Amplitube 4

'Müzik Teknolojileri & Kayıt Forumu' forumunda Kutay_ tarafından 10 Eylül 2015 tarihinde açılan konu

  1. Kutay_

    Kutay_

    696
    1,025
    9,605
    Amplitube 4 çıkıyor! Preorder fiyatı 99 euro demişler. Uzun zamandır beklediğim bir haberdi.

    Durum ciddi görünüyor. Umarım görsele yansıyan büyük ilerlemeler seslere de yansımıştır.

    IK Multimedia | AmpliTube 4



    [​IMG]




    [​IMG]


    [​IMG]


    Standalone modunda looper ve 8 kanal DAW!

    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 11 Eylül 2015
  2. Ses kartı ve referans monitör ile gitar bağlayıp ufak tefek bişeyler üretiyim derken (biraz beceriksizlik, biraz pedal sevdası) minik bir pedal setup niyetine girişmemin tam arifesindeyken, bu haber ve fiyat ilahi bir işaret mi acaba... bilemedim.
     
  3. Bazen kullanıyorum bu tür programları ve prosesör,pedal gibi şeyler yalan gibi geliyor :)
     
  4. 99 Euro demişler sanrım hocam :) Gerçi ,4 puan fark kaldı aralarında.
     
    Kutay_ bunu beğendi.
  5. Custom Shop da bir seriye 99 Euro istiyorlarken gayet iyi fiyat olmuş.
     
  6. alpus

    alpus

    65
    121
    1,506
    Yayın tarihi ne zaman acaba. Fiyat iyi aslında. Bu süt oğlanı hiç sevemedim, bas için svx kullanıyordum o kadar ama bu yenide iş var gibi. Red pig modeli iyi geliyor kulağa.
     
  7. Fiyat gayet uygun. Belki idareten almayı düşünebilirim..
     
  8. En güzeli overdrive pedalıyla seskartına girip böyle programlarla kullanmak.
     
  9. Bende wah ve drive pedal düşünmüştüm (enazından ilk etap için).
    Hazır konusu açılmışken sorayım, crybaby gcb 95 ve metal muff veya metal zone2 almak var gibi aklımda şuan için ama (tecrübesizim bu sebeple forumdan bi arkadaş önerisi ve daha sonra youtube dinlemeleri sonucu karar verdim).
    Bunları ses kartına belli bi denge içerisinde ve temiz girmek için, di-box ve compressörde (marshall ed-1) gerekirmi bana?
    Amacım doğrudan sadece metal müzik yapmak değil, sadece elimde ki ses yelpazesi geniş olsun bi çok farklı parçanın beğendiğim kısımlarını birebir olmasada benzer tonlarda (düşük bütçe ile) çalabileyim istiyorum.
     
  10. Arkadaşlar pedallar ile ses kartına girince verim alabiliyor musunuz?
     
    Asr.Rh bunu beğendi.
  11. Mod pedalları ile girdiğinizde amfinin önüne geçeceğinden verimsiz olur gibi geldi. Drive pedalı, eq falan olur da.
     
  12. İlk etapta ben overdrive öneriyorum, boss sd1 veya tubescreamer süper iş görüyor. Overdrive'ın (ton haricinde) sesi sıkıştırma özelliği, klavye hassasiyetine çok yardımcı oluyor ve (bence) dist. işini programlar çok güzel becerebilirken overdrive işinde berbat demiyim ama biraz afallıyorlar. Blues çaldığını farzet penayla bolca ton ve dinamik uygulamak istediğinde lanet dedirtebiliyor yazılımlar, bunu çözmek için mesela ben overdrive kullanıyor ve yazılım komponentlerini ona göre ayarlıyorum.

    Dist. ise bende mesela mt2 var, overdrive'ımla boostlamayı severek kullanıyorum tekbaşına ise girdiğim şey amfi olmadığı için biraz yüklenmek istiyor tellere veya dediğim gibi pre-overdrive ekliyorum. Ben gerçi hep solo kafasında kullanıyorum yani ritm kayıtlarında bilmiyorum muhtemelen bu kadar detay irdelemeye gerek olmayabilir sizin için ama overdrive daha versatil oluyor...yani aynı overdrive'ı her amfide bir şekilde kullanırsın ama bir metalzone bazı amfilerde çok fena sırıtabilir gibi düşün. Wah tecrübem yok açıkçası.

    Ve hayır pedalı amfiye girdiğin gibi seskartına girmende hiçbir sorun yok, elbette sinyal seviyesini ayarlayacaksın o zaten işin rutini.
     
    Zengin Muhendis ve Asr.Rh bunu beğendi.
  13. Benim merak ettiğim nokta Bias Fx ve Bias Amp ile kapışabilir mi ?
     
  14. ne güzel yapmış zalımlar...
     
  15. Windows ile kullanımında sorun olmuyordur değil mi? Şu irig aparatlarını ne zaman görsem bi acaba diyorum kendi kendime.
     
  16. Windows ta sorun olmuyor herhangi bir ses kartı ile iş görür. Tablet telefon gibi büyük bir pazar daha var artık hayatımızda tabi firmalarda böyle şeyleri es geçmiyor.
     
    Atakan Ulubay bunu beğendi.
  17. Kutay_

    Kutay_

    696
    1,025
    9,605
    Preorder'ı geçtim. Bekliyorum. :)
     
  18. Çok umutlu değilim yıllardan beri hep aynı bi gelişim yeni bir motor yok, sadece cab modellemeleri işe yarıyor benim için.keşke beni utandırsalar.High gain için diyorum tabiki palm mutingde yemiyor bi türlü.:D
     
  19. Amplitube ü 1. versiyonundan beri tüm versiyonlarını ve packlerini PC de ve tablette kullandım. Ton anlamında Bias dan sonra bir daha dokunmadım. Tek avantajı PC için speed trainer ve Daw harici kullanılır olması.
     
    Son düzenleme: 17 Eylül 2015

Bu Sayfayı Paylaş