Wanted (Pop,Rock,R&B)

Durum
Yanıtlara kapalı.
#1
izmirde şuan LS barda çıkan daha önce bornova guardian da sahne alan wanted şuanda cuma cumartesi gazi kadınlar sokagında LS te sahne alıyo mutlaka izlenmesi gereken çok önemli müzisyenlere sahip olan bir gruptur. BAYRAMDA SALIDAN CUMARTESİYE LS'TE...
 
O

odeum

#2
Guardian'da izlemiştim bu grubu , hatta bu hafta gittik ama yoktular guardianda, çok üzüldük...Ls bar neresi bu arada??? birileri bizi bilgilendirebilir mi?
 
#4
Wanted! Israrla tavsiye ederim kesinlikle izlenilmesi gereken bir grup. Acayip mütevazi ve bi okadarda iyi müzisyenlerden oluşan Wanted'ın altyapısını İzmir'in medar-ı iftaharı Logos grubu oluşturmaktadır. Pop, Rock, R&B ve Jazz soundunda oldukça başarılı olan grup şu sıralar LS barda sahne almaktadır. Burdan tüm Wanted üyelerine en içten selamlarımla...
 
#6
:tap: :tap: :tap:

valla bugüne dek onları izlemediyseniz çok şey kaybettiniz, bi kere dinleyin,onlardan vazgeçemeyeceksiniz :lol: ..

bu çocuklar bu işi ciddi bir şekilde yapan ender insanlardan,dinlemeye gittiğinizde sıradan bar müziğinin aksine farklı bişilerle karşılaşacağınız kesin,siz bide onları jazz çalarken görün :taptim
 
#7
Wanted Cuma günü guardian barda çalan sempatik bayan vokali olan grup değilmi? LS barı ilk defa duyuyorum biosun sokağındaki bütün barlara gitmişimdir orayı hatırlayamadım pek. yenimi açıldı?
 
#12
grup üyeleri

BARIŞ TUNCEL ( Bas Gitar )
ENGİN RECEPOÐULLARI ( Tenor Saksafon , Soprano Saksafon , EWI )
EVREN KARAKUL (Tuşlu Çalgılar)
ÇAÐIL KAYA (Vokal)
ORÇUN AKTAŞLI (Davul)
GÖKHAN (Gitar) Soyadını unuttum da :oops:
 
P

pastorius

#14
selamlar arkadaşlar bu sitede ismimize entry girildiğini yeni öğrendim grup arkadaşlarımda yakında mesajlarınıza cvp vermek için siteye üye olcaklardır...
 
P

pastorius

#15
sorularınıza gelirsek LS BAR eski rena oluyo şimdilik ordayız......aslında rock değilde daha çok pop-rock tarzı calıyoruz bazende pop-jazz o yüzden r&b alt yapılı parcalar calmak sound u cok bozmuyo.ayrıca yorumlarınız için çok teşekkürler
 
#16
Bugün uğradık sizin programa çok iyiydiniz. Sizinle alakası olmayan bir problem yüzünden yüzünüz asıktı biraz ama Umarım bar kısa zamanda anfileri yaptırırda rahatlarsınız sizde. Wanted'n genel soundu pop-jazz aslında veya bana öle tınlıyo :) Gökhan Balıkda deri pantalonları, siyah gömlekleri, kolyeleri ve açık saçlarıyla bu Pop-jazz grubunun rock starı. :) Wanted!!! hepsi çok sevdiğim arkadaşlarım. Bugece biosa uğradınız şeref verdiniz bizde çok sevindik. Dinlemeyenlere ısrarla tavsiye ederim.
 
#17
Wanted dinlemekten çok keyif aldığımız jazz altyapılı bir guruptur. Yılardır yılmadan iyi müzik yapmak için uğraş veriyorlar. Kendilerini çok takdir ediyorum. Saygılarımla...
 
#18
evet dün gece gruptan kaynaklanmayan bi teknik arıza yüzünden grubun modu düşüktü ama ilerleyen günlerde wanted sokağa damgasını vuracaktır...
 
T

togay_23

#19
dün gece arkadaş grubumuzla beraber dinledik wanted ı uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştik özellikle izmirde her yerde çalınan sıradan repertuarlardan çok farklı bi repertuarınız var... başarılarınızın devamını dilerim en kısa zamanda tekrar dinlemeye gelicez...
 
Durum
Yanıtlara kapalı.

Üst