free shipping nedir?

'Müzik Endüstrisi' forumunda mantas tarafından 11 Eylül 2006 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar foruma elimden geldiğince baktım ama buna dair pek bişe bulamadım free shipping kargo ücreti yoktur demek gibi gelio ama pek inanasım gelmedi:)
     
  2. satılan ülke içinde gecerli tabi :)
    bizim için pek bı anlamı yok yanı anlayacagın..
     
  3. kardeş o kelme yabancı senin yabancı arkadaşın yokmu git ona sor hem bizide meşgül etme tamam bak senin yüznden geziceğim onda bakıcağım onca haber vardı ama şimdi ben burda kaldım sırf senin şu saçma yazın yüzünden adamı deli ediyo senin gibiler git yaww başlatcan hee shipping kargo naaaa
     
  4. ne demek kardeşim?girme o zaman sen de bakacağın haberlere bak!adam soracak öğrenecek tabi sen ananın karnından gitar experti olarak mı çıktın?yarın bi gün sen de takıldığın şeyler için başlık açacaksın o zaman böyle bi cevap gelmesinden hoşlanırmısın?
     

Bu Sayfayı Paylaş