ÞeboizmŞebnem Ferah Cover Yarışması

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda elcor tarafından 10 Ekim 2006 tarihinde açılan konu

  1. Türkiye'nin en büyük Şebnem Ferah Fan Club'u yine bir ilke imza atıyor. Türkiye'de ilk kez gerçekleşecek olan Cover yarışması başladı. Türk amatör grupların yaptığı Şebnem Ferah Şarkıları'nın coverları yarışıyor. Derece alan grubu özel bir ödül bekliyor. Kutsal, Emre Yücelen, Bengi Semerci ve Çağlan Tekil muhteşem jüriyi oluşturmaktadır.Tüm amatör grupları bu yarışmaya bekliyoruz.ayrıntılı bilgi için;www.seboizm.org/cover

    başvurular için;[email protected] ve [email protected] adreslerinin ikiside kullanılmalıdır.
     
  2. sanki Şebnem Ferah çok büyük sanatçı da bir de cover yarışması yapılıyor ehueh heh :) neyse kolay gelsin..
     
  3. Daha once Kargo yapmisti bu tur bi yarisma. o yuzden ilk olmasa gerek
     
  4. Şimdiye kadar 5 tane albüm çıkarmış , bu kadar beste yapmış(hepsi ona ait), Türkçe'nin bu kadar aşağılandığı Türkiye'de Türkçe sözlü rock müzik yapmaya çalışan birini(ve bence yapan) nasıl böyle aşağılayabilirsin?
     
  5. en azından amatör gruplara iyi bir deneyim olacak.bende grubumla katılacağım:lol:
    bol şans
     
  6. süpermiş. başarılar diliyorum herkese =)
     
  7. kargoonline ın yaptığı kargo şarkılarının coverıydı.seboizm in yaptığı ise şebnem ferah şarkılarının coverı yönünden bir ilk.ayrıca yarışma ilerleyen günlerde birkaç müzik dergisinde ve basında da yer alacak.
     
  8. cin seddi katılmalı bu yarısmaya şebonun sarkıları super calıo bu grup :D
     
  9. Aynı şey değilmi ikisde cover ;) :) Güzel bi proje başarılar kolay gele :) ;)
     
  10. Şebnem Ferah'ın şarkılarını hiç kimse ondan daha iyi yorumlayamaz. Coverlara karşı değilim ama bazı şarkıcılar vardır onların şarkılarını sahiplerinden daha iyi kimse yorumlayamaz. Gereksiz bir yarışma. Amatör grupları kendi besteleriyle dinlemeyi tercih ederim başkalarının besteleriyle değil..
     
  11. Katılıyorum + böyle yarısmalar artık cekilemez hale geldi ne veriyorsunuz 1 adet naneli sakızmı ? Önceden albüm yapılıyordu basarının karsılıqında.
     
  12. selamlar birsey soyliycem satasiyormusum gibi yanlis anlasilmasinda elcor nickli bu basligi acan abicim sen yazdiklarini okuyor musun ?
    ya da okudugunu anliyor musun ?
    Kargo boyle bi yarısmayı Şebnem Ferahtan daha önce yapmissa onun ki neden ilk olmuyor guzel kardeşim ?
    yani şimdi ben sokaga firlasam elimde ampul le :idea: millet duyduk duymadik demeyin ben ampulu buldum desem bana gulerler oyle dimi azizim ?

    ben bu yarismaya Cin Seddi grubunun katılmasını oneriyorum kesinlikle daha iyisi olamaz turkiye'de
    sizlerede basarilar dilerim ve lutfen okudugunuzu anlayiniz..
     
  13. arkadaşım zaten,bu yarışmada kimse,şebnem ferah ın şarkılarını ondan daha iyi söylemesini beklemiyor,böyle bir düşünce ancak gülümsemeye yol açar :) kaldı ki biz bir şebnem ferah fan sitesiyiz ve onun şarkılarının coverlanacağı,kendi şarkılarını başka ağızlardan dinlemek o şarkıcı için en büyük mutluluktur.yoksa tabi ki şebnem ferah ın şarkılarını kimse ondan daha iyi yorumlayamaz bizim içinde.

    nane sakızı değil ondan daha iyi bir ödülümüz var.amatör müzik adına,kendi kısıtlı imkanlarımızla ödülü ve jüriyi bir araya getirdik,gerçekten müziğe değer veren insanların samimi açıklamaları bizim için önemli.
     
  14. bence çok saçma olmuş bu yarışma fikri. Etraf Şebnem Ferah gibi şarkı söylemeye çalışırken müziği katleden kız çocuklarıyla dolacak gibi.(gerçi zaten öyle de..)

    neyse.. başarılar herkese :roll:
     
  15. arkadaşım,şöyle anlatayım;şimdi bir kargo var bir de şebnem ferah.kargo şarkılarının coverları kendi alanında bir ilk.şebnem ferah şarkılarının coverlarıda kendi alanında...bu yarışmada bunu gerçekleştirdiği için,şebnem ferah şarkılarının cover yarışması olarak bir ilk.hala anlaşılmamışsa alt yazıda geçebilirim.senin ki;diyojen gibi gündüz vakti elinde fenerle birşeyler aramaya benzemiş.
     
  16. Sevgili Kamil

    şimdi sen şebnem ferah fani oldugun icin sebnem ferahi sevmen cok normal ama ilişkinizin boyutunu iyi ayarlamn gerekli..herkes şebnem ferah sevmek zorunda degil..kaldiki Krem nickli kullanici sana sadece boyle aksiyon daha once yapildi bu bir ilk degil demis ben o lafini sadece destekledim..

    saygilar ve hörmetler

    kendimi güzin amca gibi hissettim iyimi :twisted:
     
  17. Kendi şarkılarını başka ağızlardan dinlemek bir şarkıcı için büyük mutluluk olabilir ama bir dinleyici için bunun tersi sözkonusu.
     
  18. bence Şebnem de sevinir bunu duyunca. onur verici bişey.
     

  19. Amaan bırakın bu tür şeyleri Popstar gibi bi yarısma olur olsa olsa..Bence Onur duyulacak birşey yok... 8)
     
  20. mantığın yok olduğu yerde herhalde egoistlik devreye giriyor
    karalamak çok kolay bir yöntem olsa gerek. tavsiyem eski tarih kitaplarını karıştırınız
    kargo grubu içinde böyle bir şey yapılmış olabilir. şebnem ferah açısından bir ilk olup, gerçek bir organizasyondur.
    format ve amaç tamamen farklıdır. benzetmek, karalamak yerine biraz alkışlamayı deneyiniz bence.

    yapılan ne olursa olsun saygı duymalı. çamurlamak daha kolay geliyor olsa gerek ki, ilk o yönteme başvuruluyor. önce senin ellerin kirlenecek
     

Bu Sayfayı Paylaş