Impulse(Metal) Ankara

#1
Grup ilk olarak 2005 yılında gitaristleri Özer ve Tufan tarafından bir araya getirildi.Uzun süren baterist ve bassçı arayışlarının ardından Atakan Gündoğdu(davul) ve Erman Erkılınç'ı(bas gitar)da kadrosuna kattı.2006'da konserlere çıkmaya başlayan grup 2007'nin Mart ayında ilk demo çalışması Trident of Life'ı yaptı.Tarz olarak 80'lerin heavy-thrash metalinin içine kendi yorumunu katmakta ve ufak ufak klasik batı ezgilerini harmanlamaktadırlar.Beste çalışmalarının yanında değişik cover çalışmalarıda yapmaktadırlar.Herhangi bir konuda gruba ulaşmak isteyenler bana özel mesaj atabilir yada topic olan herhangi bir foruma yazabilirler.
Ayrıca grubun şimdilik hizmet veren sayfası: www.myspace.com/impulsetrk
 
#2
Evet bugün bu kadroyla ilk Ankara konserimizi de verdik.Fena konser olmadı.Destek veren vermeyen herkese çok teşekkürler.Umarım beğendiniz.10 Aralık'da sonraki konser var.Baba gruplar olcak heyecanlar bekliyoruz.
 
#5
EXquake demiş ki:
eyw abi saolasın.sizi izleyemedik kusura bakmayın.çıkmamız gerekiyodu.
Yok baba önemli değil önemli olan aynı sahnede ter döküp aynı seyircileri coşturmak :) ... Elbet bir başka konserde daha aynı sahneyi paylaşırız o zaman izlersiniz hem daha bir konuşup kaynaşırız ;)
 
#7
ozer gelemedım abı ya dun baya bı fazla kacırmısım kıvranıyodum evde ama haberlerı aldım costurmussunuz..10 aralıkta beraber cosacaz ısallah. Bu arada vıdyo falan yok mu
 
#10
way gawaaaaaaattt.yaza yaza bunumu yazdın.abi tuhaf bi şekilde bugün millet en çok bestede coştu.niye anlamadım.ama güzeldi ya.bilmiyorum siz nasıl buldunuz ama...
 
#15
Lan Ground Zero da çıkıcak huehe :D

Ground Zero - Betrayal - Impulse - Thrash Fire

Melekte 10 aralıkta!

Yani ben o konserde neler olacağını düşünemiyorum...Hakkaten çok iyi gruplar var hazırlanıyorlar ve acayip bi patlama olucak...

Geri Sayım başladı tam vizelerden nefesi alanlar kendilerini konserde bulurlar işallah...

Bu arada Impulse 'un davulcusu Atakan afişe el atmış durumda umuyorum ondan dehşet bişi cıkıcak...

Hadi bakalım bi patlamada 10 Aralıkta yapalımda Underground grupların sağlamlığını bi anlasınlar...

Haydi karı gayrı!
 
#18
re

özer abi süperdiniz sadece sizde kafa salladım helal olsun süperdi tam anlamıyla.ellerinize saglık diyorum.10 aralıkta sizle aynı sahneyi paylasacagımız için çok şanslıyız.hepinizi seviyorum!!!
 
#19
bizde seni seviyoruz erkancım.phobia'da süperdin bu arada çok saol bize eşlik ettiğin için.10 aralık'ta sizle beraber süpriz bi şarkı sölicem nasipse.çok baba olcak.geri sayım başladı nasipse ;)
 

Üst