Aynadaki Adam

'Forum Meydanı' forumunda FurkanK tarafından 20 Kasım 2015 tarihinde açılan konu

  1. Emre Güven bunu beğendi.
  2. Yeni bir viral geliyor gibi...
     
  3. Valla hiç öyle düşünmemiştim, bilemiyorum.. Yakında çıkar ne olduğu.
     
  4. Yada ne biliyim eşini, sevgilisini giyinme kabini önünde bekleyen mazlum bir şahısta olabilir... :)
     
  5. Aynen o da olabilir ama çok güzel duruyor ya. :D Aynı poz, aynı ifade. :D
     
  6. Ben bir ilginçlik göremedim, Onedio'yu da sevmem zaten.
     
    RebelYell bunu beğendi.
  7. Reklam kokan hareketler bunlar. O çanta ve mont üzerinden alışveriş hastası kadınlar için algı operasyonudur.
     
    RebelYell bunu beğendi.
  8. Onedio'yu ben de sevmem pek ama arkadal attı ben de paylaşayım dedim. :)
    Mantıklı valla..
     
  9. Hatun alış verişinin cefasını çeken bir garip. Kötü ve aleyhimizde bir hareket. Bir daha erkek cinsine düşman paylaşımlara girmeyin, Kem Göz yaparım ekipmanınıza haa :D:D
     
    FurkanK bunu beğendi.
  10. Ahaha aman Hakan abi gitarımla gayet mutluyum ben :D Konu silinse iyi olacak kem göz Şevket gelmeden. :D
     
    hackeiommi bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş