Analog Pedalları Amfisiz Mixere Girmek?

#1
Dostlar, grubumla senelerdir orta boy barlarda canlı çalıyoruz. Gitarist olarak POD X3 Live pedalımı direk sisteme girerek idare eder bir sonuç alıyorum. Son zamanlarda analog setup oluşturdum. Blactstar Dual ve modulation, boss comp, EHX memory boy delay, mooer green mile gibi pedallar var boardumda. Bunları amfisiz sisteme girmek nasıl bir sonuç verir? Kötü bir sonuç veriyorsa DI box ya da ehx magnum amfi pedalları gibi araçları setupın sonuna ekleyerek iyi sonuç alır mıyım? Sevgiler...
 
#2
bu tür olaylarda AMT pedalı çok güzel iş görüyor tam emin değilim ama sanırım modeli AMT SS-11A Low Gain idi. tek dezavantajı fiyatı biraz tuzlu yoksa bana göre her setupta olmasında fayda var
 
#3
Preamp anlamında elimde zaten Blackstar Dual var. Ama tamamen kapalı olduğunda, mesela greenmile'ı kullanacağım zamanlarda falan arada bir amfi olması gerekir. Amfi taşımak istemediğimden bu tarz taşınabilir bir çözüm arıyorum.
 
#9
bende çok iyi bilmiyorum amacım sizin gibi öğrenmek ve kendimi geliştirmek bu sayede.
merak ettiğim konu şu
blackstar dual'ın speaker emulated output'unu kullanma durumu tek başına yani
bu aletin önüne bi pedal bağlayıp blackstar'ın sadece speaker emulated output'unu kullanmak gibi bi durum söz konusu olabilir mi acaba ???
 
#10
bende çok iyi bilmiyorum amacım sizin gibi öğrenmek ve kendimi geliştirmek bu sayede.
merak ettiğim konu şu
blackstar dual'ın speaker emulated output'unu kullanma durumu tek başına yani
bu aletin önüne bi pedal bağlayıp blackstar'ın sadece speaker emulated output'unu kullanmak gibi bi durum söz konusu olabilir mi acaba ???
amfinin send-return girişleri varsa preampı aradan çıkarıp emulated outputu kullanabilirsin sanırım
 
#15
Nazif Abi, insanlar gördüğüm kadarı ile bu tür durumlar için DI Box denilen nesneyi kullanıyorlar. EH Magnum'u ise genelde amfi kabinine bağlanıyor diye biliyorum.
 
#18
Ehx Magnum power amfi hocam.Preampten sonra kabine güç vermek için.Çıkışa dikkat ettiysen 8-16 ohm diyor.
Senin ihtiyacın olan arkadaşın önerdiği amt ss-11 gibi bir preamp.Hem içinde kabin simülasyonuda var,ayrıca almana gerek kalmaz.
 
#19
Benim çok önceden aklımda bu soru vardı. Genelde drive-distortion işini halledebilecek pedallara emulated out gibi çıkışlar ekliyorlar. Fakat pedal zincirimizin sonuna reverb vb. pedalları eklemek istersek pek verim alamayacağımızı düşünüyorum. O yüzden içinde effects loop olan bi preamp pedalı almanın en mantıklısı olacağını düşündüm. Bu yüzden AMT'nin ya ss serisine 600 lira civarı para harcayıp clean-drive-distortion işini toptan halletmek lazım yada yine AMT'nin V1 yada F1 gibi lambasız ve tek kanallı pedallarına bakmak lazım. Ben 2-3 senedir SS-20 kullanıyorum ve memnunum.
 

Üst