v-amp2 ses örneği ve diğer processor örnekleri

'Müzik Teknolojileri & Kayıt Forumu' forumunda yakko tarafından 15 Ocak 2006 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar vamp2 ses örneklerini merak edenler için v-amp 2 ile yaptığım bir şarkıyı upload ediyorum. http://www.ogomogo.com/rewind/ umarım ilgilenenlere faydalı olur.
    kayıt tamamen line in. başka bir processor yada anfi simulatörü kullanılmadı. temel gitar altta mono durumda. üstteki tüm gitarlar ,bas dahil vampten geçtiler. temel gitar ayarları:kabin: 15 ,anfi:modern high gain.reverb yok. çok çok az ping pong delay var. . faydalı olması dileğiyle.
     
  2. yakko eyvallah,kaydı direk line in den yapmana rağmen hayvan gibi ton çıkmış,gerçekten faydalı bi alet fiyatına göre,teşekkürler ilgin için :)
     
  3. yakko kayıt için hangi programı kullanıyosun birde bateriler loop-sample nedir ? yoksa midi mi ?
     
  4. acidxpres ten tutda fruity loops a a kadar duruma ne gerekiosa kullanabiliorum. bazen sound forge da master yaptıım bile oluor. tarza göre değişebilior. davullar hem loop hemde bazı yerlerde sample lar var. midi bu işlerde kullanılacak bişi değil pek. zaten suni duruyor bunlar bile .ama güç için katlanılıyor. Birde midi olursa hepten pentagram davulu olur:).çataçataçat
     
  5. tşk.
     
  6. Nice nice very nice :) ..
    Ellerine sağlık güzel çerçekten.
     
  7. ben sevmedim tonu.sonucta zevk meselesi.v amp iyi alet.tabi bozulmadığı sürece.bende vardı kullandım bir süre sattım sonra.sağlamdı sattığımda.rock the boy fatih arkadaşıma sattım.insallah hayrını görüyordur.
     
  8. bu alette gecikme ne durumda?
     
  9. aynı kabini kullanıp ona clean reverb delay vs ekledikçe hiçbir sorun yok. kabin değiştirip farklı efektler atadığında ise milisaniyelik gecikme olabiliyor. Bu bana pek sorun yaratmıyor çünkü müzik içinde zaten çok ani renk değişimi istemiyorum. aynı ton içinde gezmek kafi derim.genede bir eksimi evet eksi. esas sorun bu değil. esas sorun bu aletin düzgün çalışanını bulmak :)
     
  10. benimki şimdilik arıza çıkarmadı oleeeeey:)) ya arkadaşlar şaka bir yana da fcb1010 dışında daha küçük ve daha uygun fiyatlı bir foot controller bulabilirmiyiz?
     
  11. forumlardan birinde roland a ait ufak bişi görmüştüm sanırım. ama nedir hakkında hiç bilgim yok. biraz site içi aramayla sanırım çıkar.
     
  12. :edit
     
  13. arkadaşlar bir ek yapayım neticede vamp2 nin üstünlüğünü ispat etme gibi bir amac güden forum değil. Daha çok insanlara tercih yaparken faydalı olabilmeyi amaçlıyor. mümkünse teknik detaylarıyla birlikte her markadan örnek koymak isteyen arkadaşlara forum açıktır.
     
  14. mar

    mar

    29
    0
    300
    hmm şık olmuş konserdeki tarzınızdan oldukça farklı ama
     
  15. vamp gerçekten hoş bi alet.ben analog tercih etmeme reğmen beğendim. baya bi kurcalama fırsatım oldu. ve halada grup arkadaşım kullanıyo şu anda.

    kabin sim. ları ve drive ları güzel. baya güçlü.


    kayıt için keşke sadece gitarı kullansaydın daha faydalı olurdu. gitar çok geri planda kalmış. ritim ve özellikle sololarla tanıtırsan bence daha faydalı olur.

    saygılar
     
  16. arkadaşlar vamp2 aldım bende sesi gerçekten çok hoşuma gittim ama aleti çözemedim kullanılışını :( bana yardımcı olursanız çok sewinirim
     
  17. Arkadaşlar benim bir transpose aletine ihtiyacım var.
    Piyasada transposeyi sesi bozmadan yapabilen bir alet var mı?
    KORG PANDORA PX3, YADA PX4 LER bu iş için yeterli olur mu sizce?
     

Bu Sayfayı Paylaş