Carnival - [Alternatif/Post-Punk/Rock] İzmir

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda mRNA tarafından 11 Ocak 2006 tarihinde açılan konu

  1. mRNA

    mRNA

    23
    0
    300
    ...
     
  2. aaaa aaaaaa...in progress'ten emre boyle bi grup içinde yer alıyorsa, derim ki bu grup şahane müzik yapiyodur..diger emre'yi de detone 'den tanirim...muzik hayatınızda başarılar efem...en bi derin saygılarımla..
     
  3. Kolay gelsin arkadaşlar başarilar dilerim.. :wink:
     
  4. ben ve birçok bayan arkadaşım gerek sahne duruşu gerek performansı açısından ayşeyi beğeniyor ve destekliyoruz.bayanların az yer aldığı müzik dünyasında bizi çok iyi temsil ediyor.portishead in parçalarını da bu kadar güzel yorumladığı için ayrıca teşekkürler.başarılar...
     
  5. efem simdi şöyle ki, emreyle olan uzuuuun msn muhabbetimiz sonucu, grubu bir kere bile dinlememiş olmama rağmen damardan the yeah yeah yeahs çalıyoz abi biz demesi beni benden almıştır bu biiiir...

    sanırım artık bu kardeşlerimizle, izmir'in o dumanmorveotesiathena havası kırılacaktır bu ikiiii...

    o tarz müzik yapan diğer gruplar da bence şimdiden 3.5 atmaya başlası bu üüüüüç...

    son olarak da diim ki:

    Boy you just a stupid bitch
    and girl you just a no good dick..............(the yeah yeah yeahs--black tongue)

    hepiniz simdiden 1 numaramsınız..gerci detone emre beni sevmez ama neyse :)...
     
  6. CO

    CO

    78
    0
    300
    we love you :)
     
  7. Oasis - Fucking in the Bushes da calarsiiiz siz..eveeet eveeet calarsiiz..
     
  8. site açılsada bir dinlesek sizi..

    İzmir'den Post-Punk olayı pek çıkmayacağı için,meraklandım..

    yolunuz açık olsun..
     
  9. arkadaşlar süper girdiniz bence.bizim gibi grupların yapmaya cesaret edemediği bir tarzla çıktınız.aman aynen tam gaz dewam edin.sizi çok seviyoruz.bol şanslar..
     
  10. başarılar sevgiler saygılar dinlemedim ama

    tarzlarını az da olsa tahmin edebiliyorum ki bunuda

    en iyi şekilde yaptıklarına eminim kısa bi

    dönem birlikte müzik icra etmiştik ayşe yle (dolls)

    ve emre (karga)
     
  11. of offf gitar üstadı emre bey acaba madonna'nın hung up'ı ile de uğraşabilir mi??booole ciuuv ciiiuv diye abba sampleları uçuşsa havada. 70'lere dönsek...:)
     
  12. hatta abartiim biraz, bi de arkasindan söyle bi Fischerspooner - Never win girse...niye mi boole ucuk seyler dinleme arzusundayim??sööliim..cunku benim tanıdığım emre o kadar yaratıcı bi gitaristtir ki üzerinde uğraşıp yeniden düzenleyemeyeceği şarkı yoktur...aslandır o kaplandır hatta sahnedeyken on kaplan gücündedir :)..
     
  13. merhabalar vala sizi izlemek bi nasip olmadı gerçekten çok dinlemek istiyorum ama birtürlü olmuyoo sadece emreyi detoneden biliyorum birçokkezz hattaa ççoooooookkkez dinlemiştim :) başarılarınızın devamını diliyorum en kısa zamanda dinlemek üzere!!! kolay gele!
     
  14. madonna-hung up kesinlikle süper olur. :dans
     
  15. Arkadaslar selam sanirim yaptigimiz muzik turu birbirine yakin.Etrafta herkesin ayni playliste sahip oldugu mainstreem gruplarlar yerine daha cult ve kaliteli muzik turleriyle ugrasan gruplar gormek beni ve gurup arkadaslarimi cok memnun ediyor.Size oncelikle basarilar dilerim ve eger sizin icin sakincasi yoksa neler caldiginizi ogrenebilirmiyim?
    Yildirim (ankara-well behaved)
     
  16. iste zevkle dinlenilebilecek bi grup diyorum :!:zaten grup elemanlarini biraz izmir gruplarini taniyosaniz bilirsiniz ama bu grupta özellikle ayse'nin olmasi beni çok mutlu etti :D herseyiyle sahneye yakisan biri ve sevdigim bi arkadasim. :wink: maalesef hala izleyememis olmakla beraber en kisa zamanda geliyourum dinlemeye.size basarilar dilememe gerek yok eminim bomba gibisinizdir...
     
  17. süpersiniz,umarım aynı sahneyi de paylaşırız,beraber bişeyler tıngırdarız...Alarm`dan kardeş grup Carnival`a selamlar...
     
  18. severek dinliyoruz carnival'i..devam edin,başarılar :)
     
  19. Tam gaz !....

    ROL'den sevgiler....... :lol:
     
  20. selamlar...

    gözlerim sizi arıyordu forumda, çalmaya başladığınız zamanlardan beri...güzel sahneniz özellikle ayşe'nin güzel performansı ve de roxanne için takdir ve teşekkürlerimi iletmek için...sonunda gelmişsiniz..hoşgeldiniz...

    göremiyorum uzun zamandır sizleri işler saolsun... özledim de çok...uygun zamanda yine gelicem dinlemeye, hoplamaya, zıplamaya...

    mutlu, eğlenceli, bol seyircili, bol müzikli zamanlar diliyorum gruptaki herkese..

    ayşe ve emre; sizi seviyorum kendinize iyi bakın...
     

Bu Sayfayı Paylaş