Fender Custom Shop

'Elektro Gitarlar' forumunda twang123 tarafından 13 Aralık 2014 tarihinde açılan konu

  1. Merhaba arkadaşlar..Bu yaz custom shop'tan bir strat almak gibi bir düşüncem var.Ama Türkiye'den nasıl yapabilirim?? Yapanlar varsa bir bakabilirler mi ? Düşündüğüm birkaç model bir de custom yani her detayını kendimizin belirlediği bir gitar yaptırılabilir mi fender custom shop'tan ??
     
  2. Markaların Custom Shop'larından gitar alınmıyor, Custom Shop kısmı ile bağlantıya geçilerek yaptırılabiliyor bildiğim kadarı ile. Ama hem çok pahalıya patlar, hem de birkaç ay beklersin. Türkye'de Fender CS'a gitar yaptıran var mıdır bilemem ama, bin dolar civarı maliyet ile MJT, Warmoth gibi sitelerden istekleri doğrultusunda gayet üst kalite gitar toplayanlar var.
     
  3. Teşekkürler :) Doğru bende benzeri bir şey yapabilirim.
     
  4. Fender CS kısmı ile yazışın isterseniz, ama fiyatın haddinden fazla geleceğine hemen hemen eminim.
     
  5. Bir tanıdığım Fender CS Jazz Bas yaptırdı, heavy relic. Yanlış hatırlamıyorsam 6500 $ verdi. :D
     
  6. Sitede her parçayı seçerek yapılan bir kısım var custom shop bölümüydü sanırım bi kurcala siteyi.
     
  7. Tune-l muzik ile gorusurseniz gerekli yonlendirmeyi yaparlar. Gecen aylarda bende bilgi almak icin gorusmustum.istediginiz ozellige gore siparis bekleme sureniz oluyor.
     
  8. "Her seyini senin belirledigin" gitarda az biraz standard disi bir sey istedigin vakit muhattaplarin tek bir lutiye tarafindan yapilan master built aletler olacaktir, onlar ise team built customlardan da pahali olacaklardir. Turkiye'den normal team built custom siparisi verirsen bile minimum 3000 Euro gibi bir fiyata bakiyorsun. Istedigin seylerin detayina gore bu fiyat hizla yukari titmanir zaten.

    Edit : Yeri gelmisken su Fender neden floyd rose'lu bir Us model koymaz anlamak mumkun degil. Dave Murray ki adam FR'li strat caliyor onun imzali modeli bile vintage trem ile geliyor...Acayip sinir oluyorum bu duruma.

    Ben CS fenderleri o kadar muhtesem yapan sey nedir bilmiyorum bu arada, her seferinde elime siddetle onerilen, elle secildigi soylenen, nazar boncugu ile bakilan cs gitarlar geliyor ve ben ayni hissi alamiyorum, kendim de sahip
    olduklarimi takasladim. Onun yerine parca parca toplamak bence de gidilecek en makul yol...
     
    Son düzenleme: 14 Aralık 2014
    Kutay_ bunu beğendi.
  9. KoNt87

    KoNt87

    866
    147
    705

Bu Sayfayı Paylaş