Do-re Müzik Ve Gibson

'Elektro Gitarlar' forumunda tunckk tarafından 30 Ekim 2015 tarihinde açılan konu

  1. tunckk

    tunckk

    912
    1,173
    9,005
    Arkadaşlar merhaba,
    Dore müzik Gibsonlarda Euro kurunu sabitlemiş 30 Kasım' a kadar. Fiyatlar epeyce uygun hale gelmiş.
    Niyeti olan varsa değerlendirsin derim, biraz da çingene pazarlığı ile güzel rakamlar alınabilir. Şu anda elimde nakdim olsa ben gider bir bakardım açıkçası.
     
    Furkann ve Mehmet B. Uzunosmanoğlu bunu beğendi.
  2. Kuru 0,50 TL düşük tutmuş. ( 2,70 TL) Bayağı ciddi bir fark.
     
    Mustafa İLKER bunu beğendi.
  3. Sanırım sadece gibson için.
     
  4. tunckk

    tunckk

    912
    1,173
    9,005
    Evet sadece Gibson.
     
  5. Abi çok iyi ya. LP Traditional modelini Zuhal ile karşılaştırdım 2.000 lira fark var. Dediğin gibi bir de pazarlıkla çok çok uyguna gelir..

    Gel gör ki alacak para yok.. :banghead::banghead:
     
    tunckk bunu beğendi.
  6. tunckk

    tunckk

    912
    1,173
    9,005
    Aynen ZzzZzzZzzZzzZzzZZZZZZZ.
     
  7. tunckk bunu beğendi.
  8. tunckk

    tunckk

    912
    1,173
    9,005
    G-Force konusunda aynı fikirdeyim. Gibson LP gibi Vintage görünüme sahip bir gitarda gereksiz bir teknolojiydi. At ve kelebek ilişkisi gibi bir durum yani. :)
     
    gurkanisevic ve Özgür ÖNER bunu beğendi.
  9. Evet Kore PRS SE'ler bazı Gibson modellerinden daha pahalı :D
     
  10. Aynen öyle, bir dönem sg'lere merak sardım sırf bu yüzden direk soğudum.
     
  11. Şimdi birde Gibson SG Standard p90 geliyor. O tam benlik. Tam ikinci gitar.
     
    tee bunu beğendi.
  12. Yahu insan bir MESA/Boogie'ye, bir ENGL'ye indirim yapar. Gibson da neymiş. :)
     
    programci_84 bunu beğendi.
  13. Geçen gün MESA 2x12 kabin sordum, ne kadar yüksek bir fiyat söylediyse artık, hatırlayamıyorum.
     
    nezir, J-P, Sinan Güngörer ve 6 kişi daha bunu beğendi.
  14. Mark'a ağzımın suyula bakıyorum da yetmiyor para maalesef. İronball ile yetineceğiz artık. :)
     
  15. İyi günler arkadaşlar. Sg standart bas gitar almak istiyordum ne zamandır. Bu indirim gerçekten iyi olmuş.. ancak merak ettiğim birkaç şey var, bilgisi olanlar yardım ederse sevinirim.. roman ve gibi yerlerde bu gitarlar orjinal case'i ile satılıyor. Dore de case'i veriyor mu?yoka kutu içinde mi gönderecek? Faded worn denilen muhabbet nedir? Boyası ile ilgili birşey heralde? Son olarak da sg standart ile special arasındaki fark nedir? Biraz araştırdım ama tecrübeli arkadaşların fikirlerini de duymak isterim..
     
  16. Case olayı usa de hangi case varsa dorede aynısını veriyor.
     
  17. Çok uygun fiyata gelen Epiphone modelleri de var. Onlar Çin malı filan mı ? Gibson ve Epiphone hiç takip etmediğim markalar normalde, o nedenle hiç bilgim yok bu konuda. Fakat bazı modeller cezbedici, P90 donanımlı bir Epiphone gördüm, aklım kaldı:)
     
  18. Case de varsa büyük olasılıkla alırım sg standart 800 euro civarıydı.. bu nur nimet resmen
     
  19. Epilerde kampanya yok sanırım. Kur kampanyası sadece Gibson modellerinde.
     
  20. Beyler kapmanyadan faydalandim ve bu sahane yavruyu kaptim.. darisi tum sevip de kavusamaynlara...[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     

Bu Sayfayı Paylaş