My Name Is Earl

'Forum Meydanı' forumunda _amenhotep_ tarafından 5 Mart 2006 tarihinde açılan konu

  1. 5. yda 6. bölüme geldi heralde.salı akşamları 20:30'da yayınlanıyor.c.tesi-pazar tekrarı da var.bayağı enceli ve de komik bi dizi.izlemenizi öneririm.konusu şöyle:Earl her türlü pisliği yapmış olan bir hırsızdır.bi gün buna kazı kazandan 100 bin dolar çıkıyo ve akabinde de araba çarpıyo ve bilet kayboluyo hastanede gözünü açtığında tv'de karma felsefesini duyuyo ve bileti kaybetmesinin yaptığı kötülüklerden olduğunu düşünüyo ve böylece bi liste yaparak bunları tek tek düzeltmeye çalışıyo.
     
  2. Çerez niyetine izlenebilecek bir dizi....gayet hoş...beni desperate housewifes a hazırlıyor...
     
  3. valla guzel bi dizi sevdim
     
  4. Konusu çok komedi valla :D sevdim vakit buldukça izliorum.
     
  5. Her hafta kaçırmadan izliyorum. İlk bölümde, Earl hastanede yatarken izlediği programa çıkan adamın "karma" diyişine dikkat edeneniz var mı? O nasıl bir ağız hareketidir :D
     
  6. -Seviyorum,bana "Büyük Lebowski"yi hatırlatıyor.
     
  7. cnbc-e nin güzel seyirlik dizilerinden birisi
     
  8. cnbc-e nin güzel seyirlik dizilerinden birisi
     
  9. karma süper birşey ya.ama felsefe olarak bakmak yanlış bence olayı çok basit algılamak daha iyi.ben de geçenlerde liste yapmaya karar verdim ama 1,2 saat içinde 15 sayfa olunca vazgeçtim... :twisted:
     
  10. -hakkaten bende yapıyım bi liste heh :)
     
  11. “Büyükannenizin evine giderken küçük bir kasabada ihtiyaç molası için durduğunuzda dükkana giren o adam... Hani sabahın onunda bir paket sigara, birkaç kazıkazan ve büyük boy bira alan, o haydut kılıklı adam. Ailenizle birlikte içeri girmek için, çıkmasını bekleyeceğiniz türden biri. İşte o adam benim. Benim adım Earl. Ve görünüşüm yüzünden beni bir kalıba sokmak yerine eğer beni gerçekten tanımayı denersen, zamanını boşuna harcarsın. Çünkü ben tam olarak olduğumu düşündüğün adamım.”

    Geçen yılın en çok izlenen komedi dizisi My Name Is Earl, baş karakteri Earl’ün ağzından çıkan bu cümlelerle başlıyor. Jason Lee’nin canlandırdığı Earl, hayatı boyunca kimseye yararı dokunmamış bir kapkaçcı. Bir gün şans yüzüne gülüyor ve kazıkazandan tam 100.000 dolar kazanıyor. Ancak sevinçten çıldırıp caddede koşmaya başladığı sırada bir araba çarpıyor ve biletini düşürüyor. Hastanedeyken talk-show programcısı Carson Daly’yi karma felsefesi üzerine konuşurken duyuyor ve bir aydınlanma anı yaşıyor. Karma felsefesine göre iyilik yaparsan karşılığında iyilik bulursun. Kötülük yaparsan da bu hayatın boyunca peşini bırakmaz felsefesinde yola çıkarak, 100 bin dolarlık bileti bu nedenle kaybettiğine karar veriyor. Ve kahramanımız hayatı boyunca yaptığı bütün kötülüklerin 259 maddeden oluşan listesini çıkararak hepsini birer birer düzeltmek için işe koyuluyor.

    Hedefine ulaşması için Earl’e yardım edenler arasında çok parlak bir zekası olmayan kardeşi Randy (Ethan Suplee), kaldıkları motelin kat görevlisi Catalina (Nadine Velazquez), hep gittikleri barın sahibi ve eski eşinin sevgilisi Crabman (Eddie Steeples), kendine pay çıkarabileceği bir durum olduğu zamanlarda ortaya çıkan eski eş Joy (Jaime Presley) var.


    kaynak : cnbce.com

    ya ben earl'ın kardeşi rolündeki karaktere hastayım - salak mısın ? salağa mı yatıyosun abi ? bazen öyle laflar ediyor ki harbi komedi yani...
     
  12. En sevdiğim....
     
  13. yaw manyak bi dizi biten dizileri aratmıyo.en ilginci şu crabman ya.earl ün hatunu kaptı çocuğunu baktırdı yine de earl gamsızca duruyo.türkiye de yaşayan bizler için hayli ilginç...
     
  14. yeni bölümü var mıdır varsa cnbc neden yayınlamamaktadır. ya da yayınlamayı düşünmekte midir. (bilen varsa) :)
     
  15. vardır, ama bu tip diziler biraz geç başlar
    mesela bir desperate housewives bi prison break, bunlar yeni yılla birlikte hayatımıza girer
    biraz bekleyin ...
    ayrıca crab man (yengeç adam) ve tabi ki earl'ün kardeşi randy'e de hastayım bu biline
     
  16. gümekten altıma ediyorum kardeşinin aptallığı bitiriyo beni.. :lol:
     
  17. yeni sezonu daha cnbc-e de çıkmadı ama arkadaş netten çekiyo biz de izlioz amerikayla aynı anda nbc den süper ya :D
     
  18. ya "diskordion" o arkadaşınla biz de tanışalım :) mahrum bırakma bizi :)
     
  19. abi gerenk yok ben sana siteyi söliim sen indir dimi ama böle daha kolay diilmi :D tabi adsl kotalıysa o zaman bişey diemem :D
     
  20. Karma olayı çok güzel. Her insan böyle olmalı aslında. :)
     
Benzer Konular
  1. mickeyblue
    Yanıt:
    5
    Gösterim:
    708
  2. Crom
    Yanıt:
    0
    Gösterim:
    342
  3. CengizÖzyurt
    Yanıt:
    2
    Gösterim:
    190
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş