Jackson Kelly ve V gövdeler hakkında

#1
Arkadaşlar merhaba, ben bu ay içerisinde Jackson Kelly veya V seklinde olan RR modelinden almak istiyorum fakat ikisi arasında karasızım.Kelly de hoşuma gidiyo V şeklide fakat bilemiyorum sizin görüşleriniz nelerdir veya avantaj ile dezavantajları bana bu konuda yardımcı oabilirmisiniz ?? :D
 
#4
kelly kasa oldukca karizmatik bir sekle ve otururken v ye gore daha rahat bi calıma sahiptir..bunun yanında v kasa daha hafiftir ve daha kucuktur...ama sonucta ikisinide dikkatli kullanmak lazım cunku cok sivri hatlatı var ve boyaları cabuk dokulebilio
 
#8
cavernosum demiş ki:
GIRNATA demiş ki:
V kasa yatakta baya rahat, oturarak da çalınabiliyor ama alışmak gerek. Kelly kullanamadım ne yazıkki...
Nasıl yani yatakta ehehe :D
Jenna Jameson sokuyor insanın aklına bunları...

RR'leri V'den saymazsak (yani KV) benim asla rahat edemediğim iki kasa tipidir V ve Kelly...

Ama RR oturarak rahatlıkla çalınır. Sağ bacağınızı ya V'nin arasına koyarsınız yada sağ bacağınıın üstüne alttaki kanatı koyarsınız. Ben olsam hiç düşünmez RR alırdım... Çünkü Kelly ile ayakta çalamıyorum, zorluyor...
 
#13
Benim anlamadığım gitarı şekline göre mi alıyorsun?! Bana biraz saçma geldi de arkadaşlar güzel açıklamış rahatlık olaylarını falan ama teknik olarak Jackson RR1 derim alcaksan (V tipidir) tabi çalcağın tarz da önemli.Sert bir gitar arıyorsan bu tam sana göre
 
#14
gorkyeah demiş ki:
Benim anlamadığım gitarı şekline göre mi alıyorsun?! Bana biraz saçma geldi de arkadaşlar güzel açıklamış rahatlık olaylarını falan ama teknik olarak Jackson RR1 derim alcaksan (V tipidir) tabi çalcağın tarz da önemli.Sert bir gitar arıyorsan bu tam sana göre
Hayır tabikide şekline göre değil ergonomi , rahatlık ve duruş gibi vb. birçok farklılık için.Bu arada hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum bakalım ne alıcaz.
 
#15
Gitarların üst kısımları yoksa (kelly, KV, RR, Explorer) klavyeyi tutarken zorlanıyorum, arkaya doğru gidiyor, pek alışık olmadığımdan kaynaklanıyor tabi, bir kaç kere denedim çalmayı sadece...

KV ler o kadar da rahatız değil, gitarı bacak arası yapıyorsunuz, alt sicri kısmı ben baldırımın arkasına dayamıştım ve çok rahattı çalmak...normalde de gitarı sol bacağıma koyarım 45derece kadar eğimli durur, pek farkı kalmamıştı normal bir gitardan...ben kelly'yi de oldukça karızmatik bulurum ama daha denemedim, ilerde almayı istediğim bir gitar.
 
#17
hiçbirinde oturarak çalarken problem falan yaşamazsın.klasik pozisyonda gayet rahat çalınıyor v gitarlar.hangisinin görüntüsünü seviyorsan onu al.zaten senin de kafandaki soru "hangisi daha güzel görünüyor?" sanırım.
 
#18
Norton_Antor demiş ki:
hiçbirinde oturarak çalarken problem falan yaşamazsın.klasik pozisyonda gayet rahat çalınıyor v gitarlar.hangisinin görüntüsünü seviyorsan onu al.zaten senin de kafandaki soru "hangisi daha güzel görünüyor?" sanırım.
Nortın hastayım sana! :D Kaç tane "v" çaldın olm :D Ben king v veya randy rhoads oturarak rahat çalamıyorum, klasik gitar pozisyonunda bile ki genelde klasik gitar pozisyonunda çalarım gitar oturuyorsam eğer :)
 

Üst