Efkar(efkarlı rock,alternative rock)--Ankara

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda birkan_AS tarafından 12 Aralık 2006 tarihinde açılan konu

  1. Efkar 2005 Yilinin sonlarina dogru Mersinde kuruldu.Grup 2006 kasim ayinda Ankara'ya yerlesti..Duzenli bar programina sicak bakmayan grup besteleri uzerinde calismaya devam ediyor...2007 haziran ayinda bir demo album cikaran EFkar grubu yaz ayindan itibaren cesitli organizasyonlarda boy gostermeye baslicak..

    vokal:Taylan

    geri vokal&gitar: Birkan

    davul: Yılmazcan



    EFKar'ı yakından tanımak için ve dinlemek için adresler

    www.efkaronline.com

    www.efkar.anatolianrock.com

    www.myspace.com/efkarr

    herkese şimdiden iyi EFkar'lar...
     
  2. piyasada bisürü grup var
    hepsi çalıo sölüo falan güzel hoş
    mesele bi tarzda bide üretmekte iyi bişiler üretmekte
    gördüğüm kadarıyla siz bu işleri iyi yapıyorsunuz ne diim
    önünüz açık olsun
    devammm
    allah hayırlı efkarlar nasip etsin cümlemize:)
     
  3. aßi ßagımlılık yapıonuz sız ne ßu ya sabahdan ßerı takıldım www.purevolume.com/efkarsound bu lınkdekı sarkılara ya ben ındırebılcegım demoları ıstıyorumm cok guzel album ıstıyorum uff ya nasıl olur takıldım resmenn :D demolarınıza ulasmak ıstıyorum ıstanbuldayım ben konserlerınızede gelememm demolarınızı ındırebılcemız bıseler yapsanızzzzz :D anam pardonnn ındırılebılıomuşşş ben yenı gordummm pardonnn :oops: :oops: nese ben cok uzattım bence cok basarılı bı grupsunuz tebrık etmek gerek... :roll:
     
  4. çok teşekkürler arkdaşlar ilginizden dolayı...bu arada şarkılarımızın bir kaçı indirilebilio evet sonradan farketmişsin neyseki :wink: herkese iyi EFkar'lar....
     
  5. baya bı sonradan oldu nerdeyse sozlerı ezberledım ben :D
     
  6. gözlerım senden uzagı goremesın
    hayallerım senın ıcın huzunlensın
    gıttıgın zaman dunyam dursun
    artık cık karsıma...

    sevgının tanımı basıt
    askı ogret bana
    yanındayken bıle ozlemelıyım senı
    tenıne dokunmaya cesaretım olmamalı
    yanlızlıkdan kurtar benı....

    off abı ya bı sozler bukadarmı guzel olur :p
     
  7. şarkılar çok iyi, başarılar :wink:
     
  8. haklısın...
     
  9. başarılar arkadaşlar...
     
  10. teşekkürler arkdaşlar tekrardan :wink:
     
  11. Supp

    Supp

    15
    0
    300
    kardeşlerime çok slmlar.bütün besteleriniz cok güzel özellikle artık cık karsıma başarılar.hep beraberiz zaten...
     
  12. Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler...Bizler gibi hisseden herkesi bekliyoruz forumumuza...

    iyi EFkar'lar
     
  13. arkadaşlar istanbula gelme gıbı bı durumunuz varmıdır?
     
  14. perşembe günü istanbuldayız :D ama ne yazikki bi org. için deil..fakat istanbuldaki herhangi bir org. içinde bulunmayı bizde isteriz..zamanı gelince herşey tıkırında ve güzel gidicek eminiz :wink:
     
  15. inş. bı sevınır gıbı oldum sonra uzuldum neyse ınsallah org. ıcınde gelırsınız...
     
  16. anydreams bizde çok isteriz şehirdışı org. ama biraz daha zaman war herşey güzel olucak EFkar heryerde olucak inş. :wink:
     
  17. inş. en kısa zamanda... :roll:
     
  18. :arrow: Uzun süreli vede çok zor bir yoldayız...Biz gurup olarak birbirimize sarılırken sizlerin de bu iyi niyetli destekleriniz bizlere daha çok dayanma gücü veriyor...Emin olun birşeyler yapmak için çok şey kaybettik...ama olsun biz bunun için doğmuş adamlarız...EFKAR her ne olursa olsun ayakta kalacak vede hedeflerine ulaşacaktır...tekrardan siz sevenlerimize teşekkürler...

    iyi EfKar'lar....
     
  19. ne yazıyım bılmıomkı haklısın :D
     
  20. edit...
     

Bu Sayfayı Paylaş