Line 6 Ux1 + Mic Preamp

'Müzik Teknolojileri & Kayıt Forumu' forumunda deyes tarafından 4 Ocak 2016 tarihinde açılan konu

  1. deyes

    deyes

    11
    4
    6
    Selam arkadaşlar toneport ux1 kullanıyorum ve phantom power desteği olmadığından condenser mikrofonumu kullanamıyorum. Bu yüzden ART tube mp satın aldım. Yarın elime ulaşacak. Sizlerden ricam setup konusunda destek almak olacak bir hata yapmamak için. Mic preampe mikronu giriş yaptıktan sonra out u alıp ux1 ses kartımın mic girişine soktuğumda düzgün setupu elde etmiş mi oluyorum. Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.
     
  2. J-P

    J-P

    793
    416
    1,705
    büyük ihtimalle doğru olur çünkü başka seçenek yok gibi.
     
  3. Daha önce bu kartı kullanmadım ama çok garip geldi o yüzden teyid amaçlı soruyorum.
    Ses kartına doğrudan mikrofon girişi koyup, buna rağmen phantom power koymamışlar mı?
    Ürün bu değil mi? Yazılım üzerinden falan açılabilen bi preamp katı olmasın ?
    [​IMG]
     
  4. J-P

    J-P

    793
    416
    1,705
    evet üzerinde mic preamp var zaten ama yetersiz gelebilir "mic preamp" kalitesi.
    şimdi düşündüm de harici mic preamp bağlayınca line in'den mi bağlamak lazım acep bilemedim denemek lazım.
     
  5. Harici preamp bağlanınca en sağlıklı olarak line in'den bağlanır.
    Fakat konuyu açan arkadaş ses kartında phantom power desteği olmadığından mikrofon kullanamadım ve harici preamp satın aldım demiş.
    Bu konuda bi yanılgıya düşmüş ve boş yere bi preamp satın almış sanırım...
     
  6. deyes

    deyes

    11
    4
    6
    aynen dogrudur. Evet ne yazık ki v48 desteği ux2 lerde var
     
  7. deyes

    deyes

    11
    4
    6
    Şimdi şöyle bir durum var bu linki de incelerseniz tek bu problemi yaşayan ben değilim. Dynamic mikrofon kullandım önceden hiç bir sıkıntım olmadı ancak condenserli mikrofon için aktif güç gerektiginden benim ses kartım bunu saglayamıyor.

    Line 6 - Support

    hatalıysam düzeltin
     
  8. J-P

    J-P

    793
    416
    1,705
    phantom power sağlamak için almış mic preamp çünkü line6 ux1'de phantom power yok.
     
    Asr.Rh bunu beğendi.
  9. [​IMG]
     
    deyes bunu beğendi.
  10. deyes

    deyes

    11
    4
    6
    sağolasın hocam zahmete girmişsin aynı söylediğim gibiymiş
     
    EvrenSvren bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş