Antipati (Hardcore/Nu-Metal) Diyarbakır

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda VladTepes tarafından 5 Mayıs 2006 tarihinde açılan konu

  1. 2004 yılının sonlarında Servan ve Uğur (Ş) tarafından başka bir isimle kurulan grup kadrosuna Yusufu dahil ettikten sonra davulcu olarak Mehmeti aldı ve geçici bir bassçı ile birlikte çalışmalarına başladı.Eleman ayrılıklarından sonra Davula Uğur (Ç) yi ve bass gitara Emre yi alan grup adını Kurşunsuz Benzin olarak değiştirdi.Bir sene boyunca sahne aldığı mekandan ayrılan grup Üniversitede ve birkaç konserde yer aldı.System of a Down,Korn,Linkin Park,Audioslave gibi yeni jenerasyon grupların yanı sıra 80 ler gruplarını ve türkçe bilinen şarkılarıda yorumlamaktadır.Geçtiğimiz günlerde Servanın ayrılmasıyla boşalan yeri Erman ile dolduran grup çalışmalarına hızlı bir şekilde devam etmektedir.Bugünlerde isim değişikliği yapan grup Antipati adı ile çalışmalarına devam etmektedir.Grubun sitesi yakında açılacak ancak eski site bulunmasına rağmen tam olarak faliyete geçememiştir...

    Uğur Ş: Vokal
    Erman: Ritim Gitar
    Yusuf: Solo Gitar
    Emre: Bass Gitar
    Uğur Ç:Bateri

    www.kursunsuzbenzin.net
     
  2. 2 Haziran Cuma günü Antipati grubu grup Seksendört ün konserinde konuk grup olarak sahne alacak.Konser yeri: Dicle Üniversitesi Kapalı Spor Salonu.Başlama saati 20:30,bilet ücreti 15 YTL dir.
     
  3. yurdumuzun başarısı diye ben buna derim işte...
    başarılar arkadaşlar...
     
  4. Başarılar :)

    MG
     
  5. diyarbakır'dan bir numetal grubu.... bu çok güzel bişey arkadaşlar başarılarınızın devamını dilerim
     
  6. Sağolun arkadaşlar... Umarım ileride birlikte projelerede imza atarız,bu bizi onurlandırır.Bu arada yarınki konserde umarım seksendört ü dinlemeye gelen kişilerin yuhalamaları arasında sahneye çıkmayız gerçi bizim de ufakta olsa var olan kitlemizin bizi yalnız bırakmayacağından eminim ama bakalım artık.... Şans dileyin eueh :)
     
  7. Helal be! harbiden helal olsun. Başarılar arkadaşlar...
     
  8. dinlemek dileğiyle. başarılar arkadaşlar.
     
  9. helal olsun arkadaşlar sizin yaşadığınız zorlukları çok iyi anlıyorum bizimde sivas da bu tarz bi grubumuz var ... hepimize kolay gelsin başarılar....
     
  10. Teşekkürler arkadaşlar... Gerçekten çok zorluklarla karşılaşıyoruz herşeyin fiyatı 2 katı çünkü tekellerinde dönüyor.Çalacak doğru düzgün mekan bile yok ama elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz.Bugün oldukça koşuşturmacalı geçti grubun sitesi yeni adıyla yarım yamalak olsada açıldı... Siteden şu anda 1 2 kaydı yükleyip dinleyebilirsiniz.İstanbuldan bir gruptan ortak proje teklifi aldık.Yakında o taraflarda bir konser ayarlayabiliriz.Teşekkürler en azından bu mesajı okuduğunuz için...

    www.antipati.net
    www.kursunsuzbenzin.net
     
  11. tebrikler arkadaşlar hayatımın büyük bi kısmını doğuda geçirdim ve ne zorluklarla müzik yaptığınızı çok iyi anlıyorum, devamı gelir işallah!!!
     
  12. walla tanrı kimseyi 84'ten önce çıkmak zorunda bırakmasın bol şans abi ne diyim... aynı şey az daha bizim başımıza da geliyordu da onun için konuşuyorum tecrübeliyim ucundan döndük :D
     
  13. Ya bizim soundcheck 15 sn sürdü adamların ki 2.5 saat eueheh ama biz daha çok coşturduk bu bir gerçek ve ilginçtir harbi harbi önce onlar çaldı sonra biz ueheh
     
  14. puhuhauh 84 sizin alt grubunuz oldu yani olum size hiç yakıştımı alt grup olarak onları almak daha iyisini bulabilirdiniz yani :D...
     
  15. valal cem haklı alla hiç kimseyi 84 ün alt grubu olarak çıkartmasın hehehe başarılar arkadaşlar ...
     
  16. Ya başka grup çıkartacaktık altımızda ama gelemediler davet ettiğimiz gruplar :p bizim tipleri görseniz çok komikti bazı dinlemeye gelenler olay çıkartmak için orada bulunduğumuzu bile sanmış...
     
  17. herkes başarılar dilemiş bende dileyeyim değil mi uğur? :) 1998 de lisede bu işin temelleri atılırken herşey zordu halen zor... değil diyarbakır bu heryerde böyle, umarım sağlam işler çıkarırsınız.
     
  18. inanının arkadaşlar diyarbakırda müzik yapnak cok zor biz kenditarzımızı benimsetelim biraz olsun sert müzikle tanışsın insanlar diye cok savaş verdik cok yerden kovulduk cok kavga ettik...sonunda insanlar bizi kabul etti ve seviyorlar bizi seven herkese cok teşekkürler...

    ugur celik-davul:(antipati)
     
  19. arkadaşlar ben şahsen bu arkdaşları biçok kez dinlemiş biri olarak çok sevdimmm...:)herzaman başarılar dilerimm hepsine
     
  20. Bizde sizi seviyoruz... Desteğiniz için teşekkürler ;) Sağol...
     

Bu Sayfayı Paylaş