Rocka (Hardcore - Numetal) - Ankara

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda PuNky601 tarafından 30 Nisan 2006 tarihinde açılan konu

  1. Grubumuz Eylül 2005'te kuruldu genel olarak bir beste grubuyuz grup elemanları;

    Bass -------------->Cem Sönmez
    Gitar -------------->Barış Ceylan
    Gitar--------------->Can Eren
    Davul ------------->Ömer Uyanık
    Vokal ------------->Halil Özüpek (ROM)

    Kaydettiğimiz parçalar:

    Kır Kapıları -----> http://rapidshare.de/files/16952804/RockA-K_r_Kap_lar_.wma.html

    Zor --------------> http://rapidshare.de/files/16952413/RockA-Zor.wma.html

    Yeni coverımızın demo wersyonu (sadece parçanın üzerine vokaller kaydedildi):

    RockA-m.z.r.k.b.l.m.z.(pentagram rapcore coverdemo version)
    http://rapidshare.de/files/26630732/RockA-m.z.r.k.b.l.m.z.mp3.html

    Yorumlarınızı bekliyoruz...
     
  2. rockaya sadece cemin kıymetini bilin diyorum başka bişi demiorm cem gibi birisi ile çalmak ulaşılamaz bir olaydır demolarınızı dinledim başarılarınızın devamını diliyorm roxyde başarılar
     
  3. hadi kaldirin elleri hadi yalansa söleyin...:) kardesimin grubuna sonsuz basarilar...
     
  4. RockA..=)

    Bu gurubun doğuş aşamsnda stüdyoda hep yanlarında olduumdan herşei çk ii biliorum we emnki bu grup hardcore dalında süper olcak!!cem ztn bi bass usatsı artık,halil in süper şarkı sözleri we en önemlisi süper sesi ile şarkılar daa da güsel oldu!!elktroda canın süper kalitesi we dawulda mstafa!!işte RockA bööle başladı we bööle dewam edick=) cem RockA ile süper olcaksnz ben biliorm jnmmm..=)bisde yannsda olcas hep..!!
     
  5. desteğiniz için çok sağolun...
     
  6. şarkılar başarılı,tebrik ederim.kayıtlar nerde yapıldı acaba merak ettim de? başarılar arkadaşlar.
     
  7. kaydımızı raven records'da Kaya Sevinç prodüktörlüğünde yaptık...
     
  8. Way be helal olsun benim kuzenime.Adam epey bi geliştirdi kendini.Trt çocuk korosundan,punky olmaya kadar epey yol kat etti walla:)Şarkıları dinledim kır haywanı,epey güzel olmuş,tebrikler...
     
  9. eyvallah kuzen inşallah istanbulda görüşeceğiz...
     
  10. bu arada unutmadan grubumuz eğer roxy'den olumsuz yanıt alırsa 9 mayıs'ta ufuk üniversitesi şenliklerinde sahne alcak konser saatini tam olarak belli olunca açıklayacağım...
     
  11. Bu nu-metal gruplarının sayısı da baya artıyo...Hayırlısı oldun.Başarılar
     
  12. süper olcak herşei süper..;)
     
  13. süper olcak herşei süper..;)
     
  14. Kaydınızı dinledim güzel olmuş. Can la uzun zaman çalışmışlığım var tembelin tekiydi anlaşılan adam olmuş :). Başarılar arkadaşlar...
     
  15. 9'u en süper gün olcak RockA için!!RockA yı o gün sahnede canlı performanslarıyla görces,büük gün..=)
     
  16. merak etme can eskisinden pek farklı değil ama idare ediyoruz :) şaka bir yana grup elemanlarıma bugüne kadar gösterdikleri çaba dolayısıyla teşekkür etmek istiyorum artık öyle bir grup oldukki stüdyoda kendi bestemizi yapmamız başka ünlü bir grubun parçasını çalmamızdan daha kolay hale geldi en kısa zamanda bilimum mekanlarda konserler vermeye başlayacağız...
     
  17. 9 mayısta dinlemek için sabırsızlanıyorum rockA'yı, cem e de başarılar diliyorum adam dehşet çalıor; birde çalarken etrafına yaydığı pozitif enerji insanları kendinden geçiriyor. SÜPERSİN CEM....

    rockA ya her alanda sonsuz başarı diliyorum
     
  18. şarkılardaki enerjik riffler çok ii..başarılar beyler...
    çok sağlamsınız hatta çoğu pisyasa grubundan bile..
     
  19. Yeni Rock-ı olarak başarılar dileriz arkadaşlar.. ;)
     
  20. bu bestelerle derece alamassanız sizde diil birilerinde bi problem vardır kardeşlerim süpersiniz yürüye durun ...
     

Bu Sayfayı Paylaş