Solak gitarlar

#1
Arkadaşlar solak gitar modelleri hangileridir ?
Her modelin solağı çıkıyor mu ?
Çıkıyorsa bu modelleri nerede bulabiliriz ?
Ben 1senedir cort x6 kullanıyorum ama artık biraz daha üst model bişiy arıyorum.
Mesela ben uzun zamandır EVL serisinin solağını arıyorum özellikler k6 ve z6..Bunları gören duyan varmı?
Veya bu gitarların fiyatına yakın hangi solak gitarı önerirsiniz??
 
#2
valla ben amerika'ya gidip schecter c-1 hellraiser aldım özellik ve tip olarak evl k6 nın sabit köprülüsü diyebiliriz... solak ve emg aktif manyetikli bişey arıyorsan benim gitar haricinde esp ltd viper 400, ec nin yüksek modelleri (bunlarda 81 85 ikilisi değil ama 81 60 var) onun haricinde bir model bilmiyorum ancak seymour duncan kullanırım ben ölürüm seymoura diyorsan jb/59 ikilisinin yeraldığı birkaç model olması lazım mesela aklıma ilk gelen schecter blackjack, yok ben manyak dave mustaineciyim (burası saçma oldu) onun kullandığı gibi jb&jazz (artık livewire kullanıyor amcam aslında) kullanırım dersen aklıma gelen tek model yine schecterdan c-1 classic

bu konularda ben de zamanında 1 sene kadar kafa patlattım sana yardımcı olabilirse bu bilgiler sevinirim
 
#3
her modelin solağını bulmak mümkün ama türkiyede çok zor..ben uzun süre uğraştım..şimdilerde bi carvin custom solak sahibiyim mutluyum...

alması bi dert satması ayrı bi dert..
 
#7
Abi ele gelir olarak sadece Schecter de model var. Ben de C-1 Blackjack siparişi verdim bekliyorum. Solak gitarist olmak işkence bea!
 
#8
ya bi de şöyle bi durum var..ben para biriktirmek amacıyla full modifiye ettiğim 400ytl para harcadığım gitarı sıfır fiyatına satamadım..solak alıcıda yok..sonradanda ulan carvine bişey olur gitarsız kalırım korkusuyla satmaktan vazgeçtim..çünkü konsere falan giderken gitarına bişey olsa kimseden ödünç alamazsın çünkü solak gitar bulmak işkence...
 
#9
ben de yedek olarak bir cort g250 ya da g26 alsam mı diyorum, hem emg ler bir kenara g serisi bir kenara daha geniş bir ses yelpazem olur hem de tremololu bir gitarım (hemide wilkinson tipi floyd kadar problemli değil) olur hem de hellraiser ı dışarı çıkarmam sigortası olur diyorum ama karar veremiyorum siz ne dersiniz?
 
A

alexjimmycool

#10
slm arkadaşlar...ben epiphone black beauty solak arıyorum...acaba bulabilirmiyim buralarda...bi bilginiz var mı ??
 
#13
valla amerikadan getirtmedikten sonra solak gitar seçeneğin çok az..ibanez rg370 muhtemelen alabileceğin en iyi solak gitar türkiyede...ben arayıp onu almıştım..onun dışındaki iyi modeller için sipariş verip beklemen gerekiyor ya da amerikadan sipariş edip kendin getirtip yine beklemek zorundasın...
 
#18
ya nerdeyse her modelin solagı var ama turkiyede yok anca siparisle getiriliyo buda cok para ve zaman demek bi kere sırf fabrika %10 solaklık bedeli koyuyor esplerde jacksonlarda ust modellerin solakları var genelde ben cok kostum solak gitar pesinden hep siparis vs beklemeyle gecti zaman simdi custom bi ibanez bide les paul sahibiyim artık gercekten eger solak gitarda simdiki gitarınızı yukseltmek istiyorsanız biraz ust model dusunmeyin gidip ust model alın cok uzun sure kullanın derim... gercekten solaklık zor kardesimde az kosmamıstı gitarların pesinden en sonunda bu forumdaki bi arktan seymour duncanlı bi rg370 alıp rahatlamıstıda tadına varamadan rahmetli oldu=/ nese dediim gibi arkadaslar eger solaksanız ve gitarınızı yukseltmei dusunuyosanız disinizi sıkın iyi bi model alın derim
 

Üst