My Cousin Vinny

'Forum Meydanı' forumunda mickeyblue tarafından 1 Mart 2006 tarihinde açılan konu

  1. Başrolde Joe Pesci ve Marisa Tomei var
    Çok komik bir film hatta benim izlediğim en komik filmlerden biridir.
    Aslında başlığı sırf Joe Pesci için açtım,bu adamın değeri neden bilinmiyor anlamadım.Anlayın artık yeter kardeşim!!!!
     
  2. filmi izlemedim ama bir şarkısı vardı "yo cousin vinny" diye, sanırsam joe pesci söylüyodu, eğlenceli bir şarkıydı :D hey cousin vinny, yo cousin vinny :lol:
     
  3. Kabaca "manyak" filmdir.
    Marissa Tomei'ye hasta olduğum filmdir ayrıca :)
     
  4. Evet şarkısı da vardır ve beklenmedik bi başarı kazanmıştır o şarkı...
     
  5. Aa valla buradaymış bunun başlığı. Efsane film replikleri mi hangi başlıktı orada yazmıştım; beni hayatım boyunca seyrettiğim filmler arasında en ciddi gülme krizlerinden birine sokan sahne bu filmde. Lan çok da karışık nasıl tarif edeceğim ben onu şimdi... Hem spor hem maç yaptık bugün, yorgunuz anasını satayım.

    Kodese ilk girdiklerinde, Karate Kid ranzada uyurken bunun arkadaşı ile Joe Pesci arasında geçen konuşmadan bahsediyorum. Dur bulacağım o yazdığımı. Bu sahnede ne kadar güldüğümü tarif edemem, durduramadım kendimi belki ciddi ciddi yarım saat güldüm.

    Marissa Tomei efsanedir bu filmde, çok tatlıdır. Film ve Tomei Seinfeld'de konu olmuştur hatta; Tomei'yi George'a ayarlamak üzerelerken Susan ile nişanlı olduğu için fenalara gelmiştir George. İçindeki ukde yüzünden evde oturup sürekli My Cousin Vinny izlemeye başlar. :D

    Susan bunu 2. kez filmi izlerken yakaladığında, yani ihtimal versem Marissa Tomei'ye aşık olduğunu sanacağım dedikten sonra George'un suratı... Ahahah
     
    illnino bunu beğendi.
Benzer Konular
  1. _amenhotep_
    Yanıt:
    50
    Gösterim:
    4,124
  2. CengizÖzyurt
    Yanıt:
    2
    Gösterim:
    192
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş