Adını Hatırlayamadığım Video Klipli Şarkı ( Yardım Lütfen)

'Forum Meydanı' forumunda tecrubelicahil tarafından 18 Aralık 2015 tarihinde açılan konu

  1. Bilen birisinin çıkacağından pek umutlu değilim ama denemem lazım.

    2 - 3 sene önce facebook'ta yığınla reklamla karşılaştığımız dönemlerde "bak belki bunu beğenirsin bi izle istersen" dercesine facebook video yağmuruna tutuyordu sayfamı. Neyse işte bu video clip'in adını bulmaya çalışıyorum.

    Klip hakkında aklımda kalanlar:

    1) İnstrumental türde yani vokal yok.
    2) Üç tane genç gitarist var daha önce hiç adını sanını duymadığım gitaristler (Sergey Golovin kaç yaşındaysa artık o yaşlarda gözüken tipler)
    3) Gitaristler takım elbiseye yakın spor giyinmişler. ( ceket, gömlek kadife pantalon gibi)
    4) video klibin konusu da işte bu 3 gitarist bir partideler. Partideki tek erkek bunlar gerisi hep kız. (başka erkek vardıysa da hatırlamıyorum) Kızlar şarap falan içiyor bi koltuğa bir gitarist yanlarına da kızlar oturmuş :D Kızlar da aynı şekilde defileye gider gibi giynmişler siyah elbiseler, kocaman basket potası büyüklüğünde tikican küpeleri takmışlar.
    5) nakarat melodisinin de çok ufak bi kısmını hatırlıyorum gerekirse bi ses dosyası yüklerim kendim çalıp.
    6) Gitaristler eş zamanlı birlikte nakarat kısmını çaldıktan sonra sırayla solo atmaya başlıyolar.
    7) klibin özet olarak konusu gitar çalan erkeklere hasta olan kızlarla dolu bir parti.
    8) şarkının adında tam emin değilim ama "burn" ya da "phoenix" ya da "dragon" kelimesi geçiyo olabilir tamamen uyduruyo da olabilirim.


    Bilen biri çıksa ne güzel olur.. :)
     
  2. REM videolarına benziyor. Hayır müzik grubu değil, uykunun evrelerinden biri olan REM :D
     
    braveblood bunu beğendi.
  3. Aklıma bu geldi :)) iyi şanslar image.png
     
    Orkan ve tecrubelicahil bunu beğendi.
  4. Benimde aklıma takıldı mı takılır.
    Türk ise şu olabilir mi :D
     
  5. Güncel.
    Başlığı bu haftasonu bitene kadar tepede tutmaya çalışacağım sonra da ümidi keserim artık. Yok mu betimlediğim kadarıyla hangi şarkıdan bahsettiğimi çıkarabilen?
     
  6. nezir

    nezir

    1
    2
    156
    Sanırım bu :D
     
    blink ve tecrubelicahil bunu beğendi.
  7. varya helal ya süpersin!!!!!!! :D son aylar sürekli bunu arıyordum
     
  8. O değil de adını sanını bilmediğim gitaristler diyerek kendimi bilmez bir laf etmişim. Videoda Nick Johnston reis de varmış...
     

Bu Sayfayı Paylaş