Dünyanın En Hızlı Interneti

'Forum Meydanı' forumunda rockgirll tarafından 19 Aralık 2006 tarihinde açılan konu

  1. Dünyanın En hızlı interneti ingiliz bir askeri şirketi tarafından geliştirilmiş. Şu an Sadece askeri karargahlarda kullanılıyormuş ve hız hiç kimsenin aklına gelmeyecek ve tahmin edemiyeceği kadar iyi bi rakam. 1.96 gbyts
    Bir DVD filmi 7 saniye kadar kısa sürede download ediyor
    ve bir mp3'ü 1 saniyenin altında download ediyormuş 8)
     
  2. O hızı tam anlamıyla bulacak harddisk,ethernet kartı ve hat bul,alkışlarım seni...

    Bu kadar kopi-peyste gerek yok.

    Anlamayanlar için edit:Askeriyenin imkanları halkta olmadığına göre,dünyanın en hızlı netini biz kullanamayız,e güzele güzel demenin ne anlamı var,güzel bizim olmayınca...
     
  3. Bunun için konu bile açmaya gerek yok..Destekleyecek donanımlar olmadıktan sonra o teknoloji neye yarar :)
     
  4. e ne bu şimdi ? hah.

    güneş enerjisiyle çalışan arabalar da bulundu.
    uzayda yaşayabilir bir insanevladı.
    klonlamayı icat ettiler.
    .
    .
    .
     
  5. Biz 256 ile bağlanaduralım...
     
  6. belki uzun bir araştırma yaptınız, emeğe saygı, tamam.
    ama sizin bahsettiğiniz büyük ihtimal ile yerel ağdır. 1.96 Gbps ı destekleyen sabit teknolojisi de günümüzde yok. sata3'nin hızı bile 600 MBps dir.
     
  7. O rekor sanki Çinde bir üniversite kırıldı.Geniş çapta kullanımını Britanya ordusu yapabilir orasını bilemem.

    Gelişmiş şirketlerde ve üslerde sıradan sistemler kullanılmıyor.Evlerde kullanılan sistemlerle karşılaştırmayın.Size satılanın aksine gelişmiş donanım üreticilerinde şuanki teknolojinin çok üstünde prototip konumunu aşıp pazara sürülmeyi bekleyen ürünleri var.Pazar stratejileri açısından bunları kamu oyuna duyurmuyorlar.İntel ne bulsa sürekli açıklıyor.Onların amaçları başka.

    100gb bandwith'li onboard kartlar 1 yıldır var.Yeni yeni son kullanıcıya ulaşıyor.15k rpm'lik hddler var piyasada.İhtimal dahilinde daha da hızlı discler vardır.Raidlemekte cabası.Ucuz ağlarda sıradan rj45li kablolar kullanılsa da uç sistemlerde fiberdoku kablolar kullanılıyor.
     
  8. hiç şaşırmadım bi askeriyede o kadar bağlantıya ayrıca dünyanın en pahalı interneti türkiyede biz 2048 bağlantıya 200 küsür para vereceğimize 256 ile yetinip telekoma sövüyoruz :D
     
  9. Askeri amaçlı kullanılan bilgisayarları kendi evindeki gibi birşeymi sanıyorsun acaba? :)
    Şöyle söyliyeyim,Garanti bankasının bilgi işlemindeki ana makina 40 çekirdekli tek bir işlemci kullanıyor.
     
  10. Biliyoruz o kadarını... :lol:

    Benim kullanamadığım net niye hızlı olsun ki?Özel amaçlarla kullanılıyor sonuçta ama bu dünyanın hiçbiryerinde yaygın değil...

    Askeriyenin ve ticari sektörün alım gücü kişisel bilgisayarları aşar yani sonuçta...
     
  11. doğru evet
     
  12. o zaman biz dünyada onlar uzayda yaşıyor... gerekli donanım bizdede olsa bu hıza kavuşuruz zaten çoğumuz adsl kullanıyoruz hızının ne kadar olduğu malum bu kullandıkları sistem bizede gelse faturası ne kadar olur tahmin bile etmek istemiyorum.
     
  13. bizi sinirlendirebildi bile.japonları hiç kasmaz. onlar zaten 10240 kb bağlantıyı ayda 50 dolarlık sabit ücret karşılığı kullanıyolar.yani 10 makinayla rapidshare dan birer partını çekseler bir filmin al sana ordunun bağlantısı işte :) .
     

  14. turbo kardeşim adam askeri diyor!!!!!
     
  15. bizde 512 kb bağlantımız var diye sevinelim 1 kb bile değildir belki :D adamlar boş durmuyo beyin hücrelerini boşa öldürmeyip bişiler yapıyo
     
  16. bir dvd filmi 7 saniyedemi 8O
     
  17. Askeriyede erotic video indiremedikden sonra ne anlamı varki :D
     
  18. Valla bence adamlar o iş için icat etmişlerdir dostum daha çabuk indirmek için :p
     
  19. yuh ayıp size :lol:
     
  20. puhaaaaa erotic video indirmek için he vaybeee
     

Bu Sayfayı Paylaş