Ibanez RG 1570 MRB ile RG 2570E VSL'nin farkı nedir ?

#5
1570=2550=2570

hangisinin görüntüsünü seviyorsan onu al. 1570 alıp manyetik modifiyesi yaparsan daha uygun olabilir. Ama benim tercihim 2550 olmuştu :twisted: :)
 
#9
Re: RG 1570 MRB ile RG 2570E VSL'nin farkı nedir ?

vileshome demiş ki:
siyatha demiş ki:
bir de antalya da bir dükkan edr 470 ex in bunlardan üstün bir gitar olduğunu söyledi doğrumudur ? teşekkür ederim.
başına güneş geçmiş onun.. bukadar rahat yalan söyleyebilen insanları anlayamıyorum..
düpedüz kandırmaya çalışıyo beyinsizler, anlaşılmıcak bişe yok :x
 
#10
maniaq demiş ki:
1570=2550=2570

hangisinin görüntüsünü seviyorsan onu al. 1570 alıp manyetik modifiyesi yaparsan daha uygun olabilir. Ama benim tercihim 2550 olmuştu :twisted: :)
hayır 2000 serisinde manyetikler dimarzio.sonuçta bi müddet sora hepsinin manyetiklerini değiştirirsin aslında arkadaşın dediği yere çıkar :)
benim tercihimde 2550 olur kesinlikle ;)
 
#11
Herkeşler 2550 diye sayıklıyor da ben nedense gitarımdan çok da memnun değilim ya da çalmayı beceremediğimden suçu gitara atıyorum :p Görünüşüne laf yok tabi...
 
#13
bulaşma derim ben onlar piezo falan komplike işler basınç prensibine göre çalışabiliomuş manyetikler farklı tonlar almak için kullanılıyomuş ben de böle duymuştum zamanında :)
 
#15
kaça aldın ayıptır sorması yaw:D
ben de iki gitar arasında kalıyorum da.
izmirdeyim fiyatlar yüksek burda,istanbulda ucuza satan nereleri var acaba bilio msn?
rg 1570'e ne kdr dediler sana?
 
#16
ben de pek bilmiyordum ama zuhalin ibanez distribitörü(nasıl yazılıyor bilmiyorum :p) olduğunu öğrendim dedim heralde ondan ucuza veren yer olmaz gittim aldım :p fiyat ı da sölemeyem esnaf adam zor durumda kalmasın git görüş peşinde falan bişiler yapar heralde :)
 
#17
bende zuhalden almıştım ve araştırdım bayaq en ucuza orası veriyordu ibanezleri peşin dedin mi baya bir indirim yapıyorlar bunun üstüne biraz daha ısrarla az bişey daha indirebilirsin:) ama gidip yüz yüze konuş fiyatını sor..
 
#18
KoRnoManiac demiş ki:
bulaşma derim ben onlar piezo falan komplike işler basınç prensibine göre çalışabiliomuş manyetikler farklı tonlar almak için kullanılıyomuş ben de böle duymuştum zamanında :)
piezo'yu açmadığın sürece senin normal çalışını etkilemez manyetiklerle.ben piezolu bir gitar istiyorum bir süredir mesela.bence güzel birşey o.
 
#20
yaw arkadaşlar tavsiyeler için saolun da bi de rg 2570 de klavye de binding var bunun bi avantajı var mıdır çalarken flan?görüntü açısından bi tercih değil benim için sadece rg 1570 ile arasındaki en belirgin fark o, ondan soruyorum.
 

Üst