sx lespaul ler?

'Elektro Gitarlar' forumunda BLaCK_MaGiC86 tarafından 23 Kasım 2005 tarihinde açılan konu

  1. sx hakkında daha önce konu açılmıştı sanırım ama aramada ne yazdıysam bulamadım kusura bakmayın.öncelikle tonları ve sanrrım yekpare olmaları nedeniyle les paul almak istiyorum ve sx in şu modelleri var ne dersiniz?sx in les paul gitar performansları ile ilgili bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. fiyatları ise sanırım sırayla 310,420,460,450 ve 520 ytl mydukkanda
     
  3. İlk gitar Les Paul değil SG. Kolay gelsin...
     
  4. yok yok emin ol sx tir.sg... diye bi model ama saptada görüldüğü üzere sx in bir gitarı
     
  5. pardon ben yanlış anlamışım haklısın kusura bakma...peki bu kasanın özelliği nedir?
     
  6. Önemli değil, ne kusuru...
    Kasanın özelliği derken ne kastettin?
    En önemli özelliği "arched top" değil. Yani yüzey manyetiklere doğru şişkin değil. Düz. Şekli ortada, çift cutaway var. Sabit köprü var, muhtemelen setneck var. Güzel bir özellik olarak 4 pot var... Switch yukarıda değil aşağıda. Sanırım o gitarda ne işe yaradığını bilmediğim bir switch daha var... Bir de pickguardı unutmamak lazım... Ağacını falan bilmiyorum...
    SX gitar hakkında pek bilgim yok... Mağazalara gidip yada insanların gitarlarına atlayıp deneme huyum yoktur... :D
    Kolay gelsin...
     
  7. yani her kasanın fazla sound ları oluyor ya ondan dedim les paullarda sustain falan iyi olduğunu biliyorum hani öyle sese kattığı bir renk var mı diye sormuştum teşekkürler
     
  8. Sustain iyidir, ama orjinal SG'lerde(Gibson, en azından Epiphone). SX'i denemek lazım. Ama eğer SX'te de set-neck varsa o da bolt-on bir SG'ye göre daha iyi sustain verir.
    Genelde kasalar sese renk katmaz. Sadece kasalarla beraber özdeşleşen bazı özellikler vardır (manyetik, köprü, ağaç türü vs.) bunlar etki eder. Yoksa şeklin sese etkisi yoktur. (Kasa çok küçük değilse)
    Kolay gelsin...
     
  9. set neck nedir?gövdeyle bir bağlantı türü galiba ama?tabi canım haklısın yanlış bi ifade kullanmışım orda evet şekil ses değiştirmez tabiki... :) diferansiyel denk.çalışıyorum da o :D ndandır
     
  10. Set-neck bağlantı şekli, sapın kasaya yapıştırılması desek çok yanlış olmaz. Yani ne vidalarla tutturuluyor ne de neck-thru gibi tek parça...
    Dif denkten sonra ayrıntılı incelersin... Kolay gelsin...
     
  11. SX ler yekpare yani thru-neck değil senkopun sitesinde baya bi sallamışlar.

    Ayrıca çok çok kazık fiyatlara satılıyor burada SX ler. Fiyatları karşılaştırmak isterseniz buyrun:

    http://www.rondomusic.net/electricguitar.html

    http://www.senkop.com.tr/kategori/3/3/1/sx-elektro-gitarlar.htm

    Örneğin SX GG1 STD set-neck modelini alalım. Amerika'da 99$ bizim senkopta 325$ iki yere de Çin den geliyor. Çüş be kardeşim hiç mi insaf yok bunlarda . 3-4 katı fiyata kakalıyor. Ayıptır.
     
  12. rastansaga yaw ben her bölüme mesaj atıyorum gitarı yenilycem ama les paul istiyorum tonundan dolayı kx5e ramen.ne yapayım dersin bulabilirmiyim 300 350 dolar civarı iyi bi lespaul?
     
  13. http://www.turkrock.com/ftopic27843-360.html
     
  14. abicim iyi güzel diyosun sağlam gitar da yurtdışı fiyatını anca çıkabilirim ben yani burda o fiyata alamayız ki
     
  15. O gitarı burada 400$ hatta belki de daha düşük fiyata alabilirsin sıfır. Tam fiyat şu anda ne kadardır bilmiyorum şuraya bir soruver:

    www.stagemusic.org
     
  16. off yaa bende sx almayı düşünüyodum şu rondoyu kim koydu buraya sinirimi bozdu...senkopta 317dolar yazan şeye 99.99dolar diyo...insan şimdi bile bile nası kazık yer yaa...offf
     
  17. ya arkadaşlar bu sx ler diğer gitarlara göre biraz fazla ağır deillermi.yoksa banamı öle gelio???
     
  18. senkop tan gıtar alırken,iki defa düşünmek gerekıyor,,
     
  19. 2 seneden fazla olmuş be arkadaş ne yaptın sen :)

    Buarada amma da bilgisiz zamanımızda açmışız başlığı, şu sorulara falan... Silinsin bu başlık, teşekkürler :p
     
  20. neden silinsin yahu. :) şöyle bir bilgi verelim devam etsin,belki vardırda ama yinede söyliyim. valencia markasıda sx'in. elektro klasik ve klasik gitar yapıyor. mode olarak cg190 lardan aşağısı pek tatmin etmesede yukarısı baya tatminkar.
     

Bu Sayfayı Paylaş