Dean Guitars

'Elektro Gitar' forumunda Serd@r tarafından 13 Mart 2013 tarihinde açılan konu

  1. [​IMG]

    Dean gitarlarin yeni dist. Omem Oner muzik olmus. Amerika perakende fiyatlariyla ayni olacakmis. Bunlarda tazecik resimleri :D Bekleyen arkadaslara hayirli olsun ;)
     
  2. Ankarada değiller tabii ki. :)
     
  3. usa deanler de amerikan perakende fiyatlarıyla aynı olacakmıymış peki ? :)
     
  4. Bilemiyorum :) Facebook sayfalarından ulaşıp merak ettiklerimi sordum. Çünkü çok uzun zamandır ha geldi ha gelecek derken çok uzun zaman geçmişti. Aslına bakarsan marka olarak çok ilgimi çeken gitarlar değil :D Ama seven arkadaşlar vardır belki diye müjde vereyim dedim ;)
     
  5. gitarlar kore endonezya gibi uzak doğudan geldiği için tıpkı ibanez-zuhal ya da shecter-do re gibi fiyatlar abd ile kafa kafaya olması normaldır.Zaten olmazsa satamaz çünkü artık alternatif çok hele ki kore malı bir gitar alacaksam.Darısı ltd-pera ilişkisine :)
     
  6. Haklısın. Pera tok satıcı gibi :D dediğin gibi darısı onların başına. ESP Vintage ede hastayım be abi :D
     
  7. Selam arkadaşlar,
    Hiç Dean gitar kullanmadım. Öyle nette gezinirken aşağıda linki bulunan gitar dikkatimi çekti. Görüntüsüne hayran oldum :). Bu gitar hakkında bilgisi olan varmı acaba? Nedir ne değildir, tonları sertmidir, manyetiklerin performansı nasıldır gibi....

    http://shop.deanguitars.com/p/vendetta-teatro-de-la-muerte
     
  8. Gitarın kendi sitesinden özelliklerine ve başka sitelere de baktım. Gayet güzel özellikleri var ağacı olsun markası olsun tonu olsun benim hoşuma gitti gayet güzel bir gitara benziyor. Tonları da gayet iyi , sert.
     
  9. Bende video falan bakındım ama bulamadım, Vendetta nın diger serilerinin birkaç videosu var. Bu gitara ait video göremedim, eğer siz bulduysanız linki verebilirmisiniz?
     
  10. Sweep Picking bunu beğendi.
  11. dean kullanan birisi olarak şunu söyleyebilirim ki; paran varsa gözün kapalı almalısın ama KORE serilerini yani en alt model çinlerini değil
     
  12. Merhaba,
    Dean gitarların üretim yeri neresidir bilen varmı ?
     
  13. USA olması lazım
     
  14. Marka Amerikan ama bütün modeller Amerika'da üretilmiyor tabii. Custom Shop ve bazı Amerikan serileri dışında üretim yeri Kore.
     
    TRM bunu beğendi.
  15. dean marka gitarlara ait nasıl video bulamamış olabilirsiniz aklım almıyo. Dimebag Darell ya da Michael Angelo Batio denince akla gelen ilk ve tek gitarlar. Her tarz müzik yapılabilir bu gitarlarla
     
    mertay bunu beğendi.
  16. Belirttiğim modelin videosundan bahsediyorum. Herhangi bir Dean gitardan değil.
     
  17. TRM

    TRM

    Bende öyle biliyorum.Zaten Kore aldı başını yürüdü :D Biraz da Türkiye'de üretin şu gitarları :D
     
  18. Türkiye distribütörü kim şu an ? Ve mağaza nerede detaylı bilgi verebilecek birisi var mı ?
     
  19. Omem oner muzik distrubutoru ve İstanbul'dalar. Dean ml 79 fr için 2200 lira fiyat vermişlerdi sanırım 3 ay önce.
     

Bu Sayfayı Paylaş