Betrayal (Thrash Metal) - Ankara

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda bloodstain tarafından 26 Mayıs 2006 tarihinde açılan konu

  1. Betrayal Taner ve Berkin tarafindan Samsun'da (2002) temeli atilmis bir grup. Taner, Berkin ve Anil üniversite için Ankara'ya gelince dagilan grubu 2006 Yili Mart ayinda tekrar olusturdu.Davula Kerem'in katilmasiyla çalismalara baslandi.Ardindan “Mindcrime” bas gitaristi Onur da gruba katildi ve kisa bir sure içinde ilk konserlerini 2006 Mayis ayinda Ankara Üniversitesi bahar senliklerinde gerçeklestirdiler.O günden beri de çesitli gruplardan cover parçalar çalarak ve kendi besteleriyle bircok senlikler ve bar konserlerinde sahne aldilar. Daha sonra grupta Onur'un yerini Metin aldi.2007 Eylül ayinda Anil'in da çesitli nedenlerden dolayi gruptan ayrilmasiyla ,Taner gitar-vokal görevini üstlendi. Grup suanda cikarmayi planladigi albüm için bestelerini hazirliyor.
    Grup ile iletisim için e-mail adresi : [email protected]

    Grup elemanlari
    Taner Zerrin -Gitar-Vokal
    Berkin Öztürk -Gitar
    Metin Karabacak-Bass gitar
    Mert Bulut -Davul

    www.myspace.com/betrayaltr adresinde grubun demo , video ve fotograflarına ulasabilirsiniz..
     
  2. Ankara Üniversitesi Bahar Şenlikleri'nde aslında zamanında geldiğimi sansam da sahneden inmiş vaziyette bulduğum grup diyebilirim. Umarım yakın zamanda izlemek nasip olur.
     
  3. severim kafa sallayan thrash müzisyenlerini,önemli olan ruhtur tebrik ediyorum sizi şenliklerdeki ruhunuzdan dolayı.Umarım bu isteğinize tecrübenizi de eklersiniz
     
  4. evet senlikte son anda kimsenin anlayamadigi organizasyondaki bi degisiklik yuzunden 1saat kadar erken cıkmak zorunda kaldik.

    anti-social yorumun icin tesekkurler.insallah daha fazla konsere cıkarak tecrubemizi de zamanla ekleriz=)
     
  5. Tipik bir Ankara Üniversitesi Şenlik değişikliği. Her sene denk geliyoruz buna!
     
  6. abi sana da tesekkurler.universite senligi basliginda thrash yazisini dogru yazdirmissin. =)
    ama senlikte millete dagitilan kagitlarin hepsinde yine yanlis yaziodu onu engelleyemedik.
    işallah baska bi sefere =)
     
  7. slayer ve in flames coverları güzel hatta baya sağlam :)
    tekrar bi konseriniz olursa gelmek isterim.başarılar arkadaslar ha bu arada bi slayer-dead skin mask coverı fena olmaz hani :)
     
  8. tskler dinlediin icin.
    dead skin mask de caldik zaten senlikte.bundan sora da calmai dusunuoz saol yorumun icin..
     
  9. teşekkürler..sonuçta keyif alarak bişeler yapıoruz umarım bu müziği yaparken aldığımız keyifi dinleyenlere de yansıtabiliriz. (bu arada ben grubun dawulcuyum hehe:D)
     
  10. bu arada 11 haziran pazar günü yolcu rock barda sahne alcaz...herkesi beklioruz
     
  11. Betrayal İlk Konserimiz Hayırlı Olsun Coşturum Herkesi İnletin Her Yeri :metalhead :wink:

    [​IMG]


    Not: Bu Afiş MG ( Joker ) Uğraşlarının Sonucunda Yapılmıştır... :twisted: 8)
    Herşey İçin Teşekkürler Ayrıca Hayırlı Olsun "HAYLAZ" :wink:
     
  12. ellerinize saglik afiş cok guzel olmuş..

    Pazar gunu gorusmek uzere :)
     
  13. Lan konsere mi cıkıonuz lan siz?:)

    O zaman hayırlı olsun abicim o gün gelmeyende top olsun ona gore.
     
  14. Evet Betrayal Yıkmaya Hazırmıyız Yolcu'yu :sniper :dan

    İşin Şakası Bir Yana Sallayın Yolcu'yu :metal

    Ben İsterim Ki İlk Bar Konserinizin Mazisi İyi Olsun 8)

    Bol Şans Ve Başarılar Diliyorum :metal
     
  15. birbirini tanımayan iki arkadaşımda bunları dinlemesin diyince merak ettim ve choked u dinledim ve beğendim konser programlarınız bekliyoruz
     

  16. O zaman pazar günü yani yarın seni de bekliyoruz.Görmüssündür zaten afişi.Hatta arkadaşalarınla gel daha gusel olur. :D
     
  17. Başarılar :metal .. Taner ; Holy Wars a dikkat :lol:
     
  18. ahha abı holywars calmıcaz bugun ya ısallah bı dahakı konsere:)
     
  19. Arkadaşlar bugün başarılar dilerim bassçınız hariç hepinizi merak ediyorum :D
    Öptüm Onur

    Grupçanak başarılar arkadaşlar :metalhead
     
  20. ilk bar konserimize gelip kafa sallayan , bizimle beraber eglenen arkadaslara cok tesekkur ediyoruz
    ufak aksaklıklar olsa da elimizden geleni yapmaya calistik.
    tekrar gorusmek uzere
     

Bu Sayfayı Paylaş