Boss AC2

'Elektro Gitarlar' forumunda Norton_Antor tarafından 10 Eylül 2006 tarihinde açılan konu

  1. Akustik simülatörü alacağım büyük ihtimalle.Ancak pek başarılı olamayacağını düşünüyorum ses olarak.Bu cihazı kullanmış olanlarınız yazabilirler mi lütfen,gerçeğe yakın bir ses alabiliyor muydunuz yoksa bu aletler birer oyuncak mıdır?
     
  2. gerçeğe yakın bir ses alabilirsin ama gitardan gitara çok değişir...benim rg370dxl ile akustğie yakın bir ses alıyordum ama gio ibanezle akustiğin a sına bile yaklaşamıyordum..

    gitarın sesi parlak netse alırsın...ama gitar bas tonlarda ses veriyorsa pek alamazsın...
     
  3. hatta şöle söleyim...tatile giderken akustik gitar alcaktım çalarım oralarda diye..sonra akustik similatörümü elektromu alıp yanınada pille çalışan bi küçük amfi alayım hem daha güzel olur diye düşündüm..sonra kumlu ortamda pedalım gitarım zarar görür diye vazgeçtim..akustiğide kim taşıycak sahil gitaristi mi olcaz bu saatten sora diye vazgeçtim...
    sonuç olarak o parayla tatilde hayvan gibi içtim:D
     
  4. sonuç olarak finansal olarak mantıklı birşey yapmamışsın :D


    gitarımın tonu mid ağırlıklı ama parlak :D maun gitar ama JB var üzerinde.öyle düşün :D
     
  5. AC-2 değil de AC-3 kullandım. Şahane bi alet. Tonlar süper
    şiddetle tavsiye ederim :p

    piezzo modu süper. 8)

    ve her türlü sonuç alacağından eminim. the_answer, acoustic in a sına bile yaklaşamıyordum diyosun ama katılmıyorum. zaten üstünde 4 tane mod var, deneyip, gitarına göre tonu bulsaydın, çok güzel sonuçlar alındığını görürdün. belki ton seni tatmin etmemiştir ama abartma yani akustik simulator bu nası akustik yapmaz :p :D

    neyse...
    AC-3 diyorum...
     
  6. piezo tek z'yle :D


    yorumun için teşekkür ederim.
     
  7. "bir işe yaramıyor. ayrıca çok gürültülü.
    o kadar gürültü varken akustik tonunun aynısını yapsa da bir işe yaramazdı zaten..."

    Başka bi sitede,bi arkadaşın konuya bakışı.haklı..
     
  8. bişey sorcam:)

    sen yazılan yazıları niye okumadan cvp yazıyorsun?

    türkrock gitaristlerinin ekipmanlarında yazdıklarımı okumadan böle bişey yokcasına cvp yazmışsın..2 ayrı msjındada benim yazdıklarımı okumamışsın o başlıkta..neyse

    şimdi burdada ben kötü bir gitarla a sına bile yaklaşamazsın diyorum sen okadar kötü değil abartma vs vs diyorsun..orda dikkat edersen rg370 ile çok başarılı sonuçlar elde ettiğimi belirtmişim..bi oku msjımı tam bi şekilde öle cvp yaz..boşu boşuna konu sapıyor...

    ac-2 yi kullnadım her ayrıntısını biliyorum merak etme çok pedal kullandım,bildiğim bi iş pedal kullanmak..

    hala iddia ediyorsan iki adet gitar getircem gel taksime ikisiylede takıp çalıştırcaksın...birinde akustik tonunu aynen yakalayacak diğerinde sadece clean tonunu değiştireceksin...her türlü iddiasına girerim..o pedalı 4 ayrı gitarda denedim hepsinde farklı sonuçlar elde ettik...
     
  9. yazdıklarını okuyorum :) 1 kez gözümden kaçtı o da diğer bölümde :)

    yanlış anlamışsın demek istediğim gitar kötü de olsa sonuçta akustiğe yakın bir ses çıkacağı...

    tabi ne derece kötü bi gitar bağlayıp denedin bilemiyorum. baya kötü teneke parçası bişeyi bağladıysan kötü tonlar ortayaçıkabilir tabi...

    ben o kadar kötü bi gitarla denemediğim için kestiremiyorum... :roll:

    ayrıca ankaradayım maalesef :( yoksa denerdik beraber :)
     
  10. kötü bir gitar olmasına gerek yok tonları koyu çıkışları düşük bir gitarla akustik tonu elde edemiyorsun iki tane böle gitarla denedim ve sonuç ı ıh!
     
  11. hmm olabilir ozaman bi deneyip öyle yorum yapıyım :)
     
  12. Arkadaşlar tonu doğru ayarlayabilmekle ilgili her şey.

    Bass karakterli bir gitar veya manyetik kullanıyorsanız ac2nin gövde yoğunluğunu biraz düşürmek gerekiyor. ses ayarı ve 4 farklı ton seçeneğini doğru kullanırsanız, tabii gitarda kullandığınız manyetik ve amfi ayarlarınızı da uygun ayarlamalısınız. sonuç alınıyor..

    Set up'taki tüm pedallarınızı amfi ve gitar manyetik planlamanızı birbirine uygun yaparsanız istediğiniz soundu alabilirsiniz.

    Ben vintage - 1978 Fender "musicmaster"(tek single manyetik)
    rock - Ibanez "rg 2550" japan
    fusion - Patrick Eggle "berlin pro"
    gitarlarla başarılı sonuç aldım...

    Bu arada kullandığım amfi laney tfx3...
     
  13. Telecaster ile denedim, sonuç başarısızdı.
     
  14. adı üstünde simulator.hiçbir zaman gerçeği olamaz :) büyük umutlarla almayın.gidin bu pedal fiyatına bir akustik alın inanın çok daha kaliteli olacaktır.
     
  15. ac2 kullanımı ek

    ufak bir ek yapmalıyım:

    ben amfi ile başarılı sonuç alıyorum ancak pedalın esas performansı için üzerindeki e.g.out aracılığıyla di box'a, oradan da mixer'e girmemiz daha başarılı sonuç veriyormuş(bijen'e teşekkürler bilgi için..)

    diğer seri olarak bağladığımız pedalları ac2nin input ve output'una bağlayıp e.g. out'tan da di box'a oradan da mixer'e bağlantı yaptığımızda ac2yi açınca diğer pedallar devre dışı kalıyor ve de akustik tonu yakalamak için ekstradan mixerdeki eq'ya da sahip oluyoruz..

    sonuçta kasalı akustik tonunu hiçbir simülatör veremez belki ama çok yaklaşıyor.. kasa soundu için de boss dc3(digital dimension) ekleyebiliriz ac2 ile di box arasına...

    iyi çalışmalar..
     
  16. rıza

    rıza

    5
    0
    100

    Afedersiniz de Türkçe'yi daha doğru ve iyi kullanırsanız yazdıklarınızı anlayabilirim sanırım. :) Hani büyük harfi geçtim de şu sesli harflerimiz var bizim a var e var i var ı var o var ö var ü var u var. Bunlar hem sessiz harfleri de öksüz bırakmazlar kullansak iyi olur kanımca. Anlayışınız için şimdiden teşekkürler...
     
Benzer Konular
  1. MeYzA
    Yanıt:
    62
    Gösterim:
    13,553
  2. solitude71
    Yanıt:
    33
    Gösterim:
    4,687
  3. tufan21
    Yanıt:
    3
    Gösterim:
    782
  4. grunge88
    Yanıt:
    7
    Gösterim:
    1,405
  5. mdkirk
    Yanıt:
    3
    Gösterim:
    1,023
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş