Dijital Davul Kayıt Yardim

#1
Medeli dd508 var bende arkadaşlar. Midi kablosu düşünüyorum 1 ucunu bateriye USB ucunu da bilgisayara bağlıyım diyorum. Ses kartı almalı mıyım ? Ya da midinin biri in biri out hangisini takıcam ikisine de mi takmam lazım bir yere yardımcı olabilir misiniz ?
 
#2
onun için ses kartı gerekmez hocam, ses kartı Cubase gibi programları kullanırken plug-in'lerin işlemci üzerindeki yükünü haliyle de gecikmesini azaltmak için kullanılır ;) MIDI to USB kablo al bi tane işini çok rahat görür o zaten, kablodaki IN aletteki OUT'a, OUT ise IN'e gelecek şekilde tak, en azından benim GT-8'i öyle bağlardım :D
 
#10
Cubasete gelen mid numaralarını programın kendine ait sesleri ile eşleştiricem yani programın sesi olacak. Ki davulun sesine gerek yok programda varken
 

Üst