Amatör Rock Yarışması

#1
Amatör rock grupları için yapılacak olan yarışmada;

ÖDÜL:

http://www.gramofonmuzik.com/urunler.htm den 1000 ytl lik hediye çeki
+ 3 ay boyunca rockox.com anasayfasında grubun tanıtımı, grup hakkındaki son haberler )

YARIŞMA KURALLARI:

Grupların katılmak istedikleri şarkıları kendilerine ait olmalıdır. Cover parçalar ile katılamazsınız.

YARIŞMA TARİHLERİ:

Son Katılım Tarihi: 30 Ağustos
Finalistlerin Belirlenmesi: 10 Eylül
20 gün boyunca sitemizde 10 finalistin bulunduğu ankette oylama yapılacaktır.Bunun sonucunda 1 Ekim tarihinde kazanan grup belirlenecektir.

ayrıntılı bilgi için;
http://forum.rockox.com/viewtopic.php?t=593[/b]
 
#3
sadece 1. olan grup 1000 ytl lik alış veriş yapabilecek verilen adresten.
herhang ibir şart aranmıyor sadece kendi besteleri olması şartı var o kadar.
 
#4
hmm anladım çünki nokiasupersaund ta 1. olan eser üzerinde eser sahibi hiç bir hak idda edemeyecek diyordu onu merakj etmiştim neyse koly gelsinnn
 
#5
hayır hayır öyle şeyler yok sadece müziğe göre 1. yi seçilir güzel müzik yaptığı için ödülü verilir o kadar :)
herhangi bir beklentimiz yok yani gruplardan.
 
#6
Selamlar

Sanırım olay daha çok sitenizin reklamının yapılması.
Bunda kötü birşey yok fakat gördüm ki sitenizde üye olanlara mp3 indirmeleri için geniş bir arşiv sunuyorsunuz.

Hatta bu arşivde SOAD'ın da malum şarkısı dahil bir sürü mp3'ü var.
Sanırım bu pek hoş değil bir site açısından.
Özellikle Türk müzisyenlerin desteklenmesine pek katkısı olmuyor bu durumun.
SOAD ayrı konu.

Bence bir daha düşünün MP3 olayını.

Şarkı yollamak isteyenlerin de eserlerini güvenceye almalarını tavsiye ederim.

Sevgiler
MG
 
#7
mp3 leri kısa bir süre sonra kaldıracağım aslında çoktan kaldıracaktım ama çok karışı çıkıldı tabi ki yanlışbirşey bunun farkındayım. soad konusuna gelince onun hakkında başlıkların hepsi kapatılıyor mp3 lerini ise her zaman yayınlarım onlara inat.
 
#9
biz sizden bir şey talep etmiyoruz arkadaşlar sadece güzel müzik yapan grubu kendi isteğim ile 1000 ytl lik hediye veriyorum o kadar :)
şarkılarınızı kendi sitelerinizden indirmiş gibi birşey olacağız. insnalar dinleyecek ve oy verecek. güvence altına tabi ki alın ama bizden ki biz de yok benden bir zarar kesinlikle gelmez.
 
#13
ya bu amatör rock grupları için amatör bi ödül yarışması :) performans sergilemeye de gerek yok sadece hangi şarkı güzelse ona oy verilir siteden 1. olan ödülünü alır :)
 
#15
hangi tarz grublarlar katılabilecek.bir ksıtlamanız varmı
ve farklı tarz grubları nasıl bir katagoriye koyacaksınız.
burda eksiklikleri var.
sonuçta turkiyede belli bir tür daha çok dinleniyor.
diğer grubların şansı daha düşük. bunu nasıl sağlıyacaksınız.

neyse saçma bir mesaj oldu.
 
#16
tarz kısıtlamasıda yok yarışmada.
burada baya bi eksikliğimiz var ilk düzenlediğimiz yarışma olduğu için maalesef:(
her grubun eşit şansı olduğuna inanıyorum, güzel müziği yapan birinci olacaktır ankette ziyaretçilerin oylarıyla.
 
#17
Benim sorum şu...

Başvurumuzu yaparken kaydımızın türü konusnda bir öncelik olacak mı...

Yani kanal kayıtlar önceliklidir hücum kayıtlar 2. plandadır veya tam tersi şeklinde...

Sonuçta kanal kayıttan daha kaliteli ses alırsınız ancak üzerinde oynama imkanı çok geniştir... Hücum kalitesizdir ama herşey olduğu gibi kaydedilmiştir...

Şimdiden Teşekkürler...
 
#18
benim için öncelik yok ama ziyaretçiler açısından olabilirkanal kayıt daha daha kalitel ises vereceğinden öyle olsa iyi olur gibime geliyor oy almak isteyenler açısından.
ben teşekkür ederim.
 
#20
gruplıarn müdahalesini engellemek için bir kaç şey yapacağız.
ön elemede benle beraber 5-6 arkadaş var hep beraber toplanıp seçeceğiz finalistleri tabi tarafsız olarak. nerdeyse her birimizin müzik anlayışı farklıdır:) kavga çıkadabilir seçerken belli olmaz.ama gruplara haksızlık yapılmaz, buna inanıyoruz. mesela ben indie, aternatif rock dinlerim, benim ön elemede en çok oy vereceğim gruplar bu tarz müzik yapanlar oalcaktır yüksek ihtimal:)
 

Üst