Well Behaved (Indie,Garagerock,Postpunk) - Ankara

#1
2005 yazi sonuna dogru kurulan "Well Behaved" 5 kisiden olusmakta olup Indie,Postpunk,Garage Rock,Brit Rock,Alternative turlerini icra etmektedir. Grup uyelerinin farkli gruplarla farkli mekanlardaki tecrubelerine Well Behaved'in konser deneyimleri de eklenmis olup yakin zamanda citayi yukseltmek icin ugraslar hala devam etmektedir.

Elektro Gitar,Geri Vokal,Klavye,Perkusyon - Kerem
Bas Gitar - Ozan
Elektro Gitar - Koray
Davul - Hayati
Vokal,Klavye,Gitar - Yildirim




Ilk kadromuzda bulunan Ayhan'a (bas gitar),Serdar'a(Davul), Onur'a(bas gitar), Burcu'ya (bas gitar) ve Dogu'ya (davul) verdikleri emekler icin tesekkur ederiz.



:arrow: Grup 20 Ocakta Saklikent'te duzenlenecek olan BritPop Party Vol.3 'de sahne alacaktir.

etkinlik afisi

 
#2
Aynı mahallede oturuyoruz arkadaşlarımdır hepsi..Bir kere Rock The Başkent te izledim sizi ama o gune göre kendinizi baya geliştirdiniz!
Başarılar diliyorum yolunuz açık olsun ;)
 
#5
grubu kuruluşundan beri biliyorum..öncelikle hepsi çok iyi insanlar ve çok kaliteli müzisyenler..grup çok kısa bi sürede çok yol ilerledi ve çok daha iyi olacaklarından eminim,süper coverları var..tarzıda iyi oturtmuşlar..konserde başarılar dilerim..
 
#6
Well Behaved öncelikle işini kaliteli yapan,yüksek hedefleri olan ve bunun için elinden geleni yapan bir grup.
Ayrıca arkadaşlıklarına diyecek birşey bulamıyorum... Çok sevdiğim insanlar var bu grupta! :)
Arkadaşlarım yolunuz açık ve bence piyasadaki büyük bir boşluğu dolduracaksınız,tarzınızda da pek az grup var Ankara piyasasında...
Konseriniz de eminim gayet iyi olacak,yanınızda olmaya çalışacağım ve büyük ihtimalle de olacağım ;)
Forum hayırlı olsun(sonunda lafıma geldiniz :D),birlikte çoook daha güzel konserler vermek dileğiyle!
Hadi beyler kalın sağlıcakla!
 
#7
Arkadaslar cidden baya iyisiniz,hepinizi ayrı ayrı tebrik ediyorum,
bu saklıkent konserinde de başarılar,eminim orada da çok iyi performans cıkaracaksınız...
yıldırım ne diyoruz abi - Punkçı değil Emocuyuz :))
 
#8
Konutkentli 2 genç yetenek yıldırım ve kerem kişileri tarafından kurulan indie/emo yapan en son garage rock bar da çok iyi bi performans çıkartan ve saklıkent konseriyle başarılarını artırıcaklarına inandığım,benim de gönüllerin menejeri olduğum grup:)
 
#12
İlk başta sayfanız hayırlı olsun diyerek başlayım söze... Hem arkadaşlıklarıyla hemde müzikleriyle ne kadar kaliteli insanlar oldukları üzerine tartışma bile yapılamaz...Bu tarz müziği pek dinlememe rağmen şarkıları bilmememe rağmen eğer bir grup insanları eğlendiriyosa gerçekten bu grupta iş var demektir.Nice konserlere hep böyle devam edin.Yıldırım yine laf atmanı bekliyorum bakk :D
 
O
#14
well behaved walla ne desek bilmiyorm. süperbi grup. gruptaki herkeş ayrı ayrı yetenekli kendi dallarındaki en iyiler yani istesen bi araya toplayamazsın böle grubu yeni kurulmasına rağmen bir sürü konser vermiş olup sürekli hedefini yükseltiyo . yakında büyük işler başarıcak bi grup. herkes dinlemeli bence. ( O R G A )
 
#17
orga demiş ki:
well behaved walla ne desek bilmiyorm. süperbi grup. gruptaki herkeş ayrı ayrı yetenekli kendi dallarındaki en iyiler yani istesen bi araya toplayamazsın böle grubu yeni kurulmasına rağmen bir sürü konser vermiş olup sürekli hedefini yükseltiyo . yakında büyük işler başarıcak bi grup. herkes dinlemeli bence. ( O R G A )
yuh :lol:
 
#20
Evet konsere saatler kaldı sabırsızlıkla bekliyoruz konseri :D Ankara'da kar yağışının olması grubun seyircisini etkilemez umarım...Şimdiden konserde başarılar inşallah herşey yolunda gider...
 

Üst