Trabzon'da studyo

'Müzik Endüstrisi' forumunda yoggom tarafından 11 Şubat 2006 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar, trabzonda okuyorum , bir grup kuralım çalışalım birlikte dedik ama ne yazik ki henüz trabzon il sınırları içinde stüdyo bulamadık. eğer bilen varsa lütfen yardımcı olsun. teşekkürler...
     
  2. bende trabzonda okuorum.bosver studyoyu trabzonda negezer studyo.ben evde calıorum.sende ole yap.saka bı tarafa bılmıorum ama herhengı bıseye ıhtıyecın olursa vokal muzige gel.adım rafet.gıtar aksesuar kurs.ne istersen var bızde.adım rafet.adımı soyle yardımcı olurlar.
     
  3. adresı solıym saray sineması karşısı vokal muzık.aynı zamanda cort bayıısıyz.beklerz...
     
  4. sagolasın, jack alcaktım bozulduda, sana geliriz artık :) bitane açılıyor stüdyo bakalım 3 aydır haftaya açıcaz diyen bir yer, ptt'nin orada..
     
  5. Dostum bende giresunda yaşıyodum baya bi zor oralarda müzikle uğraşmak Kolay gelsin size
     
  6. haklısın dostum ya, napalım uğraşmaya çalışıyoruz..
     
  7. exp

    exp

    8
    0
    300
    ben oradayken de yoktu :D (97-2001) hatta tüm şehirde toplam 3 basçı 2 davulcu bikaç da gitarist vardı hepsi bu. herkes birbirini tanırdı falan...
    KTÜ orkestrasında harika sistemler var yalnız pop çalarlar tabi... hatta o dönemin basçısı oradan çıkınca fuat saka'nın basçısı olmuştu bi ara, hala öylemidir bilmiyorum...
     
  8. şu an epey rock müzik sever var ya. gerçi nekadar seven olursa olsun, halkın zihniyeti değişmedikçe burdan i cacık çıkmaz..
     
  9. bende trabzonda okuyorum (hatta sürmenede)
    stüdyoda ki ekipmanlar nelerdir bir bilgi verirseniz sevinirim walla
     
  10. bende sürmenede okuyorum :) trabzonda hala bi stüdyo açılmadı, şuan ha açıldı ha açılcak olan bi stüdyo var inşallah biz gidene kadar açılır :)
     
  11. Öss sonuçlarına göre bu sene KTU ye gelme ihtimalim var. Oralarda grup kurma bar programı yapma filan şansım olmazmı yaw :) Ben bide davul çalıyorum öyle evde filanda olmaz okulun yeri filan yokmudur takılınılabilicek ?
     
  12. Okulda ne yazıkki çalabilecek boş oda gibi bir yer yok.Ben de KTÜ'de okuyorum.O bahsei geçen ha açıldı ha açılacak olan stüdyonun yerine gittim.Gittiğimde hala boya badana yapılıyordu ve bana 15 gün içinde açılacağını söylemişlerdi bundan 2 3 ay önce.Yeri Maraş Caddesinde Kır Pidesinin yanındaki eski apartmanın en üst katı ya da bir alt katı olması lazım.Orada müzikle uğraşan arkadaşlar geçen gün studyonun ağustosta faaliyete geçeceğini söylediler ama yine de çok gaza gelmemenizi tavsiye ederim.Ben 3 senedir orada okuyorum habire bi studyo açılıyo 3 senedir :D
     
  13. dostm noldu studyo işi aradan epey bı zaman gectı.ayrıca trabzonda okumak isteyen arakadaslar varmş oralarda...walla arkadasm bence baska bıyer dusun ama trabzonda guzeldr.fırastın varsa batı ya guneye falan git soncaren trabzon olsn..
     
  14. trabzonda okuyan arkadaslar bende trabzonda 5 senedr okuyorm.aslında fazla yakınmayn muzık heryerde her an yapılabılır heraletle.yeterkı isteyn...size trabzonda lazım olabilecek bi adres vereym.uzun sokaktan istanbul kırpidesının tam karşisındakı aradan gırın yol ikiye ayrılcak.sagdan gırın vokal muzık evi var.adım rafet.ben olmazsam orda beni soleyn yardımcı olsnlar.herturlu muzık aletı ve ekipman bulunur.yardımcı olabılırsem sevınırm.
     
  15. Merhaba arkadaşlar, kurulmuş olan bir studyo mevcut. Görüştükten sonra buraya bir adresini bırakabilirim sizin için.
     
  16. Orası Haydar'ın mekanı mı kardeş?
     
  17. her yaz trabzonda studyo sorarım ama hiç rastlamadım..arkadaşlar,katü'de birilerini sıkıştırırsanız eminim insanlar szi anlayacaklardır...
    biraz ısrarcı olun ve işin üstüne gidin.gerçekten Trabzonda müzikle uğraşan insanlar mağdur.müzik topluluğu,rock topluluğu gibi klüpler kurun.oda verirler kanaatimce.ondan sonrası basit...
     
  18. vokal muzık trabzon

    evet haydarın yeri.vokal muzık.tanıyosn galıba...
     
  19. Sonunda açıldı.Maraş caddesi postaneye gelmeden önce küçük akçaabat köftecisinin yanındaki eski apartmanın sondan ikinci katında.Bu arada Haydar ın bu işi öğrenmesi için kırk fırın ekmek yemesi lazım.Dandik ötesi kçı kırık bir davulu çalabilmek için o kadar para istemesi çok komik bir hadise.
    Yeni açılan stüdyonun saati 15YTL.bilgilerinize...
     
  20. haydarın bı studyosu olmadıını bılmek cok zor deıl zaten.vokal muzık studyo hızmetı vermıo sadece ısteyen arkadaslar kıcı kırık davullarla calısma ımkanı buluyolardı ta kı trabzonda bı studyo acılana kadar kı bu ise encok sevınen emın ol vokal muzık olmstr. bu arada bu kadar yaran olduuna gore kıcı kırık davula muhtac kalmıssın.bunda vokal muzıgın ne sucu olabılır.haa bıde haydar vokal muzıkte calısmalarda, yapılan luzumsuz kalıtesız gurultuye gore para alır.normalde bedavadır. : ) kendıne ıyı bak
     

Bu Sayfayı Paylaş