İçseyir (Muğla)

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda nuwanda tarafından 8 Mayıs 2006 tarihinde açılan konu

  1. Mayıs 2006'da Muğla'da kuruldu. Muğla Üniversitesi öğrencilerinden oluşmakta...

    Vokal: Emrah
    Gitar: Gökhan
    Bas Gitar: Simla
    Davul: Mehmet Ali

    Demoları indirmek için;
    Al yüreğimi: www.icseyir.com/alyuregimi.mp3
    Düşmüştüm: www.icseyir.com/dusmustum.mp3
    Farketmeyeceksin: www.icseyir.com/farketmeyeceksin2.mp3
    Şehir: www.icseyir.com/sehir.mp3
    Işık: www.icseyir.com/isik.mp3
    Belki de olmamıştır: www.icseyir.com/belkide.mp3
    Severmisin: www.icseyir.com/severmisin.mp3
    Giderim: www.icseyir.com/giderim.mp3

    Akustik Demo(8şarkı): www.icseyir.com/akustik.zip

    Hakkımızda detaylı bilgi almak ve forumlarımıza yazmak için;

    Sitemiz: http://www.icseyir.com
     
  2. muğla üniversitesinde tanıdıklarım var belki sizde bilirsiniz inşaattan kaan kayıtlarınızı dinledim ev kaydı olduğundan zaten bahsetmişsiniz ama olsun yinede emek harcanmış ve güzel olmuş diyorum başarılar arkadaşlar umarım ileride aynı organizasyonlarda birlikte oluruz başarılar kardeşlerim ....
     
  3. Emre sende gelecegin jokermg'sini görüyorum mesaj atmadıgın başlık kalmadı maşallah
    abi bizim Namık vardı konyada onu tanıyomusunuz ?
    ehüehüehüe
     
  4. :) :) abi biz gruplarımıza destek olmassak başkasından destek beklemeye yüzümüz olmazki değilmi ...
     
  5. Çok haklıısn abi ;) ama senden rijam bu tavrını koru ilerde 1000 lere gleince mesaj sayın sakın rehavete kapılma
    işala sizide izleriz bir gun If e pek yolum düşmüyo bu gunlerde gerçi
     
  6. teşekkür ederim umarım muğlada kayıt ortamı bulurda grupla adam gibi bi kayıt alırız...
     
  7. Haftaya pazartesi günü İzmir'de hucum kayıt yapacağız. Vokal i kanal yapıcaz... İlk defa studyo kaydı alıcam acaba vokal kaydı zormu olacaktır :)
     
  8. basarılar hojam muğladaki tum grupları destekliorus
     
  9. En çok Düşmüştüm'ü beğendim..
    Başarılar emrah
     
  10. walla ne diim bütün parçalar gzl bnce özellikle sözleri ve zaten biliosun faworim düşmüştüm we al yüreğimi dewamı gelir umarım (gelioda zaten :D ) başarılar nuwanda :D
     
  11. arkadslar mrb bende mugla unıversıtesındeyım ankaradan gelmeyım. ama mılasdayım ankara twist-off grubunun vokalıyım. yanlız burda sıkıntı cekmekteyım henuz bı grubla konusamadım muzık yapmak ıstıyorum muglada acaba bu konuda bana yardımcı olabılırmısınız. msn [email protected] bana ulasırsanız sevınırım...



    ..........BASARILAR........
     

Bu Sayfayı Paylaş