Murat Çelik

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda eylulmayis tarafından 30 Aralık 2003 tarihinde açılan konu

  1. baylar bayanlar size yenilenmiş ve geçmişini geride bırakmış kendini sedece tasavvufa vermiş bunu zevkle yapan ve her şeye bunun için katlanan birisinden bahsedicem...dün akşam bursada konseri vardı murat çelik in.ve zevkle dinledik...bol bol ağladık eskileri andık ve birazcık da hayıflandık zamanında bu grubu yakalamadığımız için...ama ne olursa olsun büyüdüğümüz grup bu müzikleri ve sevgiyi öğrendiğimiz söylediğimiz okuduğumuz grup dün tek başına da olsa bizimleydi...belki birlikte değillerdi ancak o aslan yürek ile ne olursa olsun savaşıcağını gösterdi bize...koskoca bursadan ne yazık ki 30 40 kişi geldi konserine arkadaşlar...küçücük bir salonda(ki bu ahmet vefik paşanın altındaki yerdir...onun da yarısı bile dolmadı düşünün...bilenler için...) adam karşımıza çıktı...gülümseyen tavırla hoşgeldiniz dedi ama bizim içimiz kan ağlıyordu...bunu hak etmişmiydi murat çelik...yılmazyıldırım bu kadar övgü alırken ve günden güne reklamını artırıp kendini üste taşırken murat çelik bunu hak etmişmiydi...hayır bence hak etmemişti...kim ne derse desin yılmazyıldırım kendine yakışmayanı yaptı.bu işe başlarken verdikleri ünlü olmak için değil kendimiz ve sevenlerimiz için sözünü unuttu kendini bile unuttu ve üne doğru koşar adım meyl atti.yazık etti.hem kendine hem de kendine düş sokağı sakini diyen bir çok kişiye...sayın yılmazyıldırım...ne yazık ki dün murat çelik ile konuşmamdan sonra artık benim için bir öneminiz kalmadı gibi bir şey...beni duysanız da duymasanız da,sizi silmem çok zor ancak yine de şu da bilinmeli ki basiti seçen murat yılmazyıldırımdır ve tiraj ile ilerlemek niyetindedir...ne olur biraz olsun uyanın ve murat çeliki de fark edin...unutmayın bu insanlar sanatçı...adam aç kalmak pahasına bu mesleği seçmiş...dün bize dediği gibi siz olmasaydınız biz şimdi evde çalıyor olacaktık gitarımızı...evet bu adamları eve mahkum etmeye hiç hakkımız yok,kimsenin hakkı yok...lütfen uyanın...uyanalım...
    biraz karışık olabilir lütfen affedin beni sinirlerime hakim olamıyorum...
    sevgilerimle...
     
    mersinden_ersin bunu beğendi.
  2. Dus sokagi dinleyen herkezin Murat Celik' den haberdar oldugunu biliyorum.
    Acinacak halde sanatci oldugunu zannetmiyorum.
    Ayrica su dusleri albümünüde dinleyebilirsiniz.
     
  3. Murat Çelik'e neden acınarak yaklaşılıyor?Bu tartışmalar kaç kez daha dönecek?Yetmedi mi eylülmayıs?yılmazyıldırım aç kalmamayı tercih etti murat çelik ise aç kalmayı hem bu adamlar düş sokağı sakinlerindeyken konserden konsere görüşen kimselerdi...Yürümezdi yürümedi de...
     
  4. değişim elbetteki vardır...
    Eğer Murat Yılmazyıldırım aç kalmıyorsa bu dinleyicinin tercihidir. Murat Yılmazyıldırım çoğu konserinden haberdarım hiçbirinde az bir kitleye çalmamıştır. Eğer Bursa'daki konserede az kişinin gelmesinden şikayet ediyorsan, suçu izleyicilerde değil birazda Murat Çelik'te ara. Ayrılma kararını veren Murat Çelik'tir; şimdi de ayrıldık diye duygu sömürüsü yapmaya hakkı olduğunu sanmıyorum.
    Kendisinin şarkılarını dinlemedim, elbette güzeldir ve hayran kitlesi mutlaka olur. Ama biri yerinde sayar hatta geriye giderken diğerinin üne kavuşması da rastlantı değildir. Eylülmayıs; senle özelden de konuşuyorduk kötü niyetle bunları yazmadığını biliyorum yazdıklarını da (zaten sende belirtmişsin) bir anlık sinir ya da hayranı olduğu sanatçının değer görmemesinden dolayı düşülen ruh hali olarak görüyorum. Görüşürüz....

    Marlyn'cim selamlar katılıyorum sana yürümezdi yorumun haricinde. Yürürdü ama değişim...
     
  5. beyler selamlar...öncelikle teşekkür ediyorum yorumlarınız için ve bir şeyi aklamak istiyorum.ortada bir acıma durumu yok bunu mnereden çıkardınız ya "manson" özellikle sen yani.acınacak olsa bu yazıyı yazma gereği bile duymam.demek istediğim şu ki o adam çok daha fazlasını hak ediyor.ve yazık oluyor bunu söylemek istemiştim ama galiba çok sinirli bir yazı olduğu için ifadem güzel olmamış bunun için hepinizden özür dilerim.deadly...evet seninle konuşmuştuk bu konuyu ve senin de yazmanı bekliyordum...kesinlikle beni çok doğru anlamışsın her hangi bir kasıt yok ortada yani murat yılmazyıldırımı aşağılamak giibi bir şey söz konusu bile olamaz çünkü ne olursa olsun yıllarca benim için en önemli insanlardan biri oldu o...haricinde şu zaten yürümezdi tarafına katılmıyorum ben de.direk size murat çelik in ağzından cevabını yazayım dilerseniz...:"ben murat yılmazyıldırım ile her zaman görüşürüm o benim 20 yıllık arkadaşım ama o benimle görüşmek istemiyor..."yani beyler bunlar öyle uzak insanlar değillerdi birbirlerine zaten uzak olsalar nasıl bu kadar güzel işler çıkartabilirlerdi ki.dağılma olayını da sordum yani ayrılmak hikayesini ama çok net bir cevap gelmedi murat çelikten...yine de onu çok haksız bulmuyorum bu konuda.tabii ki olmamasını isterdim ancak konserinde şunu çok açık gördüm ki adam gerçekten kendini tasavvufa vermiş.bir örnek vereyim mesela...ayrılık şarkısını söylüyoruz.bizi dinliyor susmuş."ah bulmak o kadar kolay mı sandın,aramak bana aşktır artık..."biz bunu söylerken yüzünde mükemmel bir tebessüm be arkaya doğru yaslanmış ellerini açmış dua ediyor tanrıya...işte diyor adeta bak işte...
    bu konuda çok fazla şey söylenebilir bence manson...yetmez mi diyorsun,yetmez...hem de asla yetmez.mükemmel bir grubun elemanları ayrılıyor hem de asla birleşmemesine ve sence de bu bizi etkilemez mi...beni etkiliyor ve çok üzgünüm...
    neyse yeniden teşekkür ediyorum ve görüşmek dileğiyle diyorum...herkese buradaki iyi yıllar diliyorum ayrıca da...
    :=)
     
  6. Canım arkadaşım düş sokağı sakinlerinde murat yılmazyılmazyıldırımın Yanar kor olurum hariç hangi şarkısında murat çeliğin vokali vardı?Ama murat yılmazyıldırım çoğu m.çelik şarkısına vokal yaptı...Zaten m yılmazyıldırımın bir dominantlığı var ortada...Ben mükemmel demiyorum ikisine de...İlk albüm ve 2. albüm harikaydı...3. albümde sevdan bir ateş yeniden derlenice dedim kesin piyasaya oynuyorlar...Kazandılar da...
     
  7. Ya Manson demiş ki piyasaya oynuyorlar.Tabii ki oynayacaklar adamların bir yanda takathi kalmıyor,artı paraları.O kadar piyasaya oynasalardı,klipleri heryerde dönerdi vb.
    Tabii ki bu insanlar iyi arkdaşlardı;ama herşey aynı olduğu gibi yıllar yılı devam edecek diye bir kaide yok!
    Murat Çelik kendi seçimini yaptı ve buna kimse birşey diyemez;Murat Yılmazyıldırım da tabii ki kendine ters gelenleri kabullenmek,sabretmek zorunda değil...İki ayrı insan;Eylül'le Mayıs gibi...Ve ikisini de çok seviyorum...İkisi de kendi yollarında iyiler...Ama mevsimler ters ilerliyor...Biri Eylül'de diğeri Mayıs'ta.Ki bu birisi önde birsi arkada olarak anlaşılmasın lütfen...
    Geçen Balıkesir'deydi güzel insan Murat Çelik;ama organziyon bence berbattı-çünkü öncesin de bir Ceza konseri vardı ve bu konsere girenler Muarat Çelik'inkinede bedava girecekleredi.Tabii,sorun bilet ya da Ceza konserinin önce olması değil-Sadece böyle bir insana böyle rahatsız imkanlar verilmesi...
     
  8. Eskişehire de ceza ile birlikte geldi m.çelik bilet satmadığı için bence cezaya giren m.çelikte kalabalık yapsın istiyorlar...

    Bu ayrılık olduğu yaz ben çok ama çok üzülmüştüm...Bunları kadıköy postaneden yazmak çok komik yaaa... :)
    internet eroin haline gelmiş meğer bende...
     
  9. :)
     
  10. manson arkadaşım ne olur şu yazdıkları sözlere birazcık bak olur mu...kim nasıl yazmış ve neleri ortaya koymuş .bakın beyler bu konuda ikisini de suçlamak deil hiçbirimizin amacı ancak böyle şeyler yapınca iş ne yazık ki oraya varıyor elde olmadan.yılmazyıldırım vokallerde daha baskın haklısın ama bu onun daha baskın olduğu anlamına gelmemeli...hudubete sonuna kadar katılıyorum.çok güzel bir tanımlama yapmışsın eylül ve mayıs için ayrıca teşekkür ederim.satmak olayına gelince haklısınız gerçi ceza ile olmadı bursadaki ama yine de organizasyon gerçekten çok kötüydü.yapacakları salonda yapılmadı konser ve başka bir yere ertelendi bir gün sonrasına.sordum niçin diye yerde anlaşımamaış dendi bana...yazık...
    en azından sizin dediğiniz gibi bir şey olmadı ya..ceza olayı yani.o çok kötü olurdu çünkü en azından sadece murat çelik severler bir aradaydı buna da şükür ve çok güzeldi ortamı da.herkes hep bir ağızdan söyledi şarkıları...
    neyse görüşmek dileğiyle...
     
  11. Eğer o konsere gitseydim,karşılıklı söyleşip,gitar sololarla müziğin hazzını sonuna kadar hissedeceğimden eminim.Konsere o kadar az kişi gitmiş ki...:(
     
  12. evet ya en çok yaralayan da o oldu be...yine de güzeldi.tüm düş sokağı severlerin bayılacağı bir konserdi...artık bir dahakine...bu arada eğer böyle bir şey oursa bursada yine ve gelmek isteyen olursa her hangi bir sebeple beni haberdar etmesini rica ediyorum.hem laflarız biraz hem de dolaşırız;hem de zevkle dinleriz...sevgilerle...aslında tek bir şeye üzülüyorum.murat çelike niçin bu siteden bahsetmedim diye kendimi yiyorum bu ara.o da katılsaydı bize keşke...böyle bir imkanı olan oursa lütfen denesin ...
     
  13. düş sokağını da sevmezdim murat çeliği de sevmiyorum bence insanı bayıyorlar......

    tabi beğenenlere bir sözüm yok demekki sizi baymıyor diyebilirim sadece.............

    8)...................
     
  14. Bu siteye sadece bu forum altında inandığım ve hissettiğim bir kaç şeyi söylemek için üye oldum...Burda ismi ve bahsi geçen çoğu grubu ve şarkıcıyı dinlediğimi söyleyebilirim...Ama tutunamıyordu ruhuma hiç biri...Kalıcı değildi anlıktı üretildiği şekle uygun düşen bir biçimde...Ruha işleyemiyordu...Dalıp içine almıyordu sizi...Popüler olma kaygısı içinde tükeniyordu hepsi...Başka bir şeyler olmalıydı defalarca dinlemekten kendimi alamayacağım...Tükenen değil tam tersi tüketen olmalıydı dinlediğim şarkı eğlendirmemeliydi diğerlerinin defalarca yaptığı gibi...Sonunda aradığım müziği duyuyordum işte...Sonunda arındığımı hissediyordum...Müziğin de temel amacı bu olmalıydı zaten...O, gün boyunca her yerde ruhumu kirleten şarkıların ilacı olmuştu sanki...Zaten oldum olası tasavvuf müziğinden etkilenmişimdir ama gitarla buluşmasının beni bu kadar etkileyebileceğini bilemezdim...Elleri ile yüreği uyum içinde 8 şarkıyıda bir huzurla dinletiyordu size...Ki eğer huzuru başka yerlerde aramaktan yorgun düşüşünüzün bunalımlarını bahane etmeyecekseniz eğer...Baş ağrınız yerine gönül ağrınıza anlamlı bir teselli bulmak istiyorsanız eğer...En önemlisi samimi, içten yani özünden öz bir müzik arıyorsanız eğer...Bize ait bizden türeyen...Murat Çelik'in Seyyah albümünü kesinlikle dinlemenizi öneririm...Tabiki beğeniler hep farklı olacaktır ama inanın yazdıklarımda abartı yok kendi adıma...Şu an düşündüğüm tek şey bu albümle çok daha fazla kişinin tanışması gerektiği...Etkilenmemek elde değil...Yürekle yapıldığı o kadar ortada ki yüreğiniz bunu algılamakta zorluk çekmeyecektir inanın...Sadece dinleyin...Dinginliğinizde dinlenin...Ve elinizden geldiğince ,yani aslında dinledikten sonra, yüreğinizden geldiğince çok kişiye bu albümü dinlemesini önerin...Huzurla kalın...Hoşçakalın...

    Seyyah

    Bu şehirden bana acılar kaldı
    Şarap sundum aya ben ayrılık tattım
    Seyyah oldum şu alemde öyküler yazdım
    Oturup anlattım kendi halimce
    Seyyah oldum şu alemde türküler yaktım
    Oturup söyledim kendi halimce

    Gözlerinden mektup ellerinden su
    Bekledim durdum ben ne zor yolmuş bu
    Seyyah oldum sözüm bildim gizlendim içime
    Çığlık oldu gözlerim kendimi vurdum
    Seyyah oldum şu alemde niceler gördüm
    Anladım ki insan kalbine yolcu

    Bana aşk lazım
    Aşkta ateş ararım
    Kapanmış kapılardan geçtim
    Yanmayan bedenlerden güzelim ben yolumu sildim
    Dünyanın hali
    Çeker giderim
    Yalnızlık yolcusu gönlüm
    Bir garip seyyahım ama kendime göçerim


    Murat Çelik

    Pervane

    Bakışın düştü içimler oldu
    Dudağından bal eyledim gönlüm saz oldu

    Gözlerin bir ateş ben pervaneyim
    Bıraktım kendimi ateş gül oldu

    Gözyaşlarım tenine bir çocuk bıraktı
    Kaybolan neydi ki beni böyle ağlattı

    Ben bende değilim ki
    Ben sendeki beni sevdim
    Bana senden gelen acıyı
    Gönlüme zikir eyledim


    Murat Çelik
     
  15. arkadaşlar yazdıklarınız pek okuyamadım ama seyyah güzel bi aldüm.dss'ye baktığımızda ikisi de farkıl.murat çelik'in ayrı bir tadı var.oldukça başarılı.bir de seyyah albümümde en iyi şarkı 7. şarkı bence
     
  16. geçnlerde seyyah şarkısını dinledim çok güzel bi şarkı kesinlikle..dinlemeyen yoktur ama kazara olursa dinlemesini tavsiye ederim.
     
  17. seyyah mükemmel bi şarkı.
    bugün "gülziya"yı (bilmeyenlere:murat çelik'in kitabı) bitirdim, gece bırakamadım elimden okudukça okudum, sızmışım sonra.. murat çelik sevenler hala okumadıysa okusunlar bence.
    Ayrıca birkaç ay önce kadıköyde de konseri vardı oraya da 50 kişi falan gitmiş,üzücü bi durum..
     
  18. Yönetici Uyarısı: Mesaj içeriği anlaşılmayı güçleştirecek ölçüde yazım ve anlatım hatalarına sahip olduğundan yönetim tarafından silinmiştir. Kasıtlı olarak Türkçe'yi yanlış kullanmaya devam etmeniz durumunda siteden atılacaksınız. Lütfen Forum Kurallarını okuyunuz.
     
  19. düş sokağı sakinleri odasında devam etcek bu konuya.başka başlık açmaya gere yoktu.
     
  20. Merhaba. Düş Sokağı Sakini Murat Çelik'in İzmir konseri 29 Mayıs Pazar günü D.E.Ü. İlahiyat Fakültesi Konferans salonunda(İnönü Caddesi üzeri) yapılacaktır. Bilet Temini (şimdilik) :

    Konak: Berfin Kitapevi(Kızlarağası)
    Buca: Hacegan Sofrası, D.E.Ü. Eğitim Fakültesi
    Hatay: D.E.Ü. İlahiyat Fakültesi
    Alsancak: Kahve Bahane(Kıbrıs Şehitleri)
    Bornova: Kahve Bahane (Küçükpark)

    Gerekli bilgileri nacizane şahsımdan alabilirsiniz
     

Bu Sayfayı Paylaş