Murat Durmaz

Parçayı Nasıl Buldunuz

  • idare eder

    Oylar: 0 0.0%
  • İyi

    Oylar: 0 0.0%

  • Toplam oy veren
    1,403
M

mermerpro

#1
Değerli arkadaşlar sanatçımız Murat Durmazın Son Kahve isimli albümü tüm müzik marketlerdeki yerini aldı.Albümüyle aynı ismi taşıyan parçası Son Kahveyi dinleyip anketi oylamanızı istiyoruz.Parçayı aşağıdaki linkten indirip dinleyebilirsiniz...

:!: Bu mp3 sanatçı ve yapımcı firmanın bilgisi dahilinde sağlıklı bir oylama yapılabilmesi amacı ile yayınlanmıştır...


http://www.mermermuzik.com/album/sonkahve.mp3


 
N

nopop_yesrock

#2
Hoşuma Gitti

Baya güzel bi parça bide elemanın yüzü tanıdık geliyor ama çıkartamıyorum bi türlü.Hatırlayan veyea tanıyanınız varmı??
 
O

onlywrongway

#6
Parça hoşuma gitti ne diyim hayırlı uğurlu olsun.
slayerbodom Tarih: Pzr 05.02.2006 5:46 Mesaj konusu:

--------------------------------------------------------------------------------

Işığın yansıması grubunu biliyorum ancak bu isimi ilk defa duydum. Birde arkadaşım anket değilde normal isim halinde açarsan daha iyi olur bence...
Dostum ankette sorulan şarkıyı nasıl bulduğumuz ne ismi verebilirlerki...
 
#7
Dün gece olay tv kanalında yanılmıyorsam son kahve adlı parçanızın kilib'i dönüyordu ama sonuna yetiştim izleyemedim. Sadece yazıyı görebildim :wink:
 
V

volkanbeyde

#8
Borknagar demiş ki:
ışığın yansıması'ndan sonra esra ceyhan ile a'dan z'ye rezaletine ne demeli :?: bu duruma "attan inip eşeğe binmek" desem ayıp olur mu?

Murat'ın RockBank'deki röportajından :

Biraz gerilimli bir başlığa değinmek istiyorum. Esra Ceyhan’ın programında çalmandan dolayı olumsuz eleştiriler aldığını gördüm birkaç yerde. Buna dair neler söylemek istersin?

Tepki gösterenler olduğunu biliyorum, haklılardır da... Ama şunu da unutmasınlar ki, ben de bir müzisyenim, bir insanım. Ben de büyüyorum. Zaman içinde bende farklı müzikler dinliyorum, gelişiyorum. Başka şeyler de yapmak istiyorum, kendi şarkılarımı söylemek istiyorum. Besteci olarak eleştirecek olursa insanlar bunu algılayabilirim. Ama müzisyen olarak bir çok yerde gidip çalmışımdır ve bundan da gurur duyarım çünkü müzisyenlik yapmışımdır, başka bir şey yapmamışımdır! Müzik yapmak güzel bir şey. Bu eleştirileri çok algılayamıyorum, stüdyo müzisyenliği de yaptım ben.


Stüdyo müzisyenliğin bilinmeyen bir başlık sanırım.

Kişilik başka bir şey müzik başka bir şey bence. Ama benim kişiliğimi yansıtan şarkıları yaptıysam eğer, insanların benim kişiliğime yönelen bir yaklaşım geliştirmeleri bence hoş değil. Belki de, insan ne soruyorsa kendine soruyordur, kendi korkuları vardır. Benim içim çok rahat. Üniversite yıllarımdan beri eşlik müzisyenliği yapıyorum. Eğer ben popüler kültüre hizmet eden biri olsaydım bu albüm bir pop albümü olurdu ve büyük şirketlerin katkısıyla her yerde dönerdi. Magazinel bir şey olurdu yani. Senle de konuştuk, bu albümü ne kadar zor yaptığımızı, albüme cover koymadığımızı. Bir de, unutmasınlar ki Işığın Yansıması’nın o albümüne katkı koyanlardan biri de benim, bahsettikleri adam başka biri değil. Sonuç olarak, ben bir yola girdim. Kendi şarkılarımı yapmak ve dile getirmek istiyordum. Bu yola çıktığımda doğal olarak bir şekilde yaşayıp, hayatımı geçindirmem gerekiyor, tabii müzisyen olarak.
Röportajın devamı için http://therockbank.net/soylesiler/94,MURAT_DURMAZ adresini ziyaret edebilirsiniz
 
#9
stüdyo müzisyenliği ya da tv performans müzisyenliği de bir sektör. buna itirazı olan yok. ancak esra ceyhan ile vıcık vıcık diyaloglar, "canımlar, cicimler" rahatsızlık vericiydi. ışığın yansıması grubunda kendisinin; tanıdığımız, benimsediğimiz "beyefendi" görünümünü programdaki davranışlarıyla yitirdiğini düşünüyorum şahsen. benim eleştirim bu yönde. profesyonel müzisyen bu, ekmeğini buradan kazanıyor belli. tv programıydı, stüdyo müzisyenliğiydi, şuydu buydu diye iş seçerse parayı nerden kazanır zaten? eleştiriler para kazanmasına yönelik değil. :wink:
 
V

volkanbeyde

#10
Yanlış anlaşılmasın ; Murat'ın savunmasını yapmıyorum, sadece onun bu meseleye nasıl bir cevap getirdiğini bilmenizi istedim. Bunu doğru bulmak veya yanlış bulmak herkesin kendi tasarrufundadır.
 

Üst