Ekşi Sözlük

'Forum Meydanı' forumunda RADIOGAGA tarafından 6 Nisan 2006 tarihinde açılan konu

  1. Sayfa sonu açıklamasında:

    "Bu sitede yazilanlarin hicbiri dogru degildir. 18 ya$in altindakilerin kullanmasi hukuken sakincali olabilir (zaten o ya$ta ne i$iniz var internette sitede cikin, gezin, gezdirin). Yazarlar Ek$i Sozluk'e yazdiklari entry'lerin telif haklarini Michael Jackson'a devretmi$ sayilirlar. Sitede yazilanlari kaynak belirtmeden Word'e aktarip "Fw: Turk astronot ve houston! cok komikkkk!" diye arkada$larina yollayan pespayedir, hemzemindir, hincaldir, uluctur. Hukuki gereklilikler haricinde yazarlarin kimlik bilgileri saklidir. Sadece arada yoneticiler tarafindan onemli bir gerekceyle incelenip "tuh erkekmi$" denebilir. Bir gun kapimiza biri gelirse "kim lan bunlar" diye "bi sn du$tayim" denir mutfak penceresinden kacilir."

    yazan,

    Ayrıca bana göre, eğer görev verilirse dünyanın en geniş kapsamlı ansiklopedi arşivini oluşturabilecek yazarlar kurulundan oluşan, gündemin veya olmayan gündemin nabzını tutan, sitenin arama motoruna kafana esen alakasız bir kelimeyi girip de sonuç alınca "bu kadarına da ohaa yani" dedirten, dertleri olmadan sadece yazan, olaylara marjinal noktadan yaklaşacağına yemin etmiş gibi bir tavır takınan, eğlenceli, matrak, komik, gayet ciddi, bir şey...
     
  2. ya en çok istediğim şey ekşi sözlüge entry yazmak ama nasıl olduğunu hiç bilmiyorum
     
  3. Bildiğim kadarıyla ekşi sözlükte yazabilmek için sitede üye yazar olmak gerekiyor. Ve yine bildiğim kadarıyla şu anda siteye yazar üyelik alınmıyor... Sadece okuyucu üyeliği var...
     
  4. -Bugüne kadar ekşisözlük başlığı açılmadı demeyin bana burada.
     
  5. önceleri bu duruma kıl oluyodum ama düşününce aralarına her girmek isteyeni almamaları ve çok disiplinli olmalarını anlıyorum...eğer benzer kurallar bu sitedede olsaydı kalite çok yüksek olurdu diye düşünüyorum...
     
  6. Her yerde üç beş tane çürük çıkar elbet. Ekşi de de var böyleleri ama yine de çok kalite şeyler yazılıyor çoğunlukla. Müzik ile ilgili bir terim - parametre adı hakkında acil ne işe yaradığını bilmem gerektiğinde ya da yeni duyduğum bir grubun tarzı ve kendisi hakkında bilgi edinmek için bırakıyorum google'ı türkrock u direk oraya bakıyorum. En hızlı sonuç :)
     
  7. ekşi sözlüğe bir kez baktım. hoş bir yer ama üye nasıl olunur anlayamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
     
  8. Ekşisözlük'e yazar olarak kaydolabilmek için sanırım senede bir kez vuku bulan "yazar alım" dönemine denk gelmek gerekiyor. Çaylak olarak kaydolunuyor ilk önce yani yazdıklarınızı sadece siz görebiliyorsunuz (tabi bir de moderatörler), dışarıdan siteye girmiş herhangi bir başkası göremiyor. Girmiş olduğunuz ilk 10 entry değerlendirilerek yazarlığınız onaylanabiliyor.
     
  9. yuh

    yuh

    156
    0
    300
    okurluktan yazarlık mertebesine atlamak için yakında okul,çeşme..falan yaptırmalısın gibi bir şart koyacağından korktuğum site..
     
  10. ben yaklaşık bir senedir kayıtlı okur sıfatındayım....arada bir cahillikten mesaj attım nasıl entry giricem diye :)...belki bu yüzden beni almıyo olabilirler...bazen öyle kaliteli yazılar okuyorum ki ben girsem yarısını yazamam diyorum...ayrıca adamlar kendilerine bir alt kültür yaratmışlar resmen...esprileri bakışaçıları kesinlikle çok farklı...özellikle de espri anlayışları....inşallah bir gün beni de aralarına alırlar..
     
  11. Yönetici Uyarısı: Mesaj içeriği anlaşılmayı güçleştirecek ölçüde yazım ve anlatım hatalarına sahip olduğundan yönetim tarafından silinmiştir. Kasıtlı olarak Türkçe'yi yanlış kullanmaya devam etmeniz durumunda siteden atılacaksınız. Lütfen Forum Kurallarını okuyunuz.
     
  12. ekşi sözlük gerçekten bizim toplumumuzun mizah anlayışını gösteren bir site. hatta ekşi sözlük kanadada araştırma konusu oldu ve incelemeye alındı.diğer ülkerlerde de incelemeye alınacakmış
     
  13. baş ucu kitabım, sözlük. kasmak da yersiz, gerçekten takip ediyorsanız alınırsınız.
    başarılar.
     
  14. sen bastan kaybetmissin!1
     
  15. Ekşi sözlük son zamanlarda eski orjinalligini , çekiciliğini tamamen yitirdi ve çok gereksiz saçma bir site haline geldi diye düşünüyorum...
     
  16. ekşi sözlük başlığı vardı sanırım :? :roll:
     
  17. türk telekom mahkeme kararı ile eksi sözlüğe ulaşımı engelledi. artık sourtimes.org adresinden ulaşabilicez bilgi hazinemize... ancak eski tadının kalmadığı da bariz.
     
  18. bu akşam baya bişey okudum yine yarıldım
    hele hami mandıralı başlığında yazılanlar :D
     
  19. Özellikle de "Türklere sorulan salak sorular" başlığını tavsiye derim. Yaran entry nasıl olurmuş anlaşılıyor.

    ayrıca bazı insanların internet üzerinden arama yapacaklarız aman, google dan önce ekşi'de arama yaptıklarını biliyorum.
     
  20. kitap yardımı kampanyaları var üye almayı planlamıyolar ..ancak kitap yardım kampanyasına bağış yaparak siteye üye veya yazar olunabilir..
     

Bu Sayfayı Paylaş