Lö Pol?

#1
Merhaba arkadaşlar,

Kafama takılan birşey var... Birçok kez sohbet esnasında insanların Les Paul tarzı gitarlara "lö pol" dediğini duydum...

Benim bildiğim Les Paul Amerika'lıydı ve asıl adı Lester William Polsfuss idi. Bu adın kısaltılması olan Les Paul'ün de Les Pol diye okunması gerekmiyor mu? Yabancı videolarda da "lö pol" diyene rastlamadım.

Doğrusunu bilen var mıdır?
 
#7
En açıkgörüşlü takım yine Ibanez. "İbanez" de kabul, "aybınez" de kabul, "aybanez" de kabul, "ibiş" diyen de var. :D "Versatile" lik böyle bir şey işte. :D
 
Alınan Beğeni: enzo
#10
@burakoli hacım telecaster sene 1912 yıllarında amerikada üretilmiş bir gitar, şimdi adamlarımız ferhat ve ender bir grup kuruyorlar , ferhat gitarist ender baterist ve diğer grup üyeleri.. Konserlerinde istedikleri soundu yakalayamıyor herifler, bir gün ferhat evde babasının akçaağaç koleksiyonundan bir gitar üretiyor, tabi şunuda belirteyim ferhatın babası Amerika Orman ve Su İşleri Bakanlığında bir görevli.. Herneyse sonra bunlar gitarın tonunu seviyor ama ses seviyesi çok az, ender konserde ferhata habire bağırıyor '' Lan ferhat tele kastır biraz daha kastır, tele kastır lan'' diye.. ve o anda ''tınnnnn'' bir sesle beyninde şimşekler çakıyor ferhatın, gitarın ismini buluyor.. Konser çıkışı millet hatunlarla eğlenirken, ferhat durumu anlatıyor ender'e '' Hacı gitarın ismini buldum, telekastır ama Amerikan ürünü olarak sürücez piyasaya bu yüzden telecaster olsun'' diyor.. Tabi ender durur mu, '' Lan i.ne benim sayemde buldun önünde Ender Telecaster olsun'' ancak ferhat da '' Abi gel şu işi Fender Telecaster yapalım'' diyor..

Buradan gelmiş yani benim bildiğim..
 
#12
@burakoli hacım telecaster sene 1912 yıllarında amerikada üretilmiş bir gitar, şimdi adamlarımız ferhat ve ender bir grup kuruyorlar , ferhat gitarist ender baterist ve diğer grup üyeleri.. Konserlerinde istedikleri soundu yakalayamıyor herifler, bir gün ferhat evde babasının akçaağaç koleksiyonundan bir gitar üretiyor, tabi şunuda belirteyim ferhatın babası Amerika Orman ve Su İşleri Bakanlığında bir görevli.. Herneyse sonra bunlar gitarın tonunu seviyor ama ses seviyesi çok az, ender konserde ferhata habire bağırıyor '' Lan ferhat tele kastır biraz daha kastır, tele kastır lan'' diye.. ve o anda ''tınnnnn'' bir sesle beyninde şimşekler çakıyor ferhatın, gitarın ismini buluyor.. Konser çıkışı millet hatunlarla eğlenirken, ferhat durumu anlatıyor ender'e '' Hacı gitarın ismini buldum, telekastır ama Amerikan ürünü olarak sürücez piyasaya bu yüzden telecaster olsun'' diyor.. Tabi ender durur mu, '' Lan i.ne benim sayemde buldun önünde Ender Telecaster olsun'' ancak ferhat da '' Abi gel şu işi Fender Telecaster yapalım'' diyor..

Buradan gelmiş yani benim bildiğim..
Geçen yaz benim bir arkadaşla motorları aldık çıktık yola, ama nasıl hızlıyız, millet "N'apıyor bu manyaklar?" diye bize bakıyor, geçerken görüyoruz. Gideceğimiz binanın önünde dörtyol var tam karşıya geçeceğiz, bir kamyon fırladı, hayatımda bu kadar korkmadım, eziliyorduk resmen. Biz tabi bir durduk, yorulmuşuz da 15 dakikadır koşuyoruz. Yandaki marketten gazoz alıp girdik binaya. Bir heyacanla taktık elektrik motorlarını RC arabalara bozukları çıkarıp, çalıştı da, nasıl eğleniyoruz ama, evde yarıştırıyoruz paso. Sonra gazozumuzu filan içtik, güzel bi anımdı.

Telecaster diye de bi gitar varmış, iyiymiş.


:D
 
#17
En güzeli temizinden bi pc ama ille ps alıcaksan yenisini al, eskisini nabıcan? :D Geriye yönelik uyumluluğu vardır zaten, 3 te vardı.

Edit: Ps4 te yokmuş!
 

Üst