Volvox

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda MarilynManson tarafından 14 Aralık 2003 tarihinde açılan konu

  1. bu bir kadın efsanesi Buket Doran Şebnem Ferah Özlem Tekin falan ama ne dinleyen,i gördüm ne de demosu elinde olanı anlatın bunların olayı nedir?
     
  2. hiç dinleme fırsatım olmadı...sadece resimlerle biliyorum volvox u...bi kerede dream tv de konserlerinden bir kayıtı göstermişlerdi..onu izlemiştim cover bir parçaydı o kadar...ne kadar şebnem ferahı sevmesemde volvox u dinleme fırsatım olmadığı için çok üzgünüm
     
  3. Çok uzun bi süre araştırmama rağmen ne internette nede yerel radyolarda mp3 veya demolarını bulamadım. En çok merak edenlerden biriside benim elinde volvox hakkında mp3, demo olan varsa lütfen bizimle paylaşsın.
     
  4. ya ne oluur sanki şeboya özlem bir albüm yapsaaa ohaa düşünemiyorum acayip bir satış olur bizler de keyfini süreriz yada bir turne düzenleseler yada bar programı yapsalar düşünebiliyormusunuz 8O
     
  5. benayevsen: Özlem ile Şebnem kavgalılar ;)

    Ben VolvoX`u 92 Yılında Konser Kayıtlarını Dinlemiştim O Zamanlar Rock Dinlemiyordum ama Resmen Aşık Oldum Çok Sağlam Çalıyorlar 98 Yılına Kadarda Kaset Duruyordu Arşiv Çantam Çalınınca Herşey Gitti Şanlıymışım Onları Dinleme Şansı Buldum Ama Şu Anda Hiç Bi Yerde Kayıtları Yok Bilinmeyen Sebeplerden Dolayı ( Söylenmiyor ) Onların Kayıtlarını Kimseye Vermiyorlar. Bir Bilgisi Olan Varsa Bizi Aydınlatsın Biraz Arşivimi Çalan Kimsede Onu Yakalarsam......

    Saygılar....
     
  6. VOLVOX

    1988 yılında Şebnem Ferah tarafından kurulmuş,tamamı kızlardan oluşan Bursa'lı bir hard rock grubu. grupta Şebnem Ferah'ın yanısıra Duygu Karpuz,Ebru Bank,Gül Ağırca,Buket Doran,ve 1992 yılında gruba dahil olan Özlem Tekin boy gösterdi.
    Şebnem Ferah - Elektro Gitar ve vokal,
    Duygu Karpuz - Gitar,
    Ebru Bank(Eroğlu) - Bass,
    Gül Ağırca - Davul,
    Özlem Tekin - Klavye ve geri vokaldeydi.

    Ebru Bank Gruptan Ayrılınca Yerine Buket Doran geçti.
    Buket Grupta Bass Gitar Çalıp Geri Vokal Yapıyordu

    Şebnem Ferah - ODTÜ EKONOMİ,
    Ebru Bank - BOÐAZİÇİ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBIYATI,
    Gül Ağırca - MARMARA GÜZEL SANATLAR ENDÜSTRİ TASARIMI,
    Özlem Tekin - MİMAR SİNAN DEVLET KONSERVATUARI MÜZİKOLOJİ BÖLÜMÜNDE okumuşlar
     
  7. Neden böyle ya iz üstünde olmalıyız...Birileri bişiler bulmalı...
     
  8. şebnem okulu yarım bıraktı... kendi kendine ne işim var benim burda diyerekten toplamış bavulunu tutmuş ankara dan bursa yolunu....
     
  9. volvox manyak bi gruptu bence ama bi album bile yapamadan ayrılmaları kötü
     
  10. eski erkek arkadaşım izlemişti sanırım konser görüntülerini..iççamaşırı giymiolarmış galiba konserlerde ve amfilerin üstüne koyuyolarmış bacaklarını...ama bende berbat göründükleri bi bursa konseri öncesi resimleri var:) yine de merak ediyorum tabi..özellikle coverları:p
     
  11. ATAKovic kavga olayları falan yok onların yaaa magazinsel şeyler çıkartıyorlar
     
  12. 90'larda, alt kemancida, persembe aksamlari caliyorlardi ... Ic camasiri olayina rastlamadim ben malesef, ama etraf abaza dolu olurdu hep, orasi kesin ...
    Metallica, manowar, caraberries, vede MTV'de o ay ne hit varsa onlarin cover'ini caliyorlar idi, kendilerinden de iki parca caliyolardi sadece ...

    Grup muzigi pek benim tarzim degildi, zaten tek gitar + klavye, biraz pop-rock arada sirada da power-rock bir havalari vardi ... Vokalist ne sebnem ferah nede ozlem tekin degildi, baska bir vokalist+bascilari vardi ... Adini hatirlamiyorum tabi ... (Vampirianin dedigi gibi "buket" olabilir)

    Asıl cumaları indians diye bir grup vardı (vokalde bildigimiz Teoman, gitarda simdilerde haluk levent'in arkasinda calan serdar davulda da murat cekem) ... Onlari severdim daha cok ...
     
  13. 90'larda istanbul'da degisik yerlerde seyretmistim. Sebnem ve Ozlem vokal yapiyordu. O zaman dusunmustum, ne yetenekli kizlar keske bir yerlere gelseler diye. Bayagi pesimist oldugum icin o yillarda boyle birsey Turkiye'de olmaz diye dusundugumu hatirliyorum. 1994'de Amerika'ya yerlestim, sonra ogrendim ki hem Sebnem hem de Ozlem muzikte basarili olmus, cok sevindim.
     
  14. [Asıl cumaları indians diye bir grup vardı (vokalde bildigimiz Teoman, gitarda simdilerde haluk levent'in arkasinda calan serdar davulda da murat cekem) ... Onlari severdim daha cok ...[/quote]

    "harbe giden sarı saçlı çocuk" diye bir şarkı vardı.onlar mı söylüyordu?
     
  15. hiç dinleme şansım olmadı ama dağılma sebepleri ne kadar doğru bilmiyorum ama ilk defa adam akıllı bir topluluk önüne çıkıp konser verecekken ablalarımız heycan yapmış seyircide yuhalamış ondan sonra onları bir arada gören yok.
     
  16. Sanmam, istiklal caddesinde, anitin orda kurulan bir gecici sahnede calmislardi bir kez, 3000-4000 kisi vardi, bir de yoldan gecen alakasiz kisiler. Zor bir konserdi seyirci olarak ama temiz cikmislardi ...
    Zaten, kemancidaki sarhos grubuna calan grup, heryerde calar ... Daha zor bir seyirci olacagini sanmam :)
     
  17. Hayir, baska bir grup idi, teoman tek sarkiligina yardim etmisti sanirsam ... Tek klip yapip bidaha sesleri duyulmadi zaten.
     
  18. saol.peki o grubun ismi neydi?yani "harbe giden sarı saçlı çocuk" şarkısının sahibi ve teoman'ın bu şarkıda yardım ettiği grup?
    teoman eskiden iyi müzik yapıyordu...
     
  19. Artık olmayan bir grup hakkında konuşmak ilginç... hani kayda değer birşeyler yapmış olsalar... Pink Floyd, Queen vb...
     
  20. Nihilizm mi kokuyor bir yerlerden :p

    Nostalji yapiyoruz iste, bozma bakalim keyfimizi :roll:
     

Bu Sayfayı Paylaş