Rüyalarıma Giriyor Artık...(avid Eleven Rack)

#5
Ah ah. Bu tüketim hevesi yok mu...
İşin ilginci, cihaz eski kuşak ve kesinlikle sınıfınn en iyisi filan da değil. Axe Ultra çıktığında bitiirmişti zaten bunu ki, Ultra seneler önce demode oldu zaten. Rüyalarınıza neden özellikle Eleven Rack giriyor ki ?:) özel bir anlam atfetmişsiniz herhalde.
Ne istediğini bilmek çok önemli. İnsan bunu bilmeyince her türlü pazarlama taktiğine açık hale geliyor. Ne istediğinizi bildiğiniz zaman ise bütün bunlar teferruat haline geliyor, hedefe odaklanınca elinizdeki cihazın ne olduğunun önemi de kalmıyor, çünkü sonuçta bütün bunlar birer araç. Ben Axe Ultra ve Axe II kullandım. İkiisini de sattım. Bir gün bile pişman da olmadım. Çünkü ihtiyaç duyduğum şeylerin bu cihazlar olmadığını anladoım. Biraz geç de olsa anladım yani:)
Ama ne istediğiniz net değilse, o zaman esas amacın bu cihazlara sahip olmak olduğunu düşünmeye başlıyorsunuz. Sanıyorsunuz ki bunlardan birini alınca hayatınız kolaylaşacak, daha mutlu olacaksınız filan:) Burada gayet hain bir mekanizma işletiyor zihin bence; istediğiniz şeyin ihtiyaç duyduğunuz şey olduğuna sizi inandırıyor. Bu gerçekleşince de siz tüketimci olup çıkıyorsunuz.
Forumda süper çalan ama orta karar alet-edevat kullanan insanlar var. Daha da önemlisi, yolun çok başında olan ama tek derdi "hangi amfi ?" "hangi gitar ?" sorularına yanıt bulmak olan adamlar var. Bilmiyorlar ki bu arkadaşlar Suhr ve Diesel de çalsalar çok fark etmeyecek, çünkü zaten acemiler ve asıl yapmaları gereken şey gitara odaklanmak.
Keşke siz de asıl amacınızın ne olduğunu yazsanız. Eminim ki Eleven Rack kalitesinde kayıt almanın dijital çağda pek çok eşdeğeri vardır ve bu cihaza gereksiz yere para saçmadan da bu yapılabilir. Bence gereksiz yere kafayı takmışsınız.
Hatun meselesi olsa "madem seviyorsun git konuş birader" diyeceğim ama öyle de değil :)
 
#8
Bu arada alete prosesör demek haksızlık. Özellikle MacOS kullanıyorsanız harici ses kartlarından yana epey sıkıntı çıktığını biliyorsunuzdur. Eleven Rack aldığınızda kayıt için gereken tüm donanıma sahip oluyorsunuz. Gitarist olmasanız bile alınası bir aygıt bu. Bir diğer konu da Pro Tools'un ücretsiz versiyonu için kayıt toplamaya başladı Avid belki duymuşsunuzdur. O bedava versiyon Pro Tools Eleven Rack'ı da destekliyor. Yani kendi halinde bir ev stüdyosu için hem yazılım hem de donanım çözümü (üstelik Pro Tools) bu alet.
 
#10
Arkadaş troll olsa gerek, şu anda masamdaki bilgisayara bakıyorum, bir de yerdeki POD HD 500 X'e. USB kablosunu taktığım gibi tanıyor. Her türlü ayarı yapmak da birkaç saniyemi almıyor yani.

Merak ediyorum Dostum, hiç OS X kullandın mı?
 

Üst