Geçmişe Otostop (kısa film)

'Forum Meydanı' forumunda gorkyeah tarafından 18 Eylül 2006 tarihinde açılan konu

Filmi nasıl buldunuz?

  1. gayet başarılı

    100.0%
  2. daha iyi olabilirmiş

    0 oy
    0.0%
  3. idare eder

    0 oy
    0.0%
  4. vasat

    0 oy
    0.0%
  1. Konu :geçmişte yaşanan bazı olaylar sonucu intikam almak için geri dönen bir otostopçunun hikayesi..

    :arrow: bu bir 11dk.lık amatör gerilim filmidir.izleyin pişman olmayacaksınız.yorumlarınız bizim için çok önemli her türlü eleştiriye açığız.
    yüklemek için :

    http://rapidshare.de/files/33210992/GECMISE_OTOSTOP.wmv.html
     
  2. gayet basarılı buldum,bir amator film gercekten iyi ve üzerinde ugrasılmıs,tebrikler..kolaylıklar dilerim
     
  3. flute

    flute

    4
    0
    300
    Valla gerçekten konu bütünlüğü,çekimi ve de müzik yapımı olsun çok başarılı bir proje olmuş.Projelirinizin devamını dilerim.Ne kadar emek verildiğini izledikten sonra zaten anlıyacaksınız.
     
  4. çok başarılar..özellikle bi kaç sahnede çok korktum(otostopcunun gözlerini fal taşı gibi 8O açtığı bütün sahneler :D ).özenle çekilmiş bu kısa filmin en beğendiğim kısmı ise gorkyeah in yapmış olduğu müzikler..
    devamını bekliyoruz..
    başarılar :wink:
     
  5. turkrockta bu kadar mı sinema sever varmış? yazık..
     
  6. emek verildigi belli,umarim ileride daha iyi projeler cikarirsiniz. söför arkadasin oyunculugunu begenmedim,yani daha dogrusu biraz tutuk gibi...yinede basarilar.
     
  7. teşekkürler izlediğin ve yorumda bulunduğun için..
    elimizde oyuncu konusunda sınırlı seçenek olduğu için böyle oldu.
    eleştiriler sayesinde hatalarımız görmeye çalışıyoruz.bundan sonraki projemizin daha başarılı olması için çalışıyoruz.tekrar sağol
     
  8. izledim gayet güzel. müzikleri yapan görkem aş sen oluyorsun galiba, aynı zaman da 2. şöfor. ben beğendim konuyu da oyunculuğunuzu da. müzikler de çok güzel. besteler sana mı ait?
     
  9. öncelikle teşekkürler izlediğin ve yorumda bulunduğun için.evet o kişi ben oluyorum ve filmde duyduğun bütün müzik ve efektler bana ait.beğendiğin için de ayrıyetten çok sevindim :)
     
  10. hmm ben şimdi cafedeyim ama ewe gidince hemen indirip izlicem mrk ettim doorusu :)
     
  11. çok güzel olmuş kendi adıma çok beğendim...vizyona girmiş saçma türk korku filmlerinden daha çok ışık veriyo..başarılarınızın devamını dilerim..bırakmayın bu işin peşini :)
     
  12. devamını bekliyoruz :p
     
  13. bende izledim filmini müzikler güzel ama sonucunu anlayamadım noldu sonuç olarak?
     
  14. cok basarılı olmus ellerinize saglık,eger ilk filminizse bence mutlaka devamını getirin cunku daha ilk filmden boyle bisey cıkarmak gercekten buyuk basarı!!oynayan tum arkadasları ayrı ayrı tebrik ederim..ayrıca oynayan birininde anca bu adamları bulabildik demesi pek hos olmamıs:S tekrar tebrikler ellerinize saglık
     
  15. slm

    gayet güzel olmuş emek var konu başarılı bence tebrik ederim....
     
  16. teşekkürler güzel yorumlarınız için :)
     
  17. indirmekle uğraşamam şimdi diyenler için filmi YouTube'a koyduk..izlemek isteyenler "Geçmişe Otostop" şeklinde aratabilirler..
    saygılar
     
  18. gayet güzel olmuş
     
  19. görkem aga ben bu filmi indir5miştim geçen gün gözüme takıldı tekrar bi izliyeyim dedim.çok başarılı olmuş.aynı bende çekmek istiyorum bu tarzda bi film.gerekli olanlar nedir?ve kadar a mal oldu bu sana?ayrıca montajı hangi programlarla yaptığında önemli :)
    tşk.ler şimdiden
     

Bu Sayfayı Paylaş