Elektro Gitarı Uzun Süre Muhafaza Etmek

#1
Uzun süre bazı nedenlerden dolayı gitar çalamıyacağım için gitarımı nasıl en iyi şekilde muhafaza ederim tam anlamıyla bilmiyorum arkadaşlar :) . Teller zaten eskimişti yeni takım tel almıştım çalamayacağım için takmadım tellerini , eski telleri çıkardım komple , gitar çantasına koydum gitarı normal oda sıcaklığında odamın içinde muhafaza ediyorum . Yağtığım yöntemde bir sorun var mı ya da başka bir şeyler öneririmisiniz :)

Ayriyetten herkese hayırlı bayramlar :)
 
#5
Yani teller üzerinde dursun ve aynen çok da gevşek olmasın. Gerçi ben hiç gevşetmeden saklamıştım askerdeyken ama gitar Amerikan Strattı belki de kaliteli ağaçtan ya da şanstan bir şey olmadı. Ama küçük poşette nem tutucular var. Çantaya bir tane de ondan koymakta fayda var.
 
#6
tel konusunda katılıyorum, ben de uzun süre çalmayacaksam hafif gevşetirim. sıcak havalarda sıkıntı yok salıyor da soğuk havalarda fazla gerebilir.
 
#8
Yani teller üzerinde dursun ve aynen çok da gevşek olmasın. Gerçi ben hiç gevşetmeden saklamıştım askerdeyken ama gitar Amerikan Strattı belki de kaliteli ağaçtan ya da şanstan bir şey olmadı. Ama küçük poşette nem tutucular var. Çantaya bir tane de ondan koymakta fayda var.
Telleri komple çıkardım , takmadım yeni telleri eski telleride çıkardım gitar şuan telsiz . Bir sorun olmaz sanırım .
 

Üst