Organize İşler

#1
Vizontele kadrosuna yakın bir kadroya sahip hoş bir komedi filmine benziyor.Senorya Yılmaz Erdoğana ait. türü komedi aksiyon , bence makara bi filme benziyor. 23 aralık'ta sinemalarda.
 
#2
Yaw sinemada fragmanını izledim bana o bile yetti kadro yine aynı BKM oyuncularından oluşuyo ayrıca özgü namal gibi önemli isimlerde var filmde cen yılmaz zaten başlı başına filmin gişe yapması için önemli bi etken zaten.
 
#5
Bugün konuştuğum iki kişi de Yılmaz Erdoğan'dan daha iyi bir şey bekleyerek salona girdiklerini söylediler. Yakın çevremde beğenmeyenler çoğunlukta, birazdan 15.15 seansına gitmek için çıkıyorum şimdi, bakalım nasılmış..
 
#7
valla bende biraz ön yargılıyım sonuçta çok beğendim diyenlerden bazıları ebru gündeş hülya avşar falandı.evet gidicem ama kötü bir film olursada şaşırmam.
 
#8
Filmden az önce geldim ve öyle aman aman bir film olmadığını söyleyebilirim; ama izlemeye değer, oldukça keyifli sahneler de mevcut. Sanırım gitmeden önce kafamızda kaldırıp bir kenara koymamız gereken bir şey var.. Bu adamlar senelerdir yaptıkları işlerle bizi gülmekten kırıp geçirdiler ve gözümüzde komedi ile özdeşleştiler. Sıkı takipçiler için bu kadronun elinden çıkan ve temeli komediye dayanmayan bir iş yadırganabilir; bunu kabullenmek bile zor olabilir, nitekim bende filme bu beklentiyle gittim; ama yanlış olduğunu çok geçmeden anladım. Yani filme yaklaşma açısı çok önemli.

Bakalemun diyordun abi..
 
#9
Bende 15.15 matinesine gittim.Daha önce yaptıkları düşünülünce biraz sönük kalıyor bu film.İzlemek için sinemaya gitmeye gerek yok tavsiye etmem ama iyi sahnelerde var.İlk ve son 3-4 dk. gibi.

Golf oynayan insanım, bana delik lazım..
 
#18
Bugün büyük bir şevkle gittik ama açıkçası ben umduğumu bulamadım. Yani içeriğinde güzel mesajları var ama ne konusu ne de esprileri öyle çok da vurucu değil.

MeSSiaH_sic demiş ki:
sıkıldım.. bir de müzikleri sanki laco tayfa'nın ilk albümünü koymuşlar müzik setine, shuffleda çalmışlar gibi.. daha iyisini beklerdim.
Laço Tayfa'nın değil, Laço Tayfa'nın Brooklyn Funk Essentials ile birlikte yaptıkları albümden parçalar vardı filmde. Aslında ben biraz da gazetede okuduğum "Soundtarcklerinde Brookly Funk Essentials, Hüsnü Şenlendirici, ..." ibaresi yüzünden tercih ettim Organiza İşlere gitmeyi. "Film için yeni parçalar yapıldığını düşündüm ama eski parçaları kullanmışlar. :(

Saygılar...
 

Üst