Ses mühendisi

'Müzik Teknolojileri & Kayıt Forumu' forumunda goldear tarafından 2 Kasım 2006 tarihinde açılan konu

  1. :q
     
  2. Ya ne zamandır bu konularda bilgi alabileceğim birini arıyorum:) Ses mühendisliği eğitimini türkiyede nerden alabiliyoruz? Bir tek miamda ve galatasaray'da var diye biliyorum (miamın daha kaliteli olduğunu fakat burslu girmenin bir hayli zor olduğunu duymuştum).. Bunlar dışında bir üniversite bünyesinde var mı? Yani 4senelik okulu bitirdikten sonra 2senelik master gibi okuyabileceğimiz bir yerler var mı?

    Şimdiden çok teşekkürler...
     
  3. Selamlar

    Hocam msn adresini istesem çok mu şey istemiş olurum?
     
  4. Goldear dan Telefon Direğine

    qq
     
  5. slm

    Gelmiştir
     
  6. Hocam çok teşekkür ederim
     
  7. galatasarayitm bu eğitimi veriyor. 2 sene önlisans okuyorsun daha sonrada 1 sene (istersen) ingitereye gidip bu önlisansını BA diplomasına çeviriyorsun(Türkiyedeki 4 senelik diplomayla eş).
    www.galatasarayitm.com.tr

    Miam daki ise yüksek lisans programı. ancak yukarda dediklerimi bitirerek girebiliyorsunuz.
     
  8. Yanlış anlama ama dayanamadım.sen kendini tatmin etmek içinmi açtın bu başlığı.Başlık açışın bile faul.Ne bilirsen bil alçak gönüllü olmalısın.Ben buyum bana soru sorun beni yüceltin diye başlık açmana gerek yok.sen zaten biseysen merak etme insanlar zaten değerini bilirler birşekilde ve senden faydalanırlar.
    Biraz sert oldu ama :lol:
     
  9. bence bu şekilde ezikliklere gerek yok..adam gayet iyi niyetli bilgisini sunmuş..tebrik ediyorum..senin gibi türkler oldukça türklügümden biraz daha az utanıyorum..
     
  10. Senide ciddiye alarak yüceltmiyecem merak etme :))
     
  11. acaba bu egitimi sırf almak içinmi gittiniz oraya yoksa önceden bir birikiminiz varmı , diye merak ettim..arkadaşlar türkiyede bundan yaklaşık 5 6 yıl önce üniversitelerde bu işin sadece dersleri okutuluyordu.şuanda yaklaşık olarak 6 üniversitede bu işi ana bilim dalı halinde okutan fakülteker var. ve sırada 5 üniversite daha var.en üstünü miam olabilir ama örneğin sivas cumhuriyet üniversitesinde bu egitimi başlatmak için devlet yaklaşık olarak 1 milyon dolara yakın bir ödenek bırakmıştır.ve nihayetinde başladı.ilk mezunlarını verdi ve gayet iyi yerlerde iş yapan arkadaşlarımız var. bu işi yapmak için yurt dışı sadece ve sadece <iyiolur> dan başka bişe dedirtmez.bence önemli olan önceden alınmış birikimler.bu iş akademik olarak verilmeye kalkılırsa yani kurallar dahilinde asla bir yere varılamaz.zaten ingilterede boş bi adama hemen gel seni alalım demiyo...yani birikim şart.eger bu varsa gerek yok yaww oralara gitmeye....gelelim sayın hocamıza çook iyi etmiş oralara gidip eğitimini almaya....bence sound engineering deki akustik size kar kalmış sadece...şunuda söyliyeyim türkiyede fizige dayalı derslerde yurt dışında iyi olandan daha iyi hocalara sahibiz..bunu unutmayalımm..sayın hocam türkiyede ses mühendisi olmayıpta bu işle meşgul olan okadar çok insan varki ...şuda var türk müziği henüz farklı soundlar istemiyor zaten.lafı fazla uzatırsam işe geç kalıcam....neyse .....fikirlerime katılan katılmayan tüm arkadaş ve hocalarıma saygılar ve sevgiler...murat.....
     
  12. Herkese merhaba

    qq
     
  13. ok

    qq
     
  14. Re: Goldear dan Telefon Direğine

    Ben yazacağımı yazdım.ister anla ister anlama o senin tercihin.yerinde olsam cevap vermezdim.Yukardaki yazıya ve girişe bakmak yeterli sanıyorum bazı seyler için.buram buram ben yaptım görün anlayın havası var.Güldüm açıkçası.Hepimiz insanlara biseyler öğretir yada öğrenirsek mutluluk duyarız ama bu şekilde değil.
     
  15. roni arkadaşımıza katılıyorum...teşekkürler dostummm...buarada roni senin yaptığın işleri gördüm çok hoşuma gitti...başarılarının devemı dileğiylee....
     
  16. sayın goldear hocam .. .. .. ses sentezleme konusu hakkındaki fikirleriniz nelerdir.................
     
  17. mühhendiz bey kayıt teknikleri yönünden bilenmedik şöyle güzel tiyolarınız varmıdır varsa bilmek isteriz
     
  18. inanın sizin bu sözlerinizden ne kırgınlık duyarım nede nefret,anlayamadığım neden bukadar gocunduğunuz,ben sizinle laf yarışına girme niyetinde değilim,bu saatten sonra yapabileceğim tekşey size yol göstermek olur
     
  19. Sevgili arkadaşlar şunu bilin ki 1 milyon deil 10 milyonluk para yatırın bu işe, o üniversitede bu işi öğretecek iyi bi öğretmen olmadığı sürece bi işe yaramaz o stüdyo ve ekipmanlar. 5-6 üniversite varmış 2 sini bilioruz diğerlerini çok merak ettim. Ayrıca miam zaten yüksek lisans veriyo. Bilgi Ün. ön lisans veriodu en sonunda öğretmen açığından kapandı. Bu işi gerçekten yapmak istiosanız yurt dışına gidin derim.


    Sivasa gitceğinize yurt dışına gidin daha mantıklı:D

    Gs İTM kendi önlisansını vermio, city&guilds ın sertifikasını veriyor, yani ön lisans, bu sertifikayla middlesex üniversitesine yatay geçiş yapabiliyorsunuz. İsterseniz yurt dışı dönüşü odtüde master yapabilirsiniz ya da miam da yüksek lisans. Hatta ben lisans diploması almasamda olur diyorsanız, İTM deki 2 senelik eğitim ve ses mühendisi belgesi size hayli hayli yeter.(bizzat 1. sınıf öğrencisiyim=))
     
  20. ne yaptın sen kardeş yaaww...sivasta iyi bir anın yok galibaa
     

Bu Sayfayı Paylaş