Boss Me 25 Mi Digitech Rp 355 Mi

'Elektro Gitarlar' forumunda yasin470 tarafından 31 Ağustos 2013 tarihinde açılan konu

  1. Meraba arkadaşlar yakın zamanda bu iki pedaldan birini alıcam benim için wahı iyi olması çok önemli ve her türlü müziğe gitsin istiyorum yardımcı olun lütfen
     
  2. sıfır alacaksın yoksa ikinci el mi düşünüyorsun?
     
  3. ikisinide ikinci el düşünüyorum
     
  4. başka öneriniz varsa oda olur
    o fiyatlarda
     
  5. bence boss me 70 al. ikinci el piyasası hemen hemen me 25 ile aynı. sağlam bi alettir, analoga yakın tonlar alabilirsin. fiyat performans açısından da en iyi prosesör diyebilirim. digitechin rp 80 kullanmıştım sadece o da iyi değildi. bosstan şaşma bnece
     
  6. boss me 70 in ikinci el piyasası aynı deil sadece bazıları 400 tl falan
    gerisi 450 500 lerde ama me 25 in ikinci elleri hep 35 aşagısı
     
  7. şuan o videoyu izliyodum :D boss me 25 denedinmi hiç?
     
  8. açıkcası denemedim. çok fark yok deniyor ama pedala bakınca dahi fark olduğu anlaşılıyor :D me70 iyidir, hatta şu an tekrar satın almaya çalışıyorum :D
     
  9. senin ekipmanlar ne?
     

  10. şu video daki wah çok kaliteli bi prosesöre göre rp 355 de alabilirim
     
  11. ben ekipmanı komple elden çıkarıyorum. prestige bir ibanez ya da dbz bir gitar alıcam. şu an elimde epiphone lp plain top var, duncan ve gibson dirty fingers modifiyeli, ufak bi amfim var, ibanez tbx30r. pedallardan metal muff kaldı sadece. çıkarıyorum hepsini elimden :D
     
  12. burda da me 70in wahı var. aldıracam sana o me70i :D :D
     
  13. hadi bakalım :D sen kullandın demi
     
  14. iyimiş :D
     
  15. evet :) analog için satmıştım. sonra analogu tamamlayamadım. sonra analog pedallarını sattım, şimdi tekrar me70 alcam :D
     
  16. ama işte 350 liradan sonra sıkıntı oluyo ya
     
  17. maksimum kaç para verebilirisin
     
  18. me70e maksimum 400 veririm. şimdi me25i izliyodum ben de kayıt alınabildiğini bilmiyodum. eğer kayıt gibi bi düşüncen varsa ona da yönelebilirsin. aklın iyice karıştı di mi :D
     
  19. boss me25 oneririm, amfinin fx loopuna girince cok hos oluyor (gitar - boss me25 - amp fx return). Ogrenmesi kitapcigini okumassan biraz zor, bir suru kombinasyon var, internetten patch indiriyorsun, patch yaratiyorsun vs.vs. Sirf pedalboard tasimamak icin kullanmayi dusunuyordum ama pedal toplamak ayri bir haz. Ama diger prosesoru denemedim hic bir bilgim yok
     

Bu Sayfayı Paylaş