Sizin Icin Iade Ettim Simdi Ne Alayim

'Elektro Gitarlar' forumunda ChrisBroderick tarafından 29 Ekim 2013 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaslar verilen tepkilerden dolayi jackson js 22-7 yedi telli gitarimi iade ettim.hem rock hem metal caldigim icin cort,shecter,ibanez,gibson falan onerdiler.su an butcem shecter ve cort alabilecegim sekilde.bugun arastirdigimda Cort CR50 yi begendim.Shecter Demon V1i begendim.Ama CR50 daha cok hosuma gitti.Sizce hangisini almaliyim?Eger baska bisey tavsiye edicekseniz lutfen butceme uygun olsun simdiden tesekkurler :)
     
  2. Şaka yapmıştık biz, Jackson'ı geri al.
     
    EMM, PapaSunn, haşmet ve 32 kişi daha bunu beğendi.
  3. Allasen yani sadece burdaki yazılanları referans alıp gitarını iade ettiğini inanmamı bekleme :hilarious:
     
    santana, DaRtH_ErLiK ve tunckk bunu beğendi.
  4. tunckk

    tunckk

    912
    1,173
    9,005
    Bence ChrisBroderick in kendisi şaka :)
     
    Ertürk Yakut ve santana bunu beğendi.
  5. [​IMG]
     
    Brky, Buried, edipjohn ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  6. Ibanez Gax30 diye bi model var bence onu al. Chris Broderick mağazanın önünden geçerken gözü o gitara kaymış.
     
    santana ve tunckk bunu beğendi.
  7. David Ellefson dörtlü zigon sehpa.
     
  8. Senin bir sucun yok, insan gibi soru sormussun hemen cahil cuhela ne kadar forumdas varsa ususmus. Yalniz bu mevzuda bizim ilmimiz asla kafi gelmez, sorunu Ustad Kadir Misiroglu'na yoneltirsen Cumartesi sohbetlerinde bunu etraflica yanitlayacaktir. Unutma ki ilimsiz mucadele olmaz, Chris Broderick'i dava edeceksen bilgi ile mucehhez ol;

     
    EdO ve hackeiommi bunu beğendi.
  9. Sen de bunu yedin öyle mi? Geç içeri...
     
    edipjohn, antbalci ve forbidden_city bunu beğendi.
  10. Niye cidddiye almiyosunizki ne var bunda ?ve simdi yeni bi konu actim yanit gepmemesi uzucu.herkes dalga geciyor.nasil muzisyensiniz anlamadim :(
     
  11. dostum tamam şakayı bi kenara bırakalım. olaya gelelim.
    darılma ama öncelikle çok saçma iş yapıyorsun onu söylim.
    eğer Chris Broderick hayranıysan önce adamın kullandığı gitarın özelliklerini bi araştır.
    çünkü chris in jackson dan alman Türkiye şartlarında zor 3600 € gitar.
    ben pek bilmiyorum chrisin gitarının özelliklerini sadece di-marzio d activator manyetik kullandığını biliyorum.
    bildiğim kadarıyla ibanez xpt700 modelinde bu manyetiklerden kullanıyor. ama şunuda söylim chrisin manyetikler özel sarım.
    haa ama yok ben chris in videoda çaldığı gitardan alacam diyorsanda biriktir paranı onun kullandığı bi ibanez vardı bulursan al 2. elini
     
  12. Müzisyenler dalga geçemez mi? Her hoşumuza gitmeyen durum olduğunda müzisyenliğin arkasına mı sığınmalıyız?
     
    CAJEMIR ve gnccntrk bunu beğendi.
  13. Gitari boşver hocam onun yerine profiterol al.
     
  14. Simdi bu basligi onceki basliklari okumadan anlamak pek mumkun degil @ChrisBroderick .

    Forumda bilhassa son zamanlarda siklikla karsilasilan sey, senin gibi genc arkadaslarimizin sabirsiz ama bir o kadar da talepkar ve dahasi imlasi bozuk sekilde soru yoneltmeleri, hatta salt bu sebep icin foruma uye olmus olmalari. Burada cevap yazanlarin ekseriyeti ise hemen hemen her sualde yardimci olmaya calisan forum kullanicilari aslinda, o yuzden alayci gozuken mesajlarin fazlaligi dikkat cekici, ve bundan ders cikarmayi bilmelisin.

    Ornegin hemen ustumde mesaj yazdigi icin ornek vereyim ben @obican beyefendi sayesinde takintili derecede aradigim bir metal pil yuvasini hem de bir japon sitesinde buldum (buradan samimi tesekkurlerimi iletiyorum) boyle bir seye ancak bu forumda yanit ve ilgi bulabilirsin. Yani aslinda eger soruna ciddi yanit bekliyorsan belki en iyi yer burasi, ama ayni ciddiyet sende de olacak. Daha dun birisinin odevini yaptik burada orada biriken sinirin bir kismi da burada desarj oldu sanirim..:) Bak adam geri mesaj bile yazmadi tenezzul edip.
     
    edipjohn, antbalci ve barrios bunu beğendi.
  15. Ben ciddiyim hala yanit ypk ama
     
  16. tunckk

    tunckk

    912
    1,173
    9,005
    Ah be kardeşim, o kadar uyarı yapılıyor sana hatta ben özel mesaj bile attım. Ama halen yaptığın hata için bir özür dilemiyorsun, ama soruna cevap bekliyorsun. Kusura bakmada önce kişilik konusunda kendini biraz geliştirmen lazım, gitar konusu kolay. (bir arkadasımıza yazdığın hakaret sayılabilecek mesajından söz ediyorum)
     
  17. EdO

    EdO

    121
    56
    105
    Sen hala yanıt mı bekliyorsun? :D
     
    tunckk bunu beğendi.
  18. Şu forumda ilk defa bu kadar güldüğüm bir başlık serisi okuyorum stres sıkıntı ne varsa millet döktü buraya :D
    O değil de bu adam yüzünden güzelim avatarı değiştireceğim yakında :(
     
    gnccntrk ve santana bunu beğendi.
  19. harbiden ne diyeyim bilemiyorum şu an
     
  20. Siz oyalayin ben bir sukur namazi kilip geliyorum...
     
    hackeiommi ve Buried bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş