Zifir Blues Band-Antalya

#1
merhaba

biz zifir blues band olarak Antalya'da blues müziğini yaşatmaya çalışıyoruz.

haftada 1 gece sahne alıyoruz...

cumartesi geceleri Antalya Kaleiçi Gölge Bar'da.

şu an için bir web sitemiz yok ancak en kısa zamanda repertuarımız, müziğimiz hakkında ayrıtılı bilgi edinebileceğiniz bir web sitesi kuracağız.

şimdilik bizle ilgili bilgiyi aşağıdaki link'ten alabilirsiniz

http://www.hangibar.com/bands/bandinfo.asp?bandid=B474751520051125

görüşmek üzere
 
#2
Hmmm isim hic yabancı deil.Hehe saygılar efendim sizi burda gorduk sevindik.Grubu dinlemedim ama gitaristi biliyorum takdir ediyorum.Gitarist arkadaslara oneririm.
 
#3
merabalar,sizi burda görmek çok sevindirdi,özellikle zifir isminin devam etmesi .Sanırım beni sadece mehmet tanır,mehmett seni buralarda tekrar görmek çok güzel,özellikle bu yeni nesil gitarist nasıl olurmuş görecekler...hepinize başarılar dilerim,yolunuz açık olsun...
 
#4
sinem ve mete,

sevgili arkadaşlar merhaba. burada karşılaşmak süpriz oldu gerçekten.nasılsınız, müzik hayatınız nasıl gidiyor.

sinem, didem neler yapıyor çektimi elini eteğini müzik işlerinden.

abla-kardeş ankaranın en sağlam ikilisiydiniz 90 lı yılların :)

mete, sanırım askerden döndün...exe ile devam sanırım..

blues u da ihmal etme ama:)
 
#6
slm mehmet,bende 440 adlı grubumlayım ve bestelerimizle ciddi adımlarla yürüyoruz,şu an demoyla uğraşmaktayız,umarım şansımız ii olurr

ablam müziği bıraktı evlendikten sonra,ama tabikii yorumları ve düşünceleriylee bana yardımcı olmakta.

bu arada senin ıbanezin tonlarını özlemiş durumdayım,ankaraya'da bekliyoruz şöyle konserlere programlara gelin de kulağımız şenlensin... :D
 
#7
hahaha olaya bak :) yauw bi blues sever olarak sizlere sonsuz başarılar dilemek için yazarkenn bir de resminize baktımkii... en soldakiii erkan abi değilmi? ben mi yanlış görüyorum.. ben ankaradayım yanlız erkan abinin kuzeninin arkadaşıyım. bir kez kendisiyle stüdyoya gitme şerefine eriştim. hakikaten cok iyi bir bass cı. ki onu düşünerekten cok cok kaliteli bir müzik yaptığınızı tahmin edebiliyorum. sonsuz başarılar.. saygılar. ismim köksal erkan abiye cok cok selamlar kuzeni mert in arkadaşı.
 
#8
hahaha olaya bak :) yauw bi blues sever olarak sizlere sonsuz başarılar dilemek için yazarkenn bir de resminize baktımkii... en soldakiii erkan abi değilmi? ben mi yanlış görüyorum.. ben ankaradayım yanlız erkan abinin kuzeninin arkadaşıyım. bir kez kendisiyle stüdyoya gitme şerefine eriştim. hakikaten cok iyi bir bass cı. ki onu düşünerekten cok cok kaliteli bir müzik yaptığınızı tahmin edebiliyorum. sonsuz başarılar.. saygılar. ismim köksal erkan abiye cok cok selamlar kuzenin mert in arkadaşı.
 
#9
hahaha olaya bak :) yauw bi blues sever olarak sizlere sonsuz başarılar dilemek için yazarkenn bir de resminize baktımkii... en soldakiii erkan abi değilmi? ben mi yanlış görüyorum.. ben ankaradayım yanlız erkan abinin kuzeninin arkadaşıyım. bir kez kendisiyle stüdyoya gitme şerefine eriştim. hakikaten cok iyi bir bass cı. ki onu düşünerekten cok cok kaliteli bir müzik yaptığınızı tahmin edebiliyorum. sonsuz başarılar.. saygılar. ismim köksal erkan abiye cok cok selamlar kuzeni mert in arkadaşı.
 
#13
hiçbir müziğin gerçekten yaşamadığı antalyada gerçekten güzel müzik yapan bir grup...antalyaya gittiği zamanlarda dinlemeye değer bişiler arayan herkese öneriyorum...
 
#14
zifir blues band mevcut kadrosunu genişleterek Antalya Gölge Bar'da izleyicileri ile buluşacak bundan böyle.

aramıza yeni katılan arkadaşlar:

tenor saks: vefa
alto sak: özgür
klavye: levet

özgür ve vefa nın eklenmesi ile Cem Atasoy soprano saksafona geçmiştir.

grubumuz big band tarzının haricinde.
45 dakikalık bir texas blues section (her programda olmasa da) çalmaktadır.

tüm blues-severleri bekliyoruz
 
#15
Merhaba arkadaşlar İzmirden çok selamlar. Geçtiğimiz yaz Antalyada biyerlerde çalıyomuydunuz acaba? Grup arkadaşlarım sizden bahsetmişti yanılmıyosam. Çok beğenmişlerdi anlata anlata bitiremediler 1 hafta sizi anlattılar bize. Zifir blues band'a başarılar dilerim. Kadroyu genişletmeniz güzel olmuş yazın Antalyadaysanız izlemeye gelicez..
 
#19
Bence gerçekten bu işi iyi yapan arkadaşlar bir araya toplanmışlar valla en son gittiğimde 11 kişiydiniz ee Gölge zaten küçücük yakında tüm bara yerleşceksiniz valla :p Hepinizi teker teker tebrik ediorum başarılarınızın devamını diliyorum...
 

Üst