Ibanez GAX 30

'Elektro Gitarlar' forumunda moribund tarafından 4 Mayıs 2006 tarihinde açılan konu

  1. ıbanez gax 30 (galıba kore yapımı)almayı dusunuyom 220 falan dıyolar .yenı baslayan bırı ıcıın gıtar nasıllll .....
     
  2. Kore yapımı mıdır bilemem ancak istediğin gitarın seni bir yere götüreceğini sanmıyorum. Bence onu bırak yerine washburn al yeniler için washburn X11 iyidir. Ibanez aldığın zaman hakkını verecek bir modelden başlamalısın. ;)
     
  3. z42 al.
     
  4. gax 30 yeni başlayan için iyi bir gitardır. aynı washburn x10-x11 veya cort x2 gibi. ama endonezya üretimi bu söylediğim gitarlar, yani hiçbiri ileride seni tatmin etmez sadece gitar çalmayı öğrenirsin.
     
  5. gax 30 alcam ama işallah cızırtı yapmaz :D
     

  6. Yaptıgın seçime saygı duyuyorum ama yeni başlayan birisi için uygun olan fiyat / performans oranı Cort gitarlarda var.Alacagın bir z42 veya kx5 gax30 dan cok cok daha iidir.Zaten o aldıgın gax 30 cort fabrikasında üretiliyor.

    Ha mesela ben şuan Cort alırmıyım Hayır.Ama yeni başlıyor olsaydım gözüm kapalı alırdım .Marka bunalımına düşmeyin
     
  7. yani gax 30 un performansımı düşük ?
     
  8. slm

    bukadar düşünmeyin ben gitarı ilk başladığımda Castilla marka gitarım vardı çift single lı ondan sonrada 3 gitar değiştirdim.. yani demek istediğim seviyeniz ilerledikçe zaten farkedersiniz yetmez gitar sonra anfinin distortionu yetmemeye başlar vs.. gider bu şekilde...
    ben olsam 2 el gitar alırdım nasıl olsa satıcaksınız belli bi zaman sonra en azından zararınız az olur.
     
  9. GAX 30 alacağına biraz daha para koy Cort M200 al, hem gibson kasa, köprü de gibson.. Oldukça iyi bir gitar yeni başlayan için. Ben o gitarla goregrind yapıyorum :)
     

Bu Sayfayı Paylaş