bateri kiraları

R

realrock

#1
doğru mu yazdım bilmem , nereden konser için iyi bateri kiralanabilir ve fiyatları nasıldır bilen var mı ..
 
J

jimmarshall06

#3
biz kutudan kiraladık odtü için 150 ye aldık istediğin profesyonel markayı seçebiliyorsun profesyonel tabure bile dahil buna ..kutu 4194761...bu iron cobra twin ve ekstra crash ve china olunca 200 ytl oluyo ama adamlar gelip kuruyor ve işiniz bitince toplayıp götürüyorlar herşey dahil yani :) biz sorunsuz atlattık şenliği
 
#5
200 ytl ye davul kirası astronomik...Studyodan davul kiralama isi zaten baslı basına problem cunku yapılan hesab hm sen su saat ler arası ıstıyorsun o saatler zaten dolu olacak bızım zararımız su artı davul kırası su okkalı bı fıyat.200 ytl yi ben alacagım davulun ilk taksidi yapmayı tercih ederim....
 
#7
ankesorariza demiş ki:
200 ytl ye davul kirası astronomik...Studyodan davul kiralama isi zaten baslı basına problem cunku yapılan hesab hm sen su saat ler arası ıstıyorsun o saatler zaten dolu olacak bızım zararımız su artı davul kırası su okkalı bı fıyat.200 ytl yi ben alacagım davulun ilk taksidi yapmayı tercih ederim....
hakli ama adam.5 davul kirasi=bir davul neredeyse :lol: :lol:
 
#13
çsm de zil başına 10 ytl istediler o da günlük falan değil 5te götür 9da getir vs.

sırf düzgün bir zil seti bile 70-80e geliyor ki davulu eklemek ürkütücü :?
 
#14
Royal_Flush demiş ki:
çsm de zil başına 10 ytl istediler o da günlük falan değil 5te götür 9da getir vs.

sırf düzgün bir zil seti bile 70-80e geliyor ki davulu eklemek ürkütücü :?
valla hocam ben seti 25'e veriyorum ki..zillerin markası belli ve gayet iyi ve saat derdi olmadan günlük durumda bilginize...
 

Üst