Blackstar Ht Metal

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda whok2 tarafından 8 Şubat 2014 tarihinde açılan konu

  1. Merhaba arkadaslar .

    Blackstarın HT metal serisi hakkında ne düşünuyorsunuz? Fazla bilgim yok bilgisi olan birileri varsa paylaşırsa sevinirim :)
     
  2. ben de merak ediyorum
     
  3. Takipteyim bendeee :))
     
  4. Araştırmakta olduğum bir amfidir. Deneyen/kullanan varsa yorumlarına yazarsa çok sevinirim :) Youtubedan dinlediğim kadarıyla güzel tonlar çıkarıyor ortaya ama canlı denemek nasip olmadı daha.
     
  5. cihaza sahibim. spesifik soruları alabilirim yoksa genel bir yorum gireceğim :). :)
     
  6. Soruları sormadan/herhangi bir alana yönlendirilmeden amfi hakkındaki genel izlenimini söyle sen hocam, sonra ben sorayım soruları :) @braveblood
     
  7. tamam 1 saate kadar detaylıca bir yazı paylaşacağım. IMG_0869.JPG
     
  8. Beklemedeyim hocam
     
  9. evet :)
    öncelikle bir giriş çıkış tuşlara değineyim.
    hoşuma giden ve denemek istediğim özelliklerini sevip ,sevmediğim yönlerinden bahsedeyim donanımla ilgili .
    ilk olarak fiyat performans yönünden kesinlikle pedal desteksiz bu kadar tatlı gainlere çıkabilecek bir amfi bilmiyorum bu konuda kesinlikle tatmin edecektir. özellikle high gainde EQ muzdaki ISF ayarı çok çeşitli renkler sunmakta nedir bu ISF , şuradan detaylandırabiliriz. What is "ISF"? - Blackstar

    linke bakmak istemeyenler için özet niteliğinde bir foto ekleyim .
    [​IMG]


    2. olarak açıklama gerek duymadan yazıyorum send return çıkışları .


    3. sıraya emulated outu koyuyorum , kayıt alan insanlar için düşünülmüş çok başarılı mixlenmiş örnekleride olsa çok ısınamadığım ama tatlı bir detay hatta buton olarak 4x12 1x12 çıkış efektinide sağlıyor bize. lakin bu konuda kullandığım el yapımı başka bir preamp imin yanından bile geçememekte. hatta vst lerle daha iyi sonuç almakta mümkün yani kayıt için emulated outunu tavsiye etmek gelmiyor içimden. yinede güzel bir detay.


    4. reverb ünü koymak istiyorum lead tonlar için ev ortamı baz alındığında pedala ihtiyaç duymayacağınız kadar yeterli ve tatmin edici .
    donanımsal olarak hoşuma giden yanları bunlar. gerçi emulated outu gömmüşüm biraz ama olsun o kadarda :rolleyes:

    şimdi . clean için tone ve volume seçeneğimiz mevcut . bası kısmanıza rağmen sap manyetiği için biraz fazla baslı bir ses alıyorum iki gitarımda da bunu bir eksi yön olarak belirtebilirim haricinde işi METAL olan bir kafa için gayet yeterli bir cleani mevcut , chorus larla vs lerle desteklenmiş halini görmek isterim , çok fazla kullanmadığım bir kanal olduğu için çok deşmek istemiyorum ...

    lead kanalına gelince
    şahsen hafif gainini pek kullanmıyorum ama yinede ISF denen abi ve güzel bir EQ ayarı ile başarılı sonuç alınmıyor değil.
    özellikle isf miz ingiliz kıvamına dayadığımızda gayet soft işlerde başarabiliyoruz.

    lead için son ve kullandığım şekliyle ISF miz usa abiyi gösterirken gainimiz full bası biraz çekilmiş (bahsettiğim gibi kendi basını fazla bulduğumdan ötürü ) mid ve tizleri 3 ü 4 ü gösterirken benim sevdiğim tonları ortaya çıkıyor ve çok düşük seslerde bile keyiflice çalma imkanım oluyor.


    yani genel hatlarıyla gayet tatmin edici bir ürün fiyatına ve ev ortamına göre henüz bir watt killer alıp lamba zorlayan durumlarda nasıl ses veriyor bakma fırsatım olmadı volume olarak 10 da 3 gündüz 10 da 0.5 de gece küfür yemeden kullanabiliyorum imkan dahilinde ise kabinini orjinalinden ziyade yaptığım combinasyonda hatta v30 la tavsiye ediyorum rengini değiştirdiğine inanıyorum . v30 ile denemedim araştırdığım kadarıyla bir bilgidir ben celestion seventy 80 ile kullanıyorum .

    geleyim benim satma nedenime.
    gitar zamanımın %90 ı kayıt denemeleriyle geçtiği için çok fazla ellemiyorum genelde vst ve pre ampla aynı işi ( aynı iş : gece kulağıma düzgün ses vermesi ) sağlayabiliyorum ve bu yönde kullanacağım başka ekipmanlarda denemek istiyorum .

    sonuç olarak KAYIT penceresinden bakmadığınız zaman 1000 li rakamların üzerine çıkmadan alınabilecek en iyi kafa olduğuna inanıyorum ve kesinlikle ev ortamında tatmin edici bir ses alacağınıza inanıyorum . gözümdeki kayıt harici tek negatif yanı hafif basslı yapısıdır ama anlattığım şekilde gayet önüne geçebilir enfes tonlar alınabilir. keşke bu kadar vst kafa olmasanda önüne mikrofon atıp öyle kayıt alsan diyebilecek arkadaşlar içinde kayıtlarla sadece gece vakti uğraşabildiğimi tekrar belirtmek istiyorum.

    biraz acele acele yazdım kontrol etmeden yolluyorum düşük cümle , yazım hatalarım olduysa özür diliyorum sorularınız varsa bekliyorum.
     
  10. Aksama yanıt yazacagim hocam
     
    braveblood bunu beğendi.
  11. ne zaman isterseniz :) umarım aydınlatıcı olmuştur.
     
  12. Bence fiyatını düşününce inanılmaz başarılı bir amfi. ISF eğlenceli bir özellik. Clean için bu amfiyi tavsiye etmem. Bu amfi gaini dayarım, cayır cayır palm mute basarım diyorsanız tam sizlik. Maxon OD808 ile kullandığımda ton bence sıkı ve oldukça tatminkardı. Türkiye'de alabileceğiniz en iyi fiyat/performans amfisi diyebilirim.
     
    bozo1453 bunu beğendi.
  13. internetteki tanıtımlarını vs baya bi inceledim. amfinin soundu gerçekten güzel. şuan evde halihazırda bi peavey classic30 um var. buna metalmuff bağlayarak higain ihtiyacımı karşılıyorum ama engl screamer la çaldıktan sonra metalmuff ,ki yıllardır çok severek dinlediğim bir pedaldır, yavan gelmeye başladı. lamba drive ı ister oldum. blackstar hemen hemen düşüncelerimi gerçekleştirebilecek bir marka ama şuan için maddi durum olarak 2.bir amfiyi kaldırabilecek durumda değilim. belki elimdeki peavey classic30 u satıp peave 6505 mh de düşünebilirim.

    emulated output özelliği bu cihazı bana cazip kılmıştı çünkü apartmanda yaşıyorum ve mikrofonlama ile 30 watt lambalı amfimle kayıt alamıyorum.
    bass lı olması işime gelir, bass severim :) kullandığınız gitarlar neydi hocam bu amfiyle beraber?
    peavey classic30 dan sonra clean olarak beni hiç tatmin etmeyecek bir cihaz, ama olur da bu cihazı alacak olursam aklımdaki düşünce bir amfi değiştirici switch alıp cleanlerde peaveyle çalıp drivelı kısımlarda hemen amfiyi değiştirip oraları öyle çalmak olabilir, tabii satmamış olursam peavey i :)
     
  14. Elma ve armut :)

    Ben açıkçası süper über sert metal yapmıyorsanız classic 30'un hoparlörünü değiştiririm. Düşük ses/iyi ton içinde atteunator alırım.

    6505 mh benimde aklımı çelen seçenek. Ne arasan var amfide. Demolarının düşmesini bekliyorum. Özellikle 1 watt güçte ton kalitesini.
     
  15. söyle yanıtlayayım.
    10987689_703569096431074_1435097781522205046_n.jpg
    ecplise ctm 1
    ibanez xpt700 (muhammed suiçmez)
     
    oldiesngoldies bunu beğendi.
  16. aynen hocam alakasız tonlar ama ne kadar metal çalsam da o clean e geçtiğimde bana o lamba kırılmasız, tertemiz clean i verecek amfi dediğin :D

    classic20mh ve 6505mh gerçekten tonları kadar arka panelleriyle de dikkat çekiyor. emulated outputunda 4x12 kabin simülasyonu var sm57 la mikrofonlanmış.5 ve 1 watt olarak kullanabiliyorsun. Kulaklık girişi var. Var da var...

    Über metal yapmıyorum ama orta gain bi amfi alıp boostlamak istemiyorum. dream theater, iron maiden, pantera ve metallica:(death magnetic, and justice, black, ride the lightning ve master albümleri) çalıyorum. daha az gainli soundlar için elimde pedallar mevcut ve amfi yerine onların tonunu tercih ederim ama mesele higain e gelince işler değişiyor malesef...

    şuan peavey mh ler için youtubedaki tanıtımlar çok yetersiz. farklı farklı birçok kanal namm da ziyaret etmiş ve hep aynı adam aynı ayarlarla aynı tonda aynı gitarla aynı şeyleri çalmış. internetteki tanıtımlar birbirinin aynı neredeyse o yüzden. şöyle andertons bi alsa da tanıtımını yapsa :)
     
  17. eyvallah hocam. sorma sebebim gövde ağaçlarını öğrenmekti. hangi ağaçla o kadar basslı geldi muhabbeti.
     
  18. hmm aldığım arkadaş da aynı fikirdeydi yani sadece benim gitarlardan olduğunu sanmıyorum ama göreceli tabiki
     
    1nsane bunu beğendi.
  19. Ben olsam o amfiyi satmam çünkü onun tadı ayrı. Hoparlör greenback falan gibi bir şey alırım, attenuator kullanırım ve eminimki tadından yenmez. Emulated output kullanacağıma attenuator ve/veya izole kabin kullanırım, ses kartı çıkışından referans kulaklıkları ile dinlerim.

    6505 mh bence gelmiş geçmiş en iyi ev amfisi olma potansiyeline sahip. Orange Jim Root almayı çok istiyordum. HT Metal 5'ımı sırf bu yüzden sattım. Yoksa tarzım için oldukça uygun bir amfiydi. Amaaaa 6505 mh aklımı çeldi. Ev için isteyebileceğim her şey var.
     
  20. 6505 mh fiyat bilgisi varmı elimizde ? merak ettim
     

Bu Sayfayı Paylaş