Efektli,modellemeli Ev Amfisi Önerisi

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda ktlcn tarafından 21 Şubat 2015 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaşlar artık eskisi kadar gitar çalmadığım,ilgilenmediğim için ara sıra çaldığım zamanlarda bana yetecek içinde bazı temel efektleri-kanalları bulunduran, mümkünse drive tonları biraz iyi olan bir amfi arıyorum. Elimdeki ekipmanı satıp sadece bir amfi yanına da lazım olursa bir pedal ile işi halletmek istiyorum.2. el alacağım için bütçem 700 hatta 800 liraya kadar çıkabilir. Line 6 spider serilerine baktım ancak drive tonları çok dijital ve çiğ geldi, roland cube serisi de çok hoşuma gitmedi. Aslında kafamda Tech 21 tm 30 alıp yanına modulasyon barındıran bir combo pedal ekleyip öyle ara sıra takılmaktı ancak ikinci elini bulamadım sıfırı da pahalı geldi. Dediğim gibi öyle çok kaliteli tonlar aramıyorum zaten ara sıra çalacağım ama biraz da tatmin etsin gitardan soğutmasın istiyorum.Bilgisi olan arkadaşlar öneride bulunursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
     
  2. efxtr

    efxtr

    41
    28
    206
    Line 6 amplifi'yi deneyebilirsiniz, aylar önce do-re tünel'de 75 ve 150w modelleri vardı.
     
  3. Line 6 spider 30 denedim hocam açıkcası drive tonlarına hiç ısınamadım. Ama dediğiniz modellerini bilmiyorum ton farkı ne kadardır alt serilerle.
     
  4. fender mustang serilerine de bakabilirsiniz. eğer öyle çok yoğun drive lar beklemiyorsanız fazlasıyla yeterli gelecektir.
     
  5. Teşekkür ederim fender aklıma gelmemişti hiç. Bir de bu amfilere fcb1010 gibi midi foot controller bağlasam sıkıntı yaşar mıyım?
     
  6. efxtr

    efxtr

    41
    28
    206
    Amlifi, aslında frfr bir sistem. 4 hoparlörü var, modelleme olarak da pod serisinin teknolojisini kullanıyor (HD öncesi). Aynı zamanda bluetooth ses sistemi olarak da kullanılabilir. Spider serisine kıyasla daha iyi bir ses sunuyor.
     
  7. o konuda bilgim yok maalesef bilen arkadaşlar yardımcı olacaktır.
     
  8. Dediğiniz seriyi ilk kez gördüm sanırım ya yeni çıktı ya da Türkiye'ye yeni geldi. Ses örneklerine bakayım onların da o zaman.
     
  9. Ibanez TBX serisi tavsiye edebilirim.
     
  10. efxtr

    efxtr

    41
    28
    206
    Evet, yeni bir seri, geleli 6-7 ay olmuştur
     
  11. Lambalı amfimden önce spider 30 amfim vardı. gitar çalmayı bırakacak kadar soğumuştum müzikten. drive tonlarında güzel bir şeyler beklıyorsanız işinizi görecek bi amfi değil. Ama 1 pedal falan alıp tamamlayabilirim dediğiniz için şöyle bir şey yapabilirsiniz:
    Amfide celestion hoparlör vardı hatırladığım kadarıyla. Üzerinde efektler ve clean kanalı da yeterli. Amfinin clean kanalını kullanırsınız sadece ve efektlerini, üzerine de drive için kendi damak tadınıza göre bi pedal bağlarsınız. Gayet iş görür o zaman.
     
  12. Dediğiniz aklıma yatıyor aslında fazlasıyla. Gt2 tarzı preamp barındıran bir pedalı girsem clean kanalına sıkıntı olur mu acaba?
     
  13. Arkadaşlar bir de Vox'un amfileri nasıl vt ve ad serilerine baktım bir hayli efekt mevcut üzerlerinde sanki prosesör gibi bir kullanım şekli var gibi geldi bana. Açıkcası bank oluşturma ton kaydetme özellikleri çok işime yarar.
     
  14. Yamaha thr5'e bir gözat hatta bütçeni zorlayabilirsen thr10 serilerinden birini de düşünebilirsin.
     
  15. üzerınde efek bulunan amfı almayın.lambalı bir amfı alın yanına hangı efektı sevıyorsanız onu alın.
     
  16. gayet güzel olur. o pedalın özelliği hem preamp gibi hem drive pedalı gibi kullanabilme.
    bir dip not: pedalın orjinaline sahiptim. gayet başarılı pedal. lakin ms pozitron shakti mod amp denedikten 2 gün sonra orjinalini sattım. 2 gün sonra olmasının sebebi shakti modu 2 gün sonra sahibi benden aldı.
    shakti modun orjinaline göre mid potu avantajı var. ayrıca drivelarda çok daha hacimli ve mikrofon değişimlerine tepkileri çok daha başarılı. tweed modu da çok başarılı orjinaline göre.
    Gt2 almayı düşünürseniz orjinali değil de shakti modu düşünün derim bence.
     
  17. blackstar id core kullanıyorum evde pratik için iyi sayılır.özellikle efektleri baya iyi stereo olması sebebiyle.
     
  18. EMM

    EMM

    733
    814
    4,556
    Ben de Fender Mustang öneriyorum, üzerindeki Fender ampli modellemeleri bence çok başarılı. Bilgisayara bağlayıp pedaldı, efektti çok rahat ayarlayabilliyorsunuz, processor gibi.
     
  19. en son blackstar id 30 a baktım o da çok güzel gerçekten. Seçenekleri toparlayıp son bir karar vereceğim artık. Oldiesngoldies hocam ben de zaten ms kastetmiştim bende vardı twin modeli satmak zorunda kalmıştım mustafa bey müthiş pedallar yapıyor gerçekten. Şu anda en çok Fender Mustang 2, Line6 + gt2, blackstar id30 seçenekleri arasındayım.
     
  20. ervin hocam yamaha th serisine baktım ton olarak aklıma yattı ancak 2.el bulamadım sıfırı da bütçemi biraz aşıyor
     
  21. vox ad serileri
     

Bu Sayfayı Paylaş