ODTÜ MT Beste Günleri Seçmeleri

#1
ODTÜ MT'nin geleneksel etkinliklerinden biri olan Beste Günleri bu yıl 30 Kasım-1 Aralık 2006 tarihlerinde gerçekleştirilecektir. Bu etkinliğin seçmeleri ile ilgili bilgiler ise şöyledir.
25 - 26 Kasım (Cumartesi-Pazar) günlerinde gerçekleştirilecek olan Beste Günleri Seçmelerine başvurmak için http://mt.metu.edu.tr/BasvuruFormu.doc
adresindeki Başvuru formunu doldurup en geç 23 Kasım 2006 tarihinde saat 20:00's kadar mt@metu.edu.tr adresine e-mail yoluyla ulaştırılması yeterlidir

Her Türlü soru için http://mt.metu.edu.tr adresinden ODTÜ MT Forum Sayfası yoluyla ya da mt@metu.edu.tr adresine e-mail atmak yoluyla MT'ye ulaşabilirsiniz.

Görüşmek Üzere...

Not:Başvuru formu oldukça ciddi ve bürokratik görünse de tamamen bizim kolaylığımız için denenen birşeydir ve hiç bir samimiyetsizlik taşımamaktadır.
 
#3
Beste gunleri adindan anlasildigi uzere gruplarin kendi uretimlerini ortaya koymasi uzerine dusunulmus bir organizasyon.O yuzden gruplarin kendi bestelerini calmalarini istiyoruz.Tabii ki 1 en fazla 2 covera yer verilebilir ancak onemli olan gruplarin besteleridir.
 
#4
yeni kurulmuş bi grupta çalıyorum. sadece beste gurubuyuz ve 3 tane bestemiz var şimdilik. 3 beste katılmak için yeterlimidir. gerekirse cover da ekleyebiliriz.
 
#5
Bir konseri cikaracak bir playlistiniz olmali.3 bestenizin yanina birde cover ekleseniz bile 4 parca oluyor buda 15-20 dkya tekabul eder.o yuzden sanirim 3 beste yeterli olmaz.
 
#6
XENTRIX demiş ki:
yeni kurulmuş bi grupta çalıyorum. sadece beste gurubuyuz ve 3 tane bestemiz var şimdilik. 3 beste katılmak için yeterlimidir. gerekirse cover da ekleyebiliriz.
Bence gelip şansınızı denemeye değer, gerçekten iyi bir beste grubu için yapmayacağımız şey yoktur desem biraz komik ama gayet doğru olur :lol:
 
#7
Kaçak olarak başvurumuzu yapmış durumdayız...
Umarım güzel bir performas sergileme şansı geçer elimize... Bütün yarışacılara şimdiden başarılar...
 
#9
HiPnO demiş ki:
Kaçak olarak başvurumuzu yapmış durumdayız...
Umarım güzel bir performas sergileme şansı geçer elimize... Bütün yarışacılara şimdiden başarılar...
Cantucum espri yaptın galiba ama ben yine de bir açıklama yapmak gereği duydum, bizim yaptığımız şey kesinlikle bir yarışma vs. değil. Biz yaptığımız etkinlikleri/işi kaliteli bir şekilde yapmak istiyoruz ve her etkinlik için etkinliğin kendi konsepti için en "uygun" grupları oraya çıkartmak istiyoruz, kim daha iyi bunu belirlemek gibi bir niyetimiz yok yani :)

Herkese kolay gelsin :)
 
#12
DaveMustaine_64 demiş ki:
HiPnO demiş ki:
Kaçak olarak başvurumuzu yapmış durumdayız...
Umarım güzel bir performas sergileme şansı geçer elimize... Bütün yarışacılara şimdiden başarılar...
Cantucum espri yaptın galiba ama ben yine de bir açıklama yapmak gereği duydum, bizim yaptığımız şey kesinlikle bir yarışma vs. değil. Biz yaptığımız etkinlikleri/işi kaliteli bir şekilde yapmak istiyoruz ve her etkinlik için etkinliğin kendi konsepti için en "uygun" grupları oraya çıkartmak istiyoruz, kim daha iyi bunu belirlemek gibi bir niyetimiz yok yani :)

Herkese kolay gelsin :)
Yok espiri değildi ama anlatmak istediğimde bu değildi :) Bütün katılanlara demek istedim... Yanlış anlaşıldıysa özür dilerim... Umarım herşey çok güzel olur... Odtü mt nin yaptığı bütün organizasyonlara katılıyoruz ve seviyoruz... Şimdiden elinize sağlık arkadaşlar ve başarılarınızın devamını dilerim...
 
#15
ODTÜ Müzik Toplulukları Beste Günleri Seçmeleri; aşağıdaki biçimde sonuçlanmıştır:

30 Kasım Perşembe
14:00 Cherokee
15:00 Uçuş Serbest
16:00 Bronz

1 Aralık Cuma
16:00 Rakı
17:00 Djinn Stylo
18:00 Gulyabani
19:00 RUJ

yer alacak olan gruplara başarılar, tüm diğer gruplara da çok teşekkürler.
 
#16
Seçilemesekte olsun biz eylendik... Seçilen arkadaşlara konserde başarılar... Bu arada bizi arabayla dolmuş durağına kadar bıraktığınız için çok saolun... ;)

Sevgiler... Saygılar...
 
#17
Perşembe günü çıkıyoruz sanırım eger ki ilgililer başlıgı okursa bir istedimiz olcak Bronz'un yanına parantez içinde DePReM yazılırsa süper olur ;)
 
#18
abi sanırım kenimi ilgili kişi listesine koyabilirim ama kötü bi haberim var;eğer kastettiğin şey afişte yazmaksa; sanırım yanına deprem yazma olayı biraz zor olur bu saatten sonra çünkü afişler hazırlanıp basıldı, çağaltıldı, mtli arkadaşlara dağıtıldı ve hatta asılmaya başlandı... :wink:
 
#19
Lions_in_the_cage demiş ki:
abi sanırım kenimi ilgili kişi listesine koyabilirim ama kötü bi haberim var;eğer kastettiğin şey afişte yazmaksa; sanırım yanına deprem yazma olayı biraz zor olur bu saatten sonra çünkü afişler hazırlanıp basıldı, çağaltıldı, mtli arkadaşlara dağıtıldı ve hatta asılmaya başlandı... :wink:
tühh demekten başka şansımız yok o zaman :) neyse kendi kişi listene öyle yzarsan gene kotarabilirz;) ama ben formda parantez içinde deprem belirtmiştim neyse sorun olmaz yeni bir grup diye gelir izlerler belki ehe
 

Üst