Ken Lawrence Explorer

#1
Arkadaşlar Ken Lawrence Explorer Türkiyede satılıyor mu satılıyorsa fiyatı ne kadar bir bilgisi olan var mı?Hem bu markanın sitesi yok mu ESPlerin arasında görmüştüm yoksa ESPnin bi yan ürünü falan mı?Yardımcı olursanız sevinirim...
 
#5
ken lawrence explorer almanın tek yolu ya özel sipariş vermek ya da ikinci el almaktır. sıfır 7000$dan başlar, ikinci elleri 5000$ civarından.
 
#8
Arkadaşlar yazmış zaten.Özel yapım veya ikinci yolu ile almak mümkün.Çok güzeller ama pahalılar.Yani ben biraz araştırdım 4000 dolara falan bulmak iyi bile.
 
#9
Mesaj atarken son atılan mesajın tarihine baksanız daha iyi olur eğer sorulara cevap veriyorsanız. Aradan 2 yıl geçtiği için pek anlamı olmuyor cevabın.

Yeni üyeler genelde nereden buluyorlarsa, eski başlıklara mesaj atıp hortlatıyorlar ama iş soru sormaya geldiğinde böyle yapmak yerine başlık açıyorlar. :)
 

Üst